Siemka. Jeżeli są chętni to mam do sprzedania 660. Miałem na niej zrealizować swój projekt "dakar" lecz jestem zmuszony ją sprzedać na początku przeróbek
Projekt rozpocząłem na początku ubiegłego sezonu, zacząłem od malowania w stylu "repsol", regulacji zaworów, potem, nowy akumulator, manetki, lusterka, siedzenie, po sezonie napęd praktycznie jeszcze nie jeżdżony, co widać przy oględzinach. Wymieniony jest również regulator napięcia (na forum jest gdzies temat w którym pytałem o rade), założyłem wentylator na nowy regulator żeby poprawić chłodzenie
Klocki tylne jeszcze ponad połowa grubości, przednie nowe dopiero docierane (można zobaczyć) Do motoru przy sprzedaży dołożę jeszcze kilka częsci takich jak, nowa, zapakowana dętka (wzmacniana), halogeny (nowe z paragonem), nowy filtr oleju z uszczelkami na przyszło sezonową wymiane oleju. Cena 5000, dla ludzi z forum możliwa negocjacja
Przegląd i ubezpieczenie ważne do czerwca, przyszłego roku. Zleży mi na tym alby motor trafił w dobre ręce dlatego nie ma go na allegro. W razie pytań piszcie na forum, nie ma co sie bać publiki
Projekt rozpocząłem na początku ubiegłego sezonu, zacząłem od malowania w stylu "repsol", regulacji zaworów, potem, nowy akumulator, manetki, lusterka, siedzenie, po sezonie napęd praktycznie jeszcze nie jeżdżony, co widać przy oględzinach. Wymieniony jest również regulator napięcia (na forum jest gdzies temat w którym pytałem o rade), założyłem wentylator na nowy regulator żeby poprawić chłodzenie
Klocki tylne jeszcze ponad połowa grubości, przednie nowe dopiero docierane (można zobaczyć) Do motoru przy sprzedaży dołożę jeszcze kilka częsci takich jak, nowa, zapakowana dętka (wzmacniana), halogeny (nowe z paragonem), nowy filtr oleju z uszczelkami na przyszło sezonową wymiane oleju. Cena 5000, dla ludzi z forum możliwa negocjacja
Przegląd i ubezpieczenie ważne do czerwca, przyszłego roku. Zleży mi na tym alby motor trafił w dobre ręce dlatego nie ma go na allegro. W razie pytań piszcie na forum, nie ma co sie bać publiki
Szczerze to silnik chodzi bardzo dobrze i cicho dlatego jedyne co było przy nim robione to regulacja zaworów, czyszczenie gaźnika i regularna wymiana oleju. Co do zawieszenia dużo powiedzieć nie mogę bo zbyt wiele nie ingerowałem, ustawiłem tylko twardość i przesmarowywałem "kalamitki" (jeżeli to sie tak nazywa
) i inne duperele z tym związane. Nie rzuca, nie skrzypi, przednie lagi suche, uszczelniacze eleganckie, a jeżdżę tylko po asfalcie praktycznie bo w terenie sobie z nią nie radziłem ( jestem za niski i za cienki
) Od razu przyznaje że największą uwage zwracałem na mechanike a nie wygląd, dlatego poprawki kosmetyczne będą potrzebne dla wymagających 

Komentarz