Co najlepiej odkrecic aby zlać cały płyn chłodzacy , oraz czy i jak trzeba odpowietrzyc ten układ... w motocyklu XTZ 660 1993r z gory dziekuje
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Zapytanie o układ chłodzenia
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez RedGothic Zobacz postaCo najlepiej odkrecic aby zlać cały płyn chłodzacy , oraz czy i jak trzeba odpowietrzyc ten układ... w motocyklu XTZ 660 1993r z gory dziekujeBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
-
Zamieszczone przez RedGothic Zobacz posta... a cos slabo mi idzie ze znalezieniem w necie serwisowki ...
słabo to mi sie robi jak czytam takie posty.
wystarczy wpisać w google: "service manual yamaha xtz 660". jeżeli to jest ponad Twoje możliwości to tu jest link: http://bit.ly/1fPRzBs
PS. żeby ułatwić szukanie instrukcji wymiany płynu chłodzącego (i uprzedzić kolejne pytania np. Na której stronie znajdę tę instrukcję?) dodam, że instrukcja ta znajduje się na 83-86 stronie serwisówki (mówię oczywiście o manualu z pierwszego wyrzuconego przez google linka).
Mam nadzieję, że pomogłem i zaoszczędziłem innym tę 1 minutę i 48 sekund życia, które poświęciłem na znalezienie tej instrukcji w necie.Ostatnio edytowany przez AdamB; 2501.
Komentarz
-
Jak by nie można było odpowiedzieć... po to chyba jest forum.
Ściągasz węże i zlewasz płyn. Potem odkręcasz pokrywę pompy i jeszcze trochę wyleci. Układ nie jest problematyczny, sam się odpowietrza, wystarczy uzupełnić płyn. Polecam od razu wymienić wężyk pomiarowy na nowy przezroczysty - doskonale widać poziom płynu.
2013-04-03+19.12.14.jpg
PS. To nie KTM, nie trzeba studiować serwisówki.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kaytec Zobacz postaPS. To nie KTM, nie trzeba studiować serwisówki.Ostatnio edytowany przez AdamB; 2501.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kaytec Zobacz postaTo nie KTM, nie trzeba studiować serwisówki.sigpic
Komentarz
-
Dobra, przekonaliście mnie... trza być pomocnym.
Zamieszczone przez AdamB Zobacz postaLepiej z lenistwa zadać pytanie na forum, a ktoś uprzejmy sparafrazuje to co jest napisane w serwisówce, znajdzie na kompie zdjęcie (albo co gorsze zejdzie do garażu i je zrobi), które odpowiada szkicom z serwisówki i wtedy wszyscy będą zadowoleni
Komentarz
-
Z tym "samo odpowietrzaniem" to różnie może być i lepiej by motocykl popracował chwilę z otwartym korkiem chłodnicy na wolnych obrotach a przy nalewaniu można podusić węże . Czasami zrobi się korek w układzie i wtedy wywala płyn przelewem pod silnik by tego uniknąć postępować jak wyżejJeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Sentyment sentymentem , ale straciłem już cierpliwość do babci ...
Jak uporałem się z gaźnikami , myślę a wymienię jeszcze płyn chłodniczy i kur.a teraz nie załacza mi się wentylator.
Włącznik przy termostacie chyba już wymienił poprzedni właściciel bo nie ma tam kostki tylko kabelki na konektorkach.
Czy wymiana plynu mogła spowodować jego uszkodzenie , już nie wiem co o tym mysleć....
Demontuj teraz od nowa te jeb..e plastiki ....
Może ten włącznik się sam odblokować ?Papacool
Komentarz
-
Zamieszczone przez Jarek11 Zobacz postaSentyment sentymentem , ale straciłem już cierpliwość do babci ...
Jak uporałem się z gaźnikami , myślę a wymienię jeszcze płyn chłodniczy i kur.a teraz nie załacza mi się wentylator.
Włącznik przy termostacie chyba już wymienił poprzedni właściciel bo nie ma tam kostki tylko kabelki na konektorkach.
Czy wymiana plynu mogła spowodować jego uszkodzenie , już nie wiem co o tym mysleć....
Demontuj teraz od nowa te jeb..e plastiki ....
Może ten włącznik się sam odblokować ?"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
Komentarz