Szukam odpowiedzi od kogoś kto faktycznie WIE jak to jest z regulacją tyłu/amortyzatora. Napięcie wstępne jest rzeczą oczywistą ale jak to jest z regulacja tłumienia-pokrętłem na dole. Jest wskaźnik i pięć pozycji, które jak powinna reagować tzn. co innego dzieje się na 1 a co na wyższych aż do wspomnianej 5, jak powinna zmieniać się charakterystyka tłumienia ?? Ważę sporo za dużo /cirka 115-120kg. netto/ i wymieniam właśnie sprężynę na Ohlinsa 00698-54/140. Mój amor niby ładnie pracuje ale przy swoich gabarytach nawet na max napięciu nie ustawię prawidłowo SAG-u dynamicznego, jak ustawić tłumienie po wymianie sprężyny przy swoich parametrach i raczej "turystycznym ale offowym" stylu jazdy ?? Czy zmieniając pozycje na pokrętle powinny być wyraźnie wyczuwalne kolejne kliknięcia jak np. w WP czy jest płynnie /u mnie raczej płynnie, bez wyraźnych pozycji ale i bez jakichkolwiek zacięć czy oporów w pełnym zakresie 1-5/ ?? Będę wdzięczny za fachowe info "yamahowo" doświadczonych kolegów

Komentarz