No i nadszedł ten moment - mam na oku upatrzonego dużego katodonta, swoją Teresę doprowadziłem do ładu i z czystym sumieniem mogę ją sprzedać uczciwie patrząc w oczy potencjalnemu nabywcy 
Niczego nie ukrywam, sprzedaję sprzęt, który remontowałem dla siebie. Nazwisko ma się jedno i nie mam zamiaru dla kilku stówek zysku wciskać ludziom ciemnoty.
Ale do rzeczy:
Pierwsza rejestracja 1996. Kupiłem ją w 2009 roku ze stanem licznika 30 915. Na dzień dzisiejszy to 41 180. Trzy tygodnie temu odebrałem ją po remoncie góry silnika (szlif gniazd, nowe oryginalne uszczelniacze zaworów, 3 nowe również oryginalne zawory, czyszczenie i regulacja gaźnika, nowy filtr powietrza). Tłok wymieniany był 6 tys. km temu.
Plusy tego egzemplarza:
Minusy tego egzemplarza:
Więcej szczegółów na temat moich przygód okołoremontowych można znaleźć tutaj:
To chyba wszystko. W załącznikach kilka zdjęć - świeże z garażu plus jedno sprzed 3-ech tygodni, reszta starsze (mają jeszcze reklamę Dandiego na wachaczu)
Jeśli ktoś będzie zainteresowany to w weekend zrobię więcej dokładnych zdjęć - w ciągu dnia jestem w robocie a wieczorem przy lampie błyskowej to żadne zdjęcia.
Mieszkam w Józefosławiu pod Warszawą i tu motocykl można obejrzeć. Zapraszam na jazdę próbną
Cena dla Forumowiczów z min. 5 postami to 5 999 PLN. Brutto.
Biorąc pod uwagę stan bzyka to jest to moim zdaniem uczciwa oferta.
Na razie nigdzie indziej się nie ogłaszam.
Zainteresowanych proszę o kontakt najlepiej telefoniczny - 783 dziewięćsetdwanaście 300
Obecne_01.jpgObecne_02.jpgObecne_03.jpgObecne_04.jpgObecne_05.jpgRok_2011.jpgRok_2013_01.jpgRok_2013_02.jpgRok_2013_03.jpg

Niczego nie ukrywam, sprzedaję sprzęt, który remontowałem dla siebie. Nazwisko ma się jedno i nie mam zamiaru dla kilku stówek zysku wciskać ludziom ciemnoty.
Ale do rzeczy:
Pierwsza rejestracja 1996. Kupiłem ją w 2009 roku ze stanem licznika 30 915. Na dzień dzisiejszy to 41 180. Trzy tygodnie temu odebrałem ją po remoncie góry silnika (szlif gniazd, nowe oryginalne uszczelniacze zaworów, 3 nowe również oryginalne zawory, czyszczenie i regulacja gaźnika, nowy filtr powietrza). Tłok wymieniany był 6 tys. km temu.
Plusy tego egzemplarza:
- praktycznie świeżo po remoncie. Remoncie, który robiłem dla siebie a nie na sprzedaż po kosztach
- centralna stopka
- światła na przekaźnikach
- przedni hamulec w oplocie stalowym
- akumulator i nowy napęd wstawione wiosną 2013 - od tego czasu przejechałem ok. 1300 km. Akumulator zimowany w domu, podładowywany co jakiś czas coby się nie zepsuł
- wzmocnione gmole
- stelaże pod kufry/sakwy
- podwyższona i lekko szersza od oryginału kierownica (oryginalną mam)
- gniazdo zapalniczki na osobnym obwodzie z bezpiecznikiem
- składane lusterka
- poszerzane podnóżki
- garażowany
Minusy tego egzemplarza:
- mocowania części plastików są do pospawania, drobne pęknięcia i ubytek w czaszce - mi to nie przeszkadza, w jeździe nic nie odpada
- tylna opona niedługo do wymiany
- ułamana klamka sprzęgła - efekt gleby - jeżdżę z tym 3-ci sezon i jakoś nie mogę się zabrać do zmiany - w jeździe w żaden sposób to nie przeszkadza. Dla zdecydowanego nabywcy zmienię ją przed sprzedażą na nową
- lewy plastik pod siodłem jest od starszego modelu i ma inny kolor (niebieski a nie zielony) - tak już kupiłem
- tłok wstawiony przy remoncie jest już największej możliwej średnicy - jeśli w przyszłości ktoś chciałby robić remont to będzie musiał oprócz tłoka zmienić również cylinder. Ewentualnie wstawić tuleję. Wg mechanika, który teraz doprowadzał mi maszynę do porządku - obecny tłok (kuty Wossner) pomimo minimalnego luzu spokojnie pojeździ jeszcze jakieś 40 tys. km
Więcej szczegółów na temat moich przygód okołoremontowych można znaleźć tutaj:
To chyba wszystko. W załącznikach kilka zdjęć - świeże z garażu plus jedno sprzed 3-ech tygodni, reszta starsze (mają jeszcze reklamę Dandiego na wachaczu)

Jeśli ktoś będzie zainteresowany to w weekend zrobię więcej dokładnych zdjęć - w ciągu dnia jestem w robocie a wieczorem przy lampie błyskowej to żadne zdjęcia.
Mieszkam w Józefosławiu pod Warszawą i tu motocykl można obejrzeć. Zapraszam na jazdę próbną

Cena dla Forumowiczów z min. 5 postami to 5 999 PLN. Brutto.

Biorąc pod uwagę stan bzyka to jest to moim zdaniem uczciwa oferta.
Na razie nigdzie indziej się nie ogłaszam.
Zainteresowanych proszę o kontakt najlepiej telefoniczny - 783 dziewięćsetdwanaście 300
Obecne_01.jpgObecne_02.jpgObecne_03.jpgObecne_04.jpgObecne_05.jpgRok_2011.jpgRok_2013_01.jpgRok_2013_02.jpgRok_2013_03.jpg
Komentarz