Na cewce zapłonowej pokazuje mi się pewna oporność po stronie niskiego napięcia - czyli jest przejście, natomiast po stronie wysokiego napięcia (świec) mam przerwę. Czy tak jest ok?
Ponadto gdy chciałem sprawdzić czy jest przejście na fajkach (zdemontowane fajki, odkręcone przewody wysokiego napięcia) przyrząd pokazuje przerwę. Dopiero po wykręceniu z fajki elementu który nachodzi na świecę i wyjęciu ze środka "czegoś" co jest podobne do bezpiecznika i ponownym pomiarze jest przejście.
Czy ktoś wie co to jest to "coś" w tej fajce, i jeśli jest to bezpiecznik to na ile Amperów?
Zastanawiające jest że przy próbie sprawdzenia iskry czyli zdemontowaniu świec i przyłożenia ich do bloku silnika podczas kręcenia rozrusznika na elektrodach świec przeskakiwały iskry.
Czy nie jest to zbyt zagadkowe? Bo silnik wciąż nie pali.
Mam model z 92r. i nie mogę znaleźć przekaźnika stopu. Wg. manuala powinien się znajdować koło aku, a tam mam tylko przekaźnik startu i regler.
Ponadto gdy chciałem sprawdzić czy jest przejście na fajkach (zdemontowane fajki, odkręcone przewody wysokiego napięcia) przyrząd pokazuje przerwę. Dopiero po wykręceniu z fajki elementu który nachodzi na świecę i wyjęciu ze środka "czegoś" co jest podobne do bezpiecznika i ponownym pomiarze jest przejście.
Czy ktoś wie co to jest to "coś" w tej fajce, i jeśli jest to bezpiecznik to na ile Amperów?
Zastanawiające jest że przy próbie sprawdzenia iskry czyli zdemontowaniu świec i przyłożenia ich do bloku silnika podczas kręcenia rozrusznika na elektrodach świec przeskakiwały iskry.
Czy nie jest to zbyt zagadkowe? Bo silnik wciąż nie pali.
Mam model z 92r. i nie mogę znaleźć przekaźnika stopu. Wg. manuala powinien się znajdować koło aku, a tam mam tylko przekaźnik startu i regler.

Komentarz