Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Ja mam zelowe Harrisa obecnie. W poprzedniej mialem gąbkowe cemoto czy jakos tak, fajne byly.
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Jak kupisz podgrzewane to nie będziesz chciał wracać do normalnych.
Mam oxforda i spisuje się dobrze. Były problemy z wersją gdzie sterownik jest w puszce z przyciskami. W nowszej wersji gdzie masz 2 puszki jedna z guzikami a druga z reszta elektroniki jest ok.
W zasadzie każde firmowe oxford, saito itp będą niezawodne. Zwróć uwagę jedynie żeby było kilka stopni regulacji.
Są jeszcze Daytony i Saito, jednak Oxfordy są moim zdaniem najlepsze. Kosztują od 160 do 180 zł.
Właczaja się dopiero po ustaleniu się pewnego napięcia i wyłączają przy nadmienym. Użytkownicy polecają montować je przez przekaźnik.
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Przez przekaźnik sterowany stacyjką, coby nikt kto nie powinien tego nie uruchomił.
Jeśli będziesz chciał brać Oxfordy, to tak jak pisałem weź nowsza wersje. Czyli z dwoma pudelkami na przewodach ( ta gdzie na sterowniku są 3 przyciski, nie dwa). W wersji starszej, gdzie sterownik jest w jednym (dwa przyciski) były problemy z elektroniką i producent wymieniał nieodpłatnie nieudaną serie.
Oxfordy mam w XT, teraz też będę miał w ST. Ze swojej strony polecam.
Tak, długość i przekrój jest standardowy. Ja montowałem w zeszłym tygodniu takie: http://allegro.pl/show_item.php?item=1230680810
A i poza tym, że na zdjęciu puszka z sterownikiem ma 2 przyciski, to już większość sprzedawanych ma 3 tylko na zdjęciach są 2. Ale warto się upewnić. U mnie kiepsko działa czujnik napięcia, bo - albo nie spada mi napięcie poniżej 13,5 V przy wyłączonym silniku albo jest coś skopane - pomierzę i jak będzie źle to za 1,5 roku zareklamuje ;-)
Wersja z dwoma przyciskami jest starsza i była skopana. Dużo takich padało.
Co do spadków napięcia to może tak być jak podłączasz to za stacyjka. Spadek napięcia po włączeniu świateł jest tam znaczny. Najlepiej zamontować zasilanie manetek bezpośrednio pod aku z odcinającym przekaźnikiem sterownym ze stacyjki.
Montowałem bezpośrednio do akumulatora. Zimno było, nie chciało mi się bawić z przekaźnikiem więc zrobiłem zgodnie z instrukcją. Czasem jeśli przy nie pracującym alternatorze, zapale światła drogowe, to grzanie się wyłącza. Normalnie, przy wyłączonych innych odbiornikach cały czas grzeje. Jedyna rada zrobić pomiary.
Pytam bo ktoś kiedyś pisał o jakiś co mają elektronikę osobno i przełącznik osobno (elektronikę można schować w moto przed deszczem), jednak na allegro nic takiego nie mogę znaleźć.
Szukam czegoś co teoretycznie istnieje ale nikt tego nie widział...
W moich oxfordach szwankuje regulacja temp. Działa tylko na poziomie min. Podobno awarie tego typu to "norma".
W Saito nie ma problemu bo jest pokrętło.
Komentarz