Ogłoszenie

Zwiń

Zasady obowiązujące w Giełdzie

W Giełdzie można zamieszczać ogłoszenia TYLKO związane jakkolwiek z XTZ ( z wyjątkiem działu "Inne moto"). Wszystkie ogłoszenia nie spełniające tego warunku będą usuwane przez moderatorów.
Wyjątek stanowi forum "Inne moto".

ZABEZPIECZENIE PRZED SPAMOWANIEM
Aby móc pisać w poszczególnych działach giełdy należy zliczoną minimalną wymaganą liczbę postów:
  • Sprzedam - 10
  • Inne moto - 25
  • Kupię - 5
  • Oddam - 1


EDIT rootolf:

UWAGA:
Sprzedający jest zobowiązany podać cenę przy sprzedawanym przedmiocie. W przypadku braku ceny, ogłoszenie może zostać usunięte.
Jeżeli masz zamiar kupić motocykl od forumowicza zapytaj innych o opinię o tym motocyklu.

Zasady wchodzą w życie z dniem 26.10.2012 r.
Zobacz więcej
See less

Do sprzedania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Do sprzedania

    Zdjęcie0082.jpgZdjęcie0081.jpgZdjęcie0080.jpgZdjęcie0079.jpgZdjęcie0078.jpg
    Witam mam do sprzedania yamahe xtz 660 z 1993r, ma uszkodzony kierunek i przedni błotnik widoczny na zdjęciach. Silnik pobiera w znaczącym stopniu olej, ale pracuje bez większych problemów jedynie po dłuższym kilkudniowym postoju jest problem z odpaleniem. Jakiś 1tyś kil temu wymieniłem kompletny napęd DID wzmacniany z gumami zabieraka. Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę pisać mogę udzielić więcej informacji.

    #2
    Podaj cenę bo w tej chwili ogłoszenie jest niezgodne z regulaminem.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Cena to 3tyś zł, jeśli tyle nie wezmę to pewnie przez zimę zrobię silnik i będę dalej jeździł.

      Komentarz


        #4
        Ogłoszenie nieaktualne, jednak remontuje i będę dalej nim jezdził. Prosze o zamknięcie tematu.

        Komentarz


          #5
          Nie opłaci ci sie ta operacja Wpakujesz 2 tyś w silnik i dalej to bedzie kapelan któego nikt za 4 nie kupi ale bedziesz sobie tłumaczył ze robisz to dla siebie i bedziesz dalej ciorał po krzakach. Niestety to pruba oszustwa samego siebie. skoro juz chciałeś sprzedac to zrobisz i znów bediesz chciał sprzedać ale mimo wszystko zycze powodzenia w remoncie . Pochwal sie na forum jakas fotorelacja dla potomnych jakies fotki wymiary tłoka cylindra stan uszczelniaczy i głowicy. Niech bedzie dla potomnych jako wzór silnika i przyczyna pobierania znacznych ilosci oleju.

          Komentarz


            #6
            Zmień pierścienie i jeździj dalej zbierając na następne moto
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #7
              otóż to zmierz tłoka i cylinder . zmien pierscienie i uszczelniacze i ogień dalej
              Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46. Powód: ort

              Komentarz


                #8
                Nietylko remont silnika robię lecz całego motora, może i troche w to włożę kasy ale przynajmniej będę wiedział co mam i raczej szybko nnie sprzedam. Jak będe miał wiecej czas to założę temat i opisze co zrobiłem.

                Komentarz


                  #9
                  I tak bedziesz chciał zmienic ale spoko oszukuj sie dalej a i tak wyjdzie na moje

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez scorpion Zobacz posta
                    I tak bedziesz chciał zmienic ale spoko oszukuj sie dalej a i tak wyjdzie na moje
                    Nie pisz tak bo będzie że ja namówiłem Cię na kupno lc8 i teraz namawiasz innych na ktmy

                    Może kolega chce poprostu pobawić się w zimę w remont, nie każdy musi chcieć zapi.lać jak my
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      ja na nic nie zachecam A ty MArcin to już wogole. tylko ostatnio stałem sie strasznym szydercą gs 1200 i niewiem jak to mozliwe ale gs-y u mnie w miescie zaczynaja sie psuć

                      Komentarz


                        #12
                        scorpion tak się zachwycił KTMem, że nawet telefon przeniósł do Orange
                        Sowizdrzał
                        KTM 750 6T
                        Nie wierz, nie bój się, nie proś!

                        Komentarz


                          #13
                          Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
                          nie każdy musi chcieć zapi.lać jak my
                          No w końcu! Cóż za rozsądne/pocieszne słowa. Ja też wszem i wobec na dzień dzisiejszy głoszę że moja 660 ma u mnie dożywocie, no chyba że się wcześniej złamie od rdzy. Myślę że każdy gdyby było go stać chciałby mieć nowszy motór (przynajmniej ja bym chciał) Lc8 marzenie, pierwszy raz ujrzałem go w Szwajcarii w 2008 i sobie pomyślałem ALE PIĘKNY MOTÓR! Choć niestety jak się nie ma miedzi, to się na dupie siedzi. Choć nie wiadomo co przyniesie jutro, jak będzie mnie stać to też chciałbym mieć KTM, BMW. Myślę że w większości problem tkwi w finansach, a nie w miłości do 20 letnich "kondomów". Miłością można by nazwać to gdyby w garażu obok nowego KTMa stała 20letnia ST właściciel by wciąż nią jeździł. Mając dom(kredyt), żonę, dziecko, samochód i pensję przeciętnego zjadacza chleba i z takiego starego kondoma potrza się radować
                          Dobrze gadam?

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez sowizdrzal Zobacz posta
                            scorpion tak się zachwycił KTMem, że nawet telefon przeniósł do Orange
                            A Ty chyba kochasz róż wiec masz telefon w T-Mobile hehe spoko. dobre z tym orange Ktm za mna chodził zanim kupiłem afre ale wtedy stac mnie było conajwyzej na lc4 i rozsądek wygrał ale jak widać rozsądek nie zawsze wygrywa.

                            Komentarz


                              #15
                              Zamieszczone przez małoś86 Zobacz posta
                              Myślę że w większości problem tkwi w finansach, a nie w miłości do 20 letnich "kondomów". Miłością można by nazwać to gdyby w garażu obok nowego KTMa stała 20letnia ST właściciel by wciąż nią jeździł. Mając dom(kredyt), żonę, dziecko, samochód i pensję przeciętnego zjadacza chleba i z takiego starego kondoma potrza się radować
                              Dobrze gadam?
                              nie, marnie gadasz. sa po prostu idealne zastosowania dla ST czy Afryk - tyle, ze to nie jest zapierdalanie.

                              problem (przynajmniej dla mnie) jest taki, ze jak ST czy Afryki beda juz za stare (brak czesci) to srednio widze jakies zastepstwo dla siebie.
                              Social media: Facebook | @maku_xtz on twiiter
                              Relacje Bośnia 2013 | Bałkany 2012 | Gruzja 2012 | Bałkany 2011

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X