Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dętki do małej teresy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Dętki do małej teresy

    Wlaśnie załapałem kapcia, wyglada na to że spierdziela powietrze u podnóża wentyla, nie wiem ile lat ma dętka bo moto mam moze około miesiąca, chciałbym jednak kupić jakąś sensowną dętkę z dobrze i solidnie osadzonym wentylem. Może ktoś coś polecić na przód i na tył? Kupiłbym pare na zapas, może też innych producentów dla porównania chyba że jest coś sprawdzonego i szkoda eksperymentować.
    www.motoczesci24.com - części nowe i używane do zabytkowych motocykli, części do nowych motocykli, oleje, filtry, narzędzia.
    Zniżka dla XTZClub!

    #2
    Te cienkie do ok. 3 mm to kupa Miałem już Michelin (Chiny), Conti (Indie), VeeRubery (Tajlandia), Pirelli (Rumunia), Sching (Tajwan), przez wszystkie ucieka powietrze.... rzadka guma niestety. Zmiana wentyla na markowy nie pomogła. Jak śmigasz w terenie to kupuj grubsze dętki.

    Przy okazji opaski na felgi kup oraz talk (może być i zwykły) by posmarować dętkę i oponę w środku.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      A te butylowe? Moze jakies od crossa dętki?

      Znalazłem jeszcze takie
      http://allegro.pl/irc-detka-2-75-3-0...349654066.html

      http://allegro.pl/detka-detki-cross-...347831248.html

      Fartuchy są, a talk wiadomo, nie pierwsza opone zakładam ale dzięki mimo to za chęć pomocy
      Ostatnio edytowany przez juxtz; 2557.
      www.motoczesci24.com - części nowe i używane do zabytkowych motocykli, części do nowych motocykli, oleje, filtry, narzędzia.
      Zniżka dla XTZClub!

      Komentarz


        #4
        Ale napisz jeszcze czy czesciej bedzie teren czy szybkie trasy na asfalcie ;-)
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #5
          Ja akurat też w zeszłym tygodniu zaliczyłem gwoździa (przebiłem dętkę na wylot), więc musiałem ją zmienić. Dylemat miałem podobny: czy zwykła czy crossowa...
          Pojechałem do sklepu http://www.motorad.pl/ pod Krakowem. Szef firmy doradził mi, żebym wziął zwykłą dętkę, bo te grubsze motocrossowe stosuje się wtedy, gdy ciśnienie w oponach jest rzędu 0,8. W przypadku wysokiego ciśnienia wg niego nie ma sensu gruba dętka, bo nie będzie ona w niczym trwalsza od zwykłej (jak coś przebije oponę to dętkę bez problemu też). Kupiłem więc zwykłą Heidenau za 50 zł i już

          Komentarz


            #6
            Sprawdź może te: michelin ultra heavy duty - mają 4 mm gr. gumy i ważą z pół kilo (:
            Ténéré is the way to go!

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez nomadeurope Zobacz posta
              Sprawdź może te: michelin ultra heavy duty - mają 4 mm gr. gumy i ważą z pół kilo (:
              Daj spokój.. pół kufra to zajmuje... drugi raz nie biorę Ma ktoś sensowne przemyślenia na ten temat ?

              Komentarz


                #8
                Na gwoździa, czy inne dziadostwo niema mocnych. Na korozję przy wentylu również. Ludzie kombinują jak zmniejszyć masę nieresorowaną do offa ujmując z przodu jedną tarczę i zacisk, to samo robią inżynierowie w corssiakach (niklowane szprychy, aluminiowe nyple, lekka obręcz i piasta), a tu CIACH i 800g kurwisko zajmujące pół kufra. Robiłem kilka podejść do 4mm dętek i zawsze odpuszczałem. Przydałyby się może raz, gdy wrypałem w dużego kamolca i chyba przyszczypnęło cienką conti (innego winowajcy nie znalazłem). W Maroko bałem się dziur od igieł tamtejszych krzaczorów, tym bardziej, że miałem założone miękkie i cienkie opony CST, a jedyna dziura trafiła się w twardym mitasie E09. Przy wentylu raz spierniczało, to się nauczyłem dla spokoju przy nowej gumie zakładać również nową dętkę (cienką), a stare podrdzewiałe do kosza, bo szkoda miejsca na chomikowanie - ostatnio wywaliłem tak w sumie 6 starych dętek, które nadal działały, ale wygląd podstawy wentyla nie zachęcał nawet do zabrania jako zapas. Dla siebie nie widzę sensownego powodu do stosowania grubasów.

                Komentarz


                  #9
                  A to nie jest tak żeby od skoków i w rezultacie nagłego wzrostu ciśnienia te grube nie pękały?

                  Komentarz


                    #10
                    Ale czemu miałyby pękać skoro trzyma ją opona?

                    Komentarz


                      #11
                      Od tarcia pomiędzy dętką a oponą np.
                      ------------------------------------------------------
                      Dętki polecam ,,średnie'' Continentale 2,7mm grubości. Nie są za cienkie, ale nie są to crossowe ,,bydlaki''.
                      Do wożenia w zapasie mam cieniutkie VeeRubber - z powodu miejsca. Po awaryjnej wymianie w terenie,
                      wyciągam w garażu z koła tę cienką dętkę i wkąłdam z powrotem tę grubszą (łataną albo nową, jeśli trzeba).
                      W ten sposób zawsze wyjeżdżam na grubych dętkach i mam mało do wożenia
                      Sowizdrzał
                      KTM 750 6T
                      Nie wierz, nie bój się, nie proś!

                      Komentarz


                        #12
                        po to stosujemy talk w oponie.

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez lotek Zobacz posta
                          po to stosujemy talk w oponie.
                          tzn po co? żeby nie pękały dętki?
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #14
                            żeby nie było tarcia miedzy dętką a oponą.

                            Komentarz

                            Pracuję...
                            X