Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Cześć, da się jakoś sprawdzić czy uszczelniacze są dobre? Wymiany samego oleju podejmę się sam, jednak jeśli trzeba będzie wymienić uszczelniacze, to wolał bym zawieźć do fachowca. Nigdy z lag mi nic nie ciekło, jedynie od jakiegoś czasu zaczynają się stuki przy szybkim przejeździe po nierównościach. Motocykl mam od ok. 4 lat i jeszcze nie robiłem nic przy lagach, nie wiem też kiedy ktoś wcześniej coś tam grzebał, możliwe że olej już się zbił i nie tłumi na nierównościach?
Motocykl mam od ok. 4 lat i jeszcze nie robiłem nic przy lagach, nie wiem też kiedy ktoś wcześniej coś tam grzebał, możliwe że olej już się zbił i nie tłumi na nierównościach?
Przy takim zapuszczeniu zawieszenia to i tak trzeba to rozebrać do czyszczenia.
Cześć, da się jakoś sprawdzić czy uszczelniacze są dobre? Wymiany samego oleju podejmę się sam, jednak jeśli trzeba będzie wymienić uszczelniacze, to wolał bym zawieźć do fachowca. Nigdy z lag mi nic nie ciekło, jedynie od jakiegoś czasu zaczynają się stuki przy szybkim przejeździe po nierównościach. Motocykl mam od ok. 4 lat i jeszcze nie robiłem nic przy lagach, nie wiem też kiedy ktoś wcześniej coś tam grzebał, możliwe że olej już się zbił i nie tłumi na nierównościach?
Może też być łożysko główki ramy
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
Przy takim zapuszczeniu zawieszenia to i tak trzeba to rozebrać do czyszczenia.
Już to dawno chciałem zrobić, ale wiesz jak jest, dopóki się nic nie dzieje to się odwleka Będę wyciągał do zmiany oleju, ale rozbiorę tylko górę (bez rozdzielania lagi), wystarczy takie czyszczenie?
PS. Faktycznie, nie pomyślałem o tym łożysku, a to stukanie tak właśnie z góry słychać, na początku myślałem, że to się lampy tłuką, bo miałem popuszczone.
Aby nie tworzyć niepotrzebnie nowego watku dopinam się do tematu.
Motocykt Yamaha Xt 600 ( 91r.0
1. Podczas wymiany uszczelniaczy i rozkręceniu i czyszczeniu lag na czynniki pirewsze zauwazyłem że brakuje mi podkładkładki takiej jak na zdjęciu ( ta co "podrzymuje" panewkę )
Samej podkładki nie kupisz nowej poza ASO, zadzwoń i zapytaj ile kosztuje, myślę że 30 PLN nie więcej.
Panewki wymienia się w chwili pojawienia się luzu w połączeniu suwliwym między rurą nośną a golenią.
Jeśli dba się o olej i wymienia na czas, panewki żyją znacznie dłużej.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Jeżeli robiłeś wszystko tak jak jest to napisane w serwisówce to po przy maksymalnym wysunięciu lagi nie powinno być problemu ze skompresowaniem sprężyny i przykręceniem korka.
Komentarz