Zacznę pytaniem 
Jak rozpoznać, który dekielek komory pkywakowej jest od prawego a który od lewego gaźnika?
Zagwostka niemiłosiernia, ponieważ przeglądając internet (grafika, aukcje, filmik) - na jednych widać, że śruby sprawdzania poziomu paliwa są skierowane do siebie do wewnątrz a na innych od siebie na zewnątrz.
Co lepsze, w serwisowe na fiszce jest schemat "rozłożonego" lewego gaźnika od którego dekielek jest ze śruba wyżej wspomnianą do wewnątrz, natomiast już przy rycinie sprawdzania poziomu paliwa jest pokazany prawy że śruba na zewnątrz...
Może nie ma to znaczenia, który gdzie zostanie założony, natomiast odrobinę się one od siebie różnią (raczej zewnętrznie, wewnętrznie chyba nie).
Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć lub sprowadzić mnie na ziemię?

Jak rozpoznać, który dekielek komory pkywakowej jest od prawego a który od lewego gaźnika?
Zagwostka niemiłosiernia, ponieważ przeglądając internet (grafika, aukcje, filmik) - na jednych widać, że śruby sprawdzania poziomu paliwa są skierowane do siebie do wewnątrz a na innych od siebie na zewnątrz.
Co lepsze, w serwisowe na fiszce jest schemat "rozłożonego" lewego gaźnika od którego dekielek jest ze śruba wyżej wspomnianą do wewnątrz, natomiast już przy rycinie sprawdzania poziomu paliwa jest pokazany prawy że śruba na zewnątrz...
Może nie ma to znaczenia, który gdzie zostanie założony, natomiast odrobinę się one od siebie różnią (raczej zewnętrznie, wewnętrznie chyba nie).
Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć lub sprowadzić mnie na ziemię?