Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dwa kraniki.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Dwa kraniki.

    Dumałem dzisiaj, dlaczego moja XT ma dwa kraniki i jaka jest różnica pomiędzy używaniem ich w różnych położeniach. Czy np. jeśli wyczerpię rezerwę z jednego, to ciągle mam jakąś w drugim?

    #2
    Masz manual do tego moto?
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Właśnie w niego spoglądam. Z tego co widzę, obydwa kraniki powinny być w tej samej pozycji.

      To chyba oznacza żę rezerwa ma W SUMIE trzy litry (przy obydwu kranikach w tym położeniu. Czy ktoś to testował?

      Komentarz


        #4
        Na kraniku masz oznaczenia pozycji. Powinno byc jednakowo, ale nie koniecznie. Moze byc tam prawy, lewy kranik i wtedy to dziala. Jak cos bylo zmieniane moze byc roznie.
        Bak jest jednym zbiornikiem. Jadac pochylasz sie, paliwo sie przelewa. Male szanse sa na to ze z jednej strony bedzie sucho a z drugiej bedziesz miec cala rezerwe. Poza tym kraniki z obu stron bywaja polaczone wezykiem - za, więc wyrownuje to poziom.

        Komentarz


          #5
          Przekonałem się o tym podczas wyjazdu, kiedy jeden z kraników zostawiłem omyłkowo na RES i bak wysechł mi zupełnie. No cóż...

          Komentarz

          Pracuję...
          X