Siema, załozyłem dzisiaj krotsze dogbonesy ktore kupilem u kolegi z "xtzclub" motorek podniosl sie elegancko do góry. banalny zabieg. dogbones mocowane sa na dwoch sworzniach smarowanych. wymieniłęm wiec przydaloby sie uklad nasmarowac . Tutaj mam pytanie jak sie do tego zabrać ??? zwykła smarownczka niemoze sie przepchnac, moze mam zapchane kalamitki. macie jakis sposob na udroznienie i porzadne nasmarowanie. tak sobie mysle moze podjechac pod jakis warsztat i mechaniczną smarownica da rade?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
smarowanie tuleji dogbones
Zwiń
X
-
rozbierz to wszystko jeszcze raz, wyjmij łożyska i sworznie, dokładnie wyczyść naftą albo ropą i zobaczysz że smar nie idzie bo zapchane masz kanały smarujące starym smarem, jak wszystko wyczyścisz to od razu sprawdź czy dobrze działają kalamitki, jak nie to wymień na nowe. Przy drożnych wszystkich kanałach ładnie smar przechodzi aż na drugą stronę kiwaka i ładnie wszystko smaruje, oczywiście jak będziesz składał smaru nie żałuj, tego nigdy za wieleBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
-
Po wymianie łożysk i uszczelniaczy w tylnym zawieszeniu, podczas pruby smarowania jedno z uszczelnień w kiwaczce wysówa sie na jakieś 2mm, nie wypada ale nie jest chyba dobrze. W kiwaczke jak je wkładałem delikatnie przesmarowałem zewnetrzna strone uszczelnienia w celu łatwiejszego osadzenia w kiwaczce, może niepowinienem? Może miał ktoś podobną przypadłość i wie jak ten problem rozwiązać? Dodam że uszczelnienie jest oryginalne. Ponowne wyczyszczenie i wciśnięcie uszczelnienia bez smarowania załatwi sprawe? Czy tak zosatwic i bedzie ok?
Komentarz
-
Zamieszczone przez heniek_102 Zobacz postaPo wymianie łożysk i uszczelniaczy w tylnym zawieszeniu, podczas pruby smarowania jedno z uszczelnień w kiwaczce wysówa sie na jakieś 2mm, nie wypada ale nie jest chyba dobrze. W kiwaczke jak je wkładałem delikatnie przesmarowałem zewnetrzna strone uszczelnienia w celu łatwiejszego osadzenia w kiwaczce, może niepowinienem? Może miał ktoś podobną przypadłość i wie jak ten problem rozwiązać? Dodam że uszczelnienie jest oryginalne. Ponowne wyczyszczenie i wciśnięcie uszczelnienia bez smarowania załatwi sprawe? Czy tak zosatwic i bedzie ok?
A jak wsadziłeś uszczelniacz? Tzn po której stronie jest sprężynka?Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez heniek_102 Zobacz postaOd wewnątrz, czyli tam gdzie smar.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz