Czołem,
zacząłem powoli montować olejarkę Scottoilera w mojej Tenerze. Uporałem się właśnie z mocowaniem dyszy przy łańcuchu, a teraz się wpiąć w system ssący. I mam pytanie
Najwygodniejszym dla mnie sposobem byłoby wpięcie się prosto do airboxa. Ta gumowa rura, która z niego idzie do przepustnicy jest strasznie schowana i musiałbym się trochę narozkręcać, żeby się do niej dostać. Zastanawiają mnie tylko odmy silnika, które wchodza do airboxa i pompują powietrze. Przez to w airboxie może być nieco słabsze podciśnienie niż w tej rurze. Myślicie, że to wystarczy dla olejarki?
Drugie sprawa - mam ten zbiornik Magnum pod tablicę rejestracyjną. Czy jest sens docinać pod nią jakąś cienką blaszkę aluminiową, żeby trochę go ochronić od syfu lecącego z koła?
zacząłem powoli montować olejarkę Scottoilera w mojej Tenerze. Uporałem się właśnie z mocowaniem dyszy przy łańcuchu, a teraz się wpiąć w system ssący. I mam pytanie

Najwygodniejszym dla mnie sposobem byłoby wpięcie się prosto do airboxa. Ta gumowa rura, która z niego idzie do przepustnicy jest strasznie schowana i musiałbym się trochę narozkręcać, żeby się do niej dostać. Zastanawiają mnie tylko odmy silnika, które wchodza do airboxa i pompują powietrze. Przez to w airboxie może być nieco słabsze podciśnienie niż w tej rurze. Myślicie, że to wystarczy dla olejarki?
Drugie sprawa - mam ten zbiornik Magnum pod tablicę rejestracyjną. Czy jest sens docinać pod nią jakąś cienką blaszkę aluminiową, żeby trochę go ochronić od syfu lecącego z koła?
Komentarz