nie pamietam juz ale cos ok 1,6-1,7 l do silnika a 0,5-07l do ramy tylko ze to do ramy to i 30 min czasem szlo jak robilem na zimnie i olej byl gesty, stad to moje kombinowanie. co nie zmienia faktu ze konstruktor lc4 z lekka przegiął, zresztą ten od xtz 750 tez
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Browarzenie przy tenerze ! ;) - listopad
Zwiń
X
-
Do silnika 1.5l + 0.6 do ramy. Od '03 (od modelu HF) zrobili większą tą śrubę (M12 ?) i nie trzeba było już tak się męczyć jak przy starszej M8.
U mnie jak kiedyś testowałem przetłoczenie takiej ilości do ramy trwało właśnie ok. pół minuty.
Ze "strzykawą" napełnianie ramy trwa niecałe 5 minut, przydaje się też do wlewania oleju do silnika w modelu ADV gdzie między korkiem wlewowym a bakiem jest mało miejsca.
Szkoda, że LC4 nie ma suchej miski skoro już ma olej w ramiesigpic
Komentarz
-
A w czym konstruktor silnika ST przegial ? Ilosc oleju ? To mialo swoj cel. Miejsce filtra - malo wygodne, fakt. W DR wszystko bylo prosteST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
wymiana jak wymiana, w sumie nie trudniejsza niż gdzie indziej
tylko miejsce położenia filtra powoduje uwalenie olejem rąk przy zdejmowaniu i zakładaniu
nowsze konstrukcje mają filtry "samochodowe" na zewnątrz... tylko one są droższe (chyba?) i podatne na uszkodzeniaST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Z suchą miską zawsze jest trochę więcej zabawy, bo 2 spusty być muszą + potem cyrki z dolewaniem do odpowiedniego poziomu.
W ST ciężko byłoby od spodu silnika zmieścić filtr puszkowy tak aby był dobrze osłonięty. No i faktycznie papierowy jest ok 2x tańszy od "bańki" (w LC4 żeby nie było nudno to jest i taki i taki obok siebie )
A tak w XTZ jest pełna unifikacja: ten sam filtr pasuje i do 660 i 750 i i XT i Virago i pewnie kilkunastu innych modeli Yamahsigpic
Komentarz
-
Jak już o pasowaniu mowa to pasuje jeszcze do kilku innych modeli;http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/pr...leju-emgo.html"Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
Komentarz