Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Browarzenie przy tenerze ! ;) - listopad

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #46
    nie pamietam juz ale cos ok 1,6-1,7 l do silnika a 0,5-07l do ramy tylko ze to do ramy to i 30 min czasem szlo jak robilem na zimnie i olej byl gesty, stad to moje kombinowanie. co nie zmienia faktu ze konstruktor lc4 z lekka przegiął, zresztą ten od xtz 750 tez

    Komentarz


      #47
      Do silnika 1.5l + 0.6 do ramy. Od '03 (od modelu HF) zrobili większą tą śrubę (M12 ?) i nie trzeba było już tak się męczyć jak przy starszej M8.
      U mnie jak kiedyś testowałem przetłoczenie takiej ilości do ramy trwało właśnie ok. pół minuty.
      Ze "strzykawą" napełnianie ramy trwa niecałe 5 minut, przydaje się też do wlewania oleju do silnika w modelu ADV gdzie między korkiem wlewowym a bakiem jest mało miejsca.
      Szkoda, że LC4 nie ma suchej miski skoro już ma olej w ramie
      sigpic

      Komentarz


        #48
        A w czym konstruktor silnika ST przegial ? Ilosc oleju ? To mialo swoj cel. Miejsce filtra - malo wygodne, fakt. W DR wszystko bylo proste
        ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
        FB: http://www.facebook.com/kamilltee

        Komentarz


          #49
          no własnie chodzi mi o sposób wymiany, do najprostszych to on nie należy

          Komentarz


            #50
            wymiana jak wymiana, w sumie nie trudniejsza niż gdzie indziej
            tylko miejsce położenia filtra powoduje uwalenie olejem rąk przy zdejmowaniu i zakładaniu

            nowsze konstrukcje mają filtry "samochodowe" na zewnątrz... tylko one są droższe (chyba?) i podatne na uszkodzenia
            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

            Komentarz


              #51
              Z suchą miską zawsze jest trochę więcej zabawy, bo 2 spusty być muszą + potem cyrki z dolewaniem do odpowiedniego poziomu.
              W ST ciężko byłoby od spodu silnika zmieścić filtr puszkowy tak aby był dobrze osłonięty. No i faktycznie papierowy jest ok 2x tańszy od "bańki" (w LC4 żeby nie było nudno to jest i taki i taki obok siebie )
              A tak w XTZ jest pełna unifikacja: ten sam filtr pasuje i do 660 i 750 i i XT i Virago i pewnie kilkunastu innych modeli Yamah
              sigpic

              Komentarz


                #52
                Jak już o pasowaniu mowa to pasuje jeszcze do kilku innych modeli;http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/pr...leju-emgo.html
                "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                Komentarz

                Pracuję...
                X