Przede wszystkim wyjmij najpierw swoje sprężyny i je zmierz czy jeszcze trzymają wymiar. Jak Ci się nie chce szukać w serwisówce to chyba nawet na forum ktoś podawał te wartości. Pasowało by też wyjąć lagi całkiem z półek i wyczyścić cały szlam z dołu lagi przy okazji, chociaż to nie sprawi że nie będzie tak nurkować no ale szkoda lać nowego oleju w ten syf. Co do samego oleju to polecam zalać nieco gęstszy niż zalecany czyli 15W. Ale jak już tak dobija to może olej Ci wybiło uszczelniaczami albo dołem się zlał powoli. No chyba, że ktoś wcześniej tam się babrał i nie włożył tulei, tyle że to mało prawdopodobne bo moto by krzywo stało - te tuleje mają pewnie coś koło 10cm. W każdym razie moto w górę i rozkręcaj lagi i dawaj znać co i jak.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Sprężyny progresywne od.....
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kalwar Zobacz postaTo pewnie na wiosnę dopiero bo zimno w garażu. Ale zajrzę a wymiary chyba na górze w tym poście kolega podał tak?
PS.
Wcale nie jest jeszcze tak zimno
Komentarz
-
A widzisz języków się uczyć nie chciało to i czytać po germańsku się niepotrafia jak byk napisane że wirth
i teraz pytanie tabelka mówi 540 a te moje mają 630 tulejka ma 10 cm to wychodzi na to że sprężyny siadły 10 mmbo poqinny mieć 640?
- - - Zaktualizowano - - -
537122060_1_1000x700_sprezyny-progresywne-yamaha-xt-660-r-sucha-beskidzka.jpg 630 dł. i 37 śr.
- - - Zaktualizowano - - -
A co oznacza w tej tabeli prawa rubryka to A 7,6,5?
Komentarz
-
może tak być, 10 mm zależy w jakim czasie to norma, do tego jeszcze błąd mierzenia 1 mm i masz wynik.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez kalwar Zobacz postaA widzisz języków się uczyć nie chciało to i czytać po germańsku się niepotrafia jak byk napisane że wirth
i teraz pytanie tabelka mówi 540 a te moje mają 630 tulejka ma 10 cm to wychodzi na to że sprężyny siadły 10 mmbo poqinny mieć 640?
- - - Zaktualizowano - - -
[ATTACH=CONFIG]24333[/ATTACH] 630 dł. i 37 śr.
- - - Zaktualizowano - - -
A co oznacza w tej tabeli prawa rubryka to A 7,6,5?
Niestety, skan jest niekompletny, wieć raczej się nie doczytamy.
Co do różnicy w długości, skan dość jasno mówi, o długości sprężyn. To, że akurat u Ciebie siedzą dłuższe sprężyny raczej nic nie powie. Przydałby sie kompletny skan tego ABE.Ostatnio edytowany przez dejv667; 4982.
Komentarz
-
Zamieszczone przez kalwar Zobacz postaPóki co nie wiem co siedzi. Te progresy o których piszę to używki które mogę kupić tyle że od XT 660 ale już ustaliliśmy że powinny pasować i nie wiem czy się łaszczyć bo niedrogie czy odpuścić i jeździć jak jest.
Komentarz
-
Wrzucam foty moich progresów z miarą i numerami.
20180114_205134(1).jpg
20180114_205143.jpg
20180114_205206.jpg
20180114_205239.jpg
ps. Tak trochę poza tematem, ale jak juz wspomniałem, nie chciałem ruszać w tym roku lag bo rok temu przez sezonem robiłem je na tip top z rozbieraniem i myciem do najmniejszej części. Teraz chciałem tylko wymienić uszczelkę spustu pod małą śrubą, ale jak zobaczyłem jaki gnój wyleciał ze środka to nie mogłem tego zostawić. Olej był znowu niemal czarny z drobinkami aluminium tak jak w zeszłym roku po zakupie i nie wiadomo ilu latach nie ruszania. Przepłukałem to kilka razy naftą aż leciało czyste, pompując lagą syf do spustu. Dodam że w okół uwalone jest wszystko co się dało, a i papieroska sobie wolałem odmówić w czasie roboty. Wygląda na to że trzeba będzie zaglądać tam regularnie...
Ostatnio edytowany przez Kopruch; 4918.
Komentarz
-
Co ty. Wyśmieją cie. Jak mowie ze wymieniam olej i uszczelniacze po sezonie to lwie ze wymienia się jak cieknie
Druga sprawa ze nawet jak nasikasz do zawiasu teresy to będzie pracował jak z najlepszym olejem.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz