moj znajomu na ten wydech w Dr masakra nie da sie jechac za niam taki jest glosny
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jaki tłumik kupić
Zwiń
X
-
a możesz załatwić jakiś filmik jak dr pracuje na nim bo ja bym chętnie wciągnął taki glosny tłumik ale nie w ciemno i wole posłuchać jak ryczyZamieszczone przez Trusek Zobacz postamoj znajomu na ten wydech w Dr masakra nie da sie jechac za niam taki jest glosny
Komentarz
-
Wizualnie nie bardzo, mam przerabianą koncówke ale nie jak lufe od czołguZamieszczone przez WOT Zobacz postao prosze kolega z forum miał coś takiego:
czyli mozna....
Komentarz
-
Zależy kto co lubi. Osobiście nie lubię głośnych tłumików, mają ładnie mruczeć, a nie ryczeć, inni twierdzą, że jak tłumik ryczy to są zauważani na drodze.
Sam musisz sobie odpowiedzieć co chcesz osiągnąć poprzez zmianę tłumika."Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
-
Dokładnie tak jak napisał rootolf, co kto lubi. Jeżeli jesteś już trochę głuchy lub chcesz być, to bierz przelotówkę. Jak lubisz ból głowy po każdej przejażdżce po mieście, a po trasie na każde pytanie odpowiadać/odkrzykiwać CO!!!???, to jest coś dla Ciebie
Miałem przelotówkę Sebringa i zawsze jak pomyślę o tłumiku przelotowym, to pytam się po co?
Ok do sportu, kiedy trzymasz moto na wysokich obrotach, będzie dobrze. Tylko, że po wymianie tłumika należałoby dostroić motor(motor znaczy silnik), żeby wykorzystać tą zmianę. Wziąć motocykl na hamownię, pomierzyć moc, moment i może wymienić igłę w gaźniku.
Do normalnej jazdy wykorzystuje się raczej średni zakres obrotów. Przelotówka pomaga w wyższym zakresie, ale motocykl traci na elastyczności. Piszę to z autopsji.
Niech inni forumowicze naprostują moje myślenie, jeżeli jest złe.------------------------------------------------------------------
Trzeba kochać wszystkie motocykle.
Komentarz
-
dzięki za naprowadzenie. Głównym powodem dla którego chciałem założyć przelotówkę była jego waga - 2kg. Myślę że jest to spora różnica w odniesieniu do seryjnego. Natomiast nie spodziewałem się że może on aż tak dawać po uszach.
To jaki proponujecie zamiennik? Wiem że Marving robi do XTZ 660.
Znacie jakieś inne rozwiązania - lżejsze?
Komentarz
-
A może miał na końcu tłumika założonego dbkillera? Takie ustrojstwo, które powoduje, że przelotówka jest cichsza?Zamieszczone przez michal Zobacz postaPrzed chwilą miałem okazję zobaczyć jak chodzi Honda Transalp na tłumiku Leo Vience SBK (przelotowy). Dźwięk jaki wydawał był nie wiele różniący się od seryjnego, jeżeli mówimy o poziomie dB. Wyglada na to, że nie wszystkie przelotówki dają po uszach.
Fajnym rozwiązaniem jest na przykład Laser Pro Duro, nie za cichy, nie za głośny, a do tego fajnie pierdzi.
Patrzyłeś na ceny nowych tłumików, np. takiego marvinga?"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
-
Właśnie nie miał założonego dbkillera i tym bardziej bylem zaskoczony dźwiękiem jaki wydobywał. Kumpel ma właśnie Marvinga, który fajnie pierdzi (ma założonego db killera). Wczoraj napisałem do Marvinga zapytanie o cenę itp.Zamieszczone przez rootolf Zobacz postaA może miał na końcu tłumika założonego dbkillera? Takie ustrojstwo, które powoduje, że przelotówka jest cichsza?
Fajnym rozwiązaniem jest na przykład Laser Pro Duro, nie za cichy, nie za głośny, a do tego fajnie pierdzi.
Patrzyłeś na ceny nowych tłumików, np. takiego marvinga?
Komentarz
Komentarz