Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Elektryczna pompa paliwa w Super Tenere

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Pompa z ST zasili kazdy motocykl (i większosć samochodów ) pod jednym warunkiem musi być sprawna i w dobrym stanie technicznym...Jeżeli ma sparciałą membranę,łapie lewe powietrze z pod pokrywki to z tych 35l /h robi się 10 i przy pełnym ogniu piecyk dostaje czkawki
    Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
    Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
      Pompa z ST zasili kazdy motocykl (i większosć samochodów ) pod jednym warunkiem musi być sprawna i w dobrym stanie technicznym...Jeżeli ma sparciałą membranę,łapie lewe powietrze z pod pokrywki to z tych 35l /h robi się 10 i przy pełnym ogniu piecyk dostaje czkawki
      Zgadzam się i dlatego dałem linka do nowych pomp mikuni co do których masz pewność prawidłowego działania. Cena 261pln(przykładowa) nie jest najniższa ale... tak jak napisał FX "3 takie pompy i tylko na jednej motocykl dobrze pracował" Kupowanie 3 starych pomp z ryzykiem ich zużycia nie wyjdzie taniej niz zakup nowej - są również tańsze ale o niższej wydajności 14l/h - gabarytowo nie odbiegają od pompy z ST więc ich montaż nie powinien sprawić problemu. Podejrzewałem kiedyś uszkodzenie swojej pompy - założyłem druga i było tak samo kiepsko. Po dokładnych oględzinach okazało się ze to nie pompa sprawia problemy tylko wężyk podciśnieniowy był już mocno "sparciały" i ciśnienie sobie wędrowało na zewnątrz układu. Uważam ze pompy z ST są "wieczne"

      Komentarz


        #18
        noo i klops - LC8 potrzebuje przepływu 56l/h, ta zaś daje ledwie 35l/h

        jakieś jeszcze pomysły.?
        www.21brothers.eu - wytwórnia ROGALI i innych wypieków
        www.orangepower.pl - Forum fanów MPO

        Komentarz


          #19
          2 takie pompy równolegle ?
          sigpic

          Komentarz


            #20
            ex1, nie pisałbym jakbym nie wiedział
            Doprowadź swoją do porządku. Nowe styki, gasik i przeżyje Twój motocykl.
            Reszta to druciarstwo

            Komentarz


              #21
              swego czasu, padł mi regulator napięcia, 17,5 v szło na całą instalacje, wszytko się popaliło. od tamtego czasu pojawiły się okresowe problemy z pompą, styki wymieniłem. jednak nadal potrafi się ona zawieszać... można to jakoś rozebrać? zregenerować
              www.21brothers.eu - wytwórnia ROGALI i innych wypieków
              www.orangepower.pl - Forum fanów MPO

              Komentarz


                #22
                Junak swoją rozbierał... a potem kupił drugą z tego co pamiętam. Ale niech on się sam wypowie.
                hominis est errare, insipientis in errore perseverare
                Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

                Komentarz


                  #23
                  Zamieszczone przez erwinw Zobacz posta
                  Junak swoją rozbierał... a potem kupił drugą z tego co pamiętam. Ale niech on się sam wypowie.
                  He he no rozebrałem, myślałem że da się to potem poskładać ale niestety nie ma takiej opcji
                  Potem myślałem że tłoczek się kręci i nie wiedziałem jak to działa więc musiałem rozebrać, zobaczyłem że w środku jest membrana a tłoczek rusza się osiowo wzdłuż pompy żeby poruszać tę membranę i dowiedziałem się o co biega

                  Tak na prawdę to kup sobie inną pompę elektryczną np z viadra albo kawasaki zx6 albo zx10, one nawet mają większy przepływ, ja jeździłem na takiej z 6tki i nic się nie działo, nigdy paliwa nie zabrakło choć raz faktycznie zawiesiły się styki i nie pompowała, stuknąłem w nią z buta bez zdejmowania osłony silnika i zaczęła pracować.

                  Poczytaj też na czarnuchowym forum, tam przerabiają tą pompę żeby nie wypalała styków tak szybko i kondony na nich jeżdżą dłużej bo tak na prawdę te styki larssonowe to o kant hu..a potłuc ale na 20tys starczają bez przeróbek. Kondony potrzebują znacznie mnie paliwa i tam sobie daje radę, w lc8 już nie koniecznie podoła choć do pyrkania w terenie bez dużego obciążenia też da sobie radę.

                  Druga sprawa że membrana popchnie wszystko, nie ma sensu wkładać mechanicznych facetów albo innego szpeju.
                  U Ciebie EX może właśnie przez skok napięcia uszkodziła się cewka sterująca pompą i dlatego takie rzeczy się dzieją.

                  Ja już nie kombinuje z pompą nic innego, wsadziłem do oryg pompy dodatkowy przekaźnik żeby nie wypalała styków tak szybko i już mam 20tys przejechane na nowych stykach na których nie widać zużycia.
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #24
                    Podobno te są "niezawodne" ..... ale pewnie już brałeś pod uwagę http://adventuresklep.pl/product_inf...roducts_id=296

                    Komentarz


                      #25
                      Zamieszczone przez czeczen Zobacz posta
                      Podobno te są "niezawodne" ..... ale pewnie już brałeś pod uwagę http://adventuresklep.pl/product_inf...roducts_id=296
                      To siuwaks, dostanie trochę piachu i dupa blada,
                      w Maroku nie dawały sobie rady z pyłem i piachem na pewno, poszukaj chyba ktoś na ADV opisywał swój wyjazd.
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #26
                        Viadrowe pompy (na pewno te z modeli gaźnikowych) też mają problemy - to bodajże identyczny model jak w AT. Dlatego właśnie kolega kombinował (i wykombinował) z pompą od ST.
                        Pompy podciśnieniowe mikuni (z wcześniejszego linka czeczena) mają słabą opinię - stosunkowo szybko membrana siadała. Swego czasu był na nie mały szał na forum AT (jako zamiennik problematycznej elektrycznej), ale po roku czy dwóch wszyscy wrócili do elektryków, bo siadały. Były też używane w pierwszych modelach LC4 ADV i dzięki temu kiedyś miałem okazję poznać pierwszy raz na żywo ten model - gość stał na poboczu z padniętą pompą
                        W nowszych LC4 ADV są inne pompy i te nie robią problemów (moja ma w tym momencie pewnie coś ponad 50kkm) , ale raczej będzie wydawała do większych maszyn.
                        sigpic

                        Komentarz


                          #27
                          jest opcja. polecana niby przez szwedów... ale ta pompa też nie zabija wydajnością 31l/h to wydaje się*bardzo mało

                          "facet" daje 56l/h

                          sam już nie wiem jak rozumieć tę wydajność, to ważne..? i czy przypadkiem nie jest tak że w przypadku pomp poedciśneiniowych to i tak manetą regulujemy sami wydajnośc pompy
                          www.21brothers.eu - wytwórnia ROGALI i innych wypieków
                          www.orangepower.pl - Forum fanów MPO

                          Komentarz


                            #28
                            Zamieszczone przez ex1 Zobacz posta
                            jest opcja. polecana niby przez szwedów... ale ta pompa też nie zabija wydajnością 31l/h to wydaje się*bardzo mało

                            "facet" daje 56l/h

                            sam już nie wiem jak rozumieć tę wydajność, to ważne..? i czy przypadkiem nie jest tak że w przypadku pomp poedciśneiniowych to i tak manetą regulujemy sami wydajnośc pompy
                            jak to nie wiesz jak to jest z wydajnością, spróbuj przy tym samym ciśnieniu przez wężyk średnicy 6mm nalać wiadro wody a potem powtórz tę czynność przez wąż średnicy 20mm poczujesz różnicę

                            ubytek wydajności będziesz czuł przede wszystkim podczas dużego obciążenia silnika, np jadą na 6tym biegu przy 140 może zacząć brakować paliwa, albo w terenie przy ostrym podjeździe nagle wrzucasz 3 a on buuuuu i nie jedzie
                            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                            sigpic

                            Komentarz


                              #29
                              no tak ale widzisz pompę którą podlinkowałem ma wydajność 30L/h a sprzedają*ją i polecają ludki z raiddesigns. co raczej czują temat. kabat z resztą ją kupił i nei narzeka. i dlatego pytanie, czy rzeczywiście lc8 potrzebuje aż takiej wydajności pompy.?, z resztą czym innym jest wydajność a czym innym może byc*Ciśneinie. może bardziej o ciśnienie chodzi...
                              www.21brothers.eu - wytwórnia ROGALI i innych wypieków
                              www.orangepower.pl - Forum fanów MPO

                              Komentarz


                                #30
                                Zamieszczone przez ex1 Zobacz posta
                                no tak ale widzisz pompę którą podlinkowałem ma wydajność 30L/h a sprzedają*ją i polecają ludki z raiddesigns. co raczej czują temat. kabat z resztą ją kupił i nei narzeka. i dlatego pytanie, czy rzeczywiście lc8 potrzebuje aż takiej wydajności pompy.?, z resztą czym innym jest wydajność a czym innym może byc*Ciśneinie. może bardziej o ciśnienie chodzi...
                                nie wiem gdzie jeździsz cały czas ale kabat praktycznie z lasu nie wyjeżdża, od czasu do czasu jakiś wyjazd na zlot po czarnym i tyle, podczas pyrkania po lesie silnik nie jest tak bardzo obciążony nawet na asfalcie jak np na autobanie, czasem zdarza się wyprzedzanie przy 140 na szóstym biegu i wtedy musi być przepustowość paliwa spora, rozmawiałem z kabatem i chwalił tę pompę, jednak ja nie zrezygnuje z oryginału, trzeba mieć dobre aku żeby po glebie pompa napompowała gaźniki od nowa albo po dłuższym postoju a tu trrryyk i po sprawie
                                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                                sigpic

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X