Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Xtz 660

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Xtz 660

    Siemka. Jeżeli są chętni to mam do sprzedania 660. Miałem na niej zrealizować swój projekt "dakar" lecz jestem zmuszony ją sprzedać na początku przeróbek Projekt rozpocząłem na początku ubiegłego sezonu, zacząłem od malowania w stylu "repsol", regulacji zaworów, potem, nowy akumulator, manetki, lusterka, siedzenie, po sezonie napęd praktycznie jeszcze nie jeżdżony, co widać przy oględzinach. Wymieniony jest również regulator napięcia (na forum jest gdzies temat w którym pytałem o rade), założyłem wentylator na nowy regulator żeby poprawić chłodzenie Klocki tylne jeszcze ponad połowa grubości, przednie nowe dopiero docierane (można zobaczyć) Do motoru przy sprzedaży dołożę jeszcze kilka częsci takich jak, nowa, zapakowana dętka (wzmacniana), halogeny (nowe z paragonem), nowy filtr oleju z uszczelkami na przyszło sezonową wymiane oleju. Cena 5000, dla ludzi z forum możliwa negocjacja
    Przegląd i ubezpieczenie ważne do czerwca, przyszłego roku. Zleży mi na tym alby motor trafił w dobre ręce dlatego nie ma go na allegro. W razie pytań piszcie na forum, nie ma co sie bać publiki

    #2
    Dołącz jakieś foto bo mój kolega szuka sprzętu do jeżdżenia.
    podrozemotocyklowe.com

    Komentarz


      #3
      Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

      Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

      Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

      Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.
      Ostatnio edytowany przez @MARIUSZ@; 12.

      Komentarz


        #4
        Sorki za upierdliwość jeszcze jedna prośba. Opisz trochę co zrobiłeś co do zrobienia silnikowo. Jak zawieszenie kiwaczka łożyska wachacza itp itd.Muszę tę wiedzę przekazać koledze.
        podrozemotocyklowe.com

        Komentarz


          #5
          Nie jesteś upierdliwy, a kto pyta nie błądzi Szczerze to silnik chodzi bardzo dobrze i cicho dlatego jedyne co było przy nim robione to regulacja zaworów, czyszczenie gaźnika i regularna wymiana oleju. Co do zawieszenia dużo powiedzieć nie mogę bo zbyt wiele nie ingerowałem, ustawiłem tylko twardość i przesmarowywałem "kalamitki" (jeżeli to sie tak nazywa ) i inne duperele z tym związane. Nie rzuca, nie skrzypi, przednie lagi suche, uszczelniacze eleganckie, a jeżdżę tylko po asfalcie praktycznie bo w terenie sobie z nią nie radziłem ( jestem za niski i za cienki ) Od razu przyznaje że największą uwage zwracałem na mechanike a nie wygląd, dlatego poprawki kosmetyczne będą potrzebne dla wymagających

          Nie dodałem ze akumulator ma jeszcze gwarancje bo mam go zaledwie od końca sierpnia.
          Ostatnio edytowany przez @MARIUSZ@; 12.

          Komentarz


            #6
            Tak czy owak Kowal, kolega musiałby rozkręcić zawieszenia, przesmarować, powymienić oleje i założyć nowe uszczelniacze/łożyska. Uważam, że wymiana smaru, olej i uszczelniaczy wejdzie tylko w grę. Tenerkom jakoś nie specjalnie zużywają się ww. elementy.
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez @MARIUSZ@ Zobacz posta
              Nie jesteś upierdliwy, a kto pyta nie błądzi Szczerze to silnik chodzi bardzo dobrze i cicho dlatego jedyne co było przy nim robione to regulacja zaworów, czyszczenie gaźnika i regularna wymiana oleju. Co do zawieszenia dużo powiedzieć nie mogę bo zbyt wiele nie ingerowałem, ustawiłem tylko twardość i przesmarowywałem "kalamitki" (jeżeli to sie tak nazywa ) i inne duperele z tym związane. Nie rzuca, nie skrzypi, przednie lagi suche, uszczelniacze eleganckie, a jeżdżę tylko po asfalcie praktycznie bo w terenie sobie z nią nie radziłem ( jestem za niski i za cienki ) Od razu przyznaje że największą uwage zwracałem na mechanike a nie wygląd, dlatego poprawki kosmetyczne będą potrzebne dla wymagających

              Nie dodałem ze akumulator ma jeszcze gwarancje bo mam go zaledwie od końca sierpnia.
              Jak rozumiem możesz dać słowo że pojazd jest sprawny, my raczej nie przyjedziemy po niego, zastanawiamy się nad kurierem. Choć mam 1200zl do ściągnięcia z gościa w twojej miejscowości bo łajza nie zapłacił za foty. Podróżowanie dużym samochodem nie nastraja optymizmem. Pomyślimy i ty też nad tą sytuacją się zastanów. W tym przypadku kupowalibyśmy kota w worku ale od forumowicza.
              Ostatnio edytowany przez kowal73; 528. Powód: cóś
              podrozemotocyklowe.com

              Komentarz


                #8
                Wybacz dociekliwość, ale rozbierałeś w ogóle te koła do malowania ?
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
                  Wybacz dociekliwość, ale rozbierałeś w ogóle te koła do malowania ?
                  Pewnie nie rozbierane bo pomalowane są też odważniki na nich, z czasem zacznie to wszystko odłazić
                  na tylnej feldze już widać początki odpryskiwania farby.
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #10
                    Tak motor jest sprawny. Zawieszenie wydaje sie dobre, nie skrzypi, lagi tak jak pisałem też, może zdało by sie wymienić w nich olej ale tym sie zajme jak nie będzie chętnych. Silnik nie ma prawa zawodzić i na to daje gwarancje swoją głową

                    Jeżeli chodzi o malowanie felg to nie ja je wykonywałem a na tylnej feldze farba nie odpryskuje tylko szczerze przyznam że koło jest brudne, jedyne zniszczenia lakieru na felgach jakie może posiadać to od kamyczków, bo czasem po szutrach i żużlach jeździłem,a farba moze oberwac. Co do lakieru pisałem że nie jest pierwsza klasa, bo nie jest ale nie przeszkadza mi na tyle by wywalic pieniądze na malowanie bo to może zaczekać. Na baku z prawej strony na zdjęciu jest widoczna niewielka rysa po "garażowym" upadku.

                    Jeżeli chodzi o kuriera szczerze mówiąc nie wybucham radością na tą myśl i przyznam szczerze ze wole jak ktoś obejrzy osobiście, co by nie było potem że cos nie pasuje, bo przeglądając forum wiem że niektóry potrafią być bardzo upierdliwi w szczegółach Jeżeli bylibyście na poważnie zainteresowani kupnem to piszcie prywatne wiadomości. Ja moge jedynie dodać ze jezeli ktoś bedzie potrzebował jakiegoś filmiku, zdjęc z dokładnym wyglądem, czy pracą motocykla to będę w stanie to zrobić bo wiem że nie ma sensu jechać tyle km a potem wracać z niczym jezeli sie nie zdecydujecie.

                    Jak chętnych nie będzie to będę kontynuował projekt ale dopiero po kolejnym sezonie.

                    Komentarz


                      #11
                      Szczerze mówiąc lubie sprzety w orginalnym stanie z pełnym kompletem owiewek. prawda moze być taka ze moto jest po szlifie gdyz niema kompletu owiewek i jest całe pomalowane sposobem raczej garazowym o czym swiadczy malowanie kół w całości. Kolejna sprawa to to ze sprzetu niema na allegro pewnie z tego wzgledu ze sie juz raz na allegro nie sprzedał miesiac temu lub troszke wiecej, a nie dla tego ze ma trafic w dobre rece. sprawa trzecia to to ze przygotowywałes go do dakaru a jestes niski i cienki i w terenie nie jezdzisz? lekko podejzane. Kuriera sie boisz dlatego ze kazdy kto bedzie ogladał ten motocykl dostrzeze pełno mankamentów które mu sie niepodobaja a nie widac ich na słabej jakosci zdjeciach. Tak więc nie jest to zaden cukieras. Ale to tylko moje zdanie na temat motocykli cukierków porzeźbionych gdzies w garazach. Coś jak polski streetfighter-motocykl po szlifie sprowadzony z zagramanicy obrany z owiewek.

                      Komentarz


                        #12
                        scorpion ma racje, a sprzęt był już na allegro. Ja osobiście trochę odnawiałem swoja tereske, malowałem też felgi ale szprychy były zabezpieczone malowanie oczywiście proszkowo w pracy, każdy element wypiaskowany wszystko na gance-gal. a to bardziej mi wygląda na motor na centralnej pędzel i jazda. Nie mówie że tak było malowane, tylko chodzi mi o to, że ktoś to zrobił niezbyt estetycznie. Powodzenia

                        Komentarz


                          #13
                          czacha niema trójkątnych owiewek.
                          ułamane albo uciete sa mocowania boczków na chłodnice
                          brak boczków chłodnicy
                          prawa klamka krzywa i bodajze ułamana kulka albo tylko zdarta farba co swiadczy o kontakcie z gleba.
                          osłona wydechu potwierdza kontakt z gleba kilkukrotny
                          gmole z rurki instalacji wodno kanalizacyjnej
                          podgieta do góry stopka hamulca tylnego wiadomo o czym swiadczy
                          tak samo manetka zmiany biegów.
                          brak zaslepek osi wachacza
                          uciety błotnik
                          ztuningowanie wydechu przez wstawienie kolejnego kawałka rury kanalizacyjnej na koncu
                          skoro moto lezało a ma orginalne kierunki to pewnie wbiły sie w owiewki robiac piekne dziury które prawdopodobnie zostały zaspawane pod warstwa szpachli.
                          przebieg jest tez niemały - około 40 000 km peka orginalne siedzenie. ukłony dla tapicera który ci ak spartaczył to siedzenie no chyba ze to rekaw płaszcza ciotki zaciogniety jest na kanape
                          liusterka od skutera
                          brak mocowania linki predkosciomierza na ladze.

                          jestem pod wrazeniem przygotowania motocykla do dakaru.

                          jak bym przejechał 1000 km po motocykl zachwalany jak ten i zobaczył go na miejscu to skonczyło by sie to lisciem i zwrotem kosztów podruzy.
                          Ostatnio edytowany przez LukaSS; 4.

                          Komentarz


                            #14
                            Tylny hamulec może świadczyć o glebie w terenie, nie wiem czy na asfalcie by go podgięło , ale wystarczy podnieść podnóżki kierowcy i wszystko jasne, to samo tyczy sie dolnej części goleni jeśli był szlif to na bank zebrało z tamtego miejsca parę milimetrów. Na odległość nic nie stwierdzimy można tylko gdybać ale nie gonił bym za tym moto przez 1/3 kraju bo sprzęt może być powtarzam "może" być po szlifie a to nigdy nic nie wiadomo, jak coś kupuje bądź sprzedaje a ma to jakąś historie to zawsze pokazuje zdjęcia jak to wyglądało i mówie że wiadomo, babcia tym do kościoła nie jeździła. Co do przebiegu to nie ma siły ale w 90% takie przebiegi w takim roczniku wiadomo, sam mam 74tkm i stwierdzam ze na 100% był kręcony bo to już 19 lat aczkolwiek mam kawasaki EL 252 z 98r z przebiegiem 9300 ale naprawdę prawdziwy można to stwierdzić po oponach silniku śrubach tarczach siedzeniu lakierze no po wszystkim. Także nie wiem czemu kolego nie napiszesz co i jak z tym sprzętem tylko zaczynasz troche tak od d... strony. Pozdro

                            Komentarz


                              #15
                              Skorpion, DCH 17 - w swoim imieniu dziękuję za rzeczowe wypowiedzi. Myślę, że podstawą forum jest integracja pasjonatów motocylki, a na samym końcu handel. Do tego służą inne portale dobrze nam znane. Chociażby ten na którym wystawiał już kolega motocykl. Oczywiście i tutaj jest taka możliwość, a więc czemu z tego nie skorzystać, prawda? Jeżeli jednak decydujemy się, cokolwiek tutaj sprzedawać i mataczyć, to tak jakbysmy próbowali oszukać członka rodziny. Przynajmniej ja tak to traktuję. Zgodzicie się ze mną?
                              Dlatego uważam - że nas forumowiczów - powinna cechować uczciwość. Wszelkie niejasności winny być wyjaśniane. Myślę, że takie opinie powinny być przestrogą dla tych wszystkich osób, które nie realizują, w tym miejscu swojej pasji, a starają się występować w roli handlarza. Mam nadzieję, że będzie to przestroga dla innych, którzy w przyszłości będą chcieli sprzedać np. motorek. Jeżeli mają problem z obiektywną oceną swojego towaru to być może wystarczy poprostu poprosić o to inną osobę.
                              Dlatego od kilku miesięcy szukam xtz 660 w dobrym stanie. Jak powiadają, co nagle to po diable...

                              Pozdrawiam
                              Marek

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X