Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dodatkowe światła.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez Rudolf000 Zobacz posta
    Jak dla mnie to takie dodatkowe światła wcale nie muszą być do niczego dopasowywane. Mają tylko świecić na kierunku. Zapalał bym je tylko na ... (bezdrożu) , lesie, gdzie jest ciemno jak u wiadomo kogo. Dla mnie miałby to być tylko taki dodatek a nie światło z którego miałbym korzystać na co dzień. Mam nadzieje że coś pogrążycie w tym temacie i wyłowie coś dla siebie.
    Już wiem że 2x 35 to pikuś. więc poszukam czegoś podobnego. http://allegro.pl/halogeny-drogowe-d...509771675.html coś na miarę tego będę szukał. oczywiście z innymi mocowaniami
    Apropos. Słyszałem że:
    Im większe obciążenie tym lepiej działa regulator napięcia. Podobno reg pada gdy na siłę próbuje się odciążyć sieć. Czy to prawda?
    No ja mam zamiar doświetlać nimi drogę tylko wtedy gdy jest ciemno na bocznych drogach a na co dzień tylko normalne światła a co do regulatora to najprościej tłumacząc on "zbiera" nadmiar prądu jako ciepło i im więcej go zużywasz tym mniej się grzeje ale też nie można przesadzić. Zaraz po zakupie moto własnie o tym nie wiedziałem a śmigając latem po polnych drogach gasiłem światła, było gorąco i w końcu regulator padł. Dlatego kupiłem nowe aku żeby nie żałować prądu, nowy regulator za 250 zł a że więcej nie mam zamiaru tyle wydawać przez głupotę zamontowałem sobie wentylator i go chłodzę no i światła się teraz palą zawsze

    Komentarz


      #17
      Panowie, a testował ktoś soczewkowe dalekosieżne? Np taki zestaw: http://moto.allegro.pl/halogeny-dale...514586346.html Aktualnie nie mam świateł drogowych, wiec na szybko muszę coś wymyślić. W KLE reflektor na zwykłej H4 świeci jak słabawa latarka, więc nocą była totalna masakra. Kupiłem zestaw bixenonowy, ale z racji konstrukcji żarnika, czy też systemu jego przesuwania mijania/drogowe, musiałem go stjuningować , bo w żadnej pozycji nie oświetlało to drogi, a jedynie oślepiało jadących z naprzeciwka (tutaj opisane). Teraz mam tylko pięknie świecące, nikogo nie oślepiające światła mijania, ale długich już niet, bo badziewiasty system zakleiłem na stałe w jednej konkretnej pozycji, więc trzeba się doposażyć w jakieś niedrogie dalekosiężne. W omedze i hyundaiu coupe fabryczne reflektory są soczewkowe i w obu przypadkach świeciły tak źle, że też wsadzałem xenony (w tym przypadku widmo światła jest jak należy, bo nic się tam nie rusza).

      Komentarz


        #18
        Wyszło na to że mam dodatkowe reflektory od wsem http://sklep.wesem.pl/5/6714/halogen...e_br_typu_lpr9 na 2x55w niestety ładowanie nie wydala więc tak jak zapowiedziałem natychmiast zakupiłem 2x h3 led. no jest problem.

        1) reflektory są tak zbudowane że obsługują h3 standardowe gdzie światło pada z 1 miejsca. zakładając ledy. Led-jest paręnaście każda świeci w inna stronę i zamiast porządnego skupienia jest d.... niby świeci ale jakieś to światło rozmyte i wydaje się nie świeci w konkretnym kierunku więc jak rownież planujecie zrobić taki myk to nie polecam. No chyba ze tylko po to żeby było Was widać a nie po to żebyście to Wy coś widzieli.

        2) jedna z tych niby super żaróweczek nie wytrzymała offu i po prostu pękła. sadze że właśnie dlatego że są dłuższe i przy obciążeniach środek ciężkości jest dalej i robi większe przeciążenia.

        Wniosek. zapodam do tych reflektorów jakieś xenony. Może 2x35w mi moto uciągnie ;-)
        Ostatnio edytowany przez Rudolf000; 23.
        Im GORZEJ tym LEPIEJ.
        Nikt nie mówił że będzie letko.

        Komentarz


          #19
          Ja juz dawno temu zapodałem od kogos z forum jakies moto/halogeny z przekaźnikami, kablami itp za chyba 5 dych (świecą szeroko i nisko, blacha przysłania i odcina strumień światła)
          i planuje w nie wstawić palniki xenonowe, jako dopałka na bezdroża.
          Palniki maja spory strzał prądu przy rozruchu, ale potem tylko 35W/szt więc pewnie bedzie git
          Chce to ustawić niżej niż krótkie, żeby nawet załadowane moto nie oślepiało.
          Jak coś wydumam pokażę napewno
          Problemem być może jedynie uszczelnienie takiej lampki, bo ORI oprawka jest szczelna,
          ale jakoś trzeba z niej wyprowadzić kabelek wysokiego napięcia z palnika do przetwornicy,
          i nie chcę żeby mnie cos jebło w jajko jak zmoknie
          Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
          Loud pipes save lives...
          https://picasaweb.google.com/108651862641483365846

          Komentarz


            #20
            Też kombinowałem ze światłami bo fabryczna pojedyncza lampa w 660 świeci jako tako, ale odkąd mam dwa wesemy z przodu nic więcej nie potrzeba. W nocy śmigam często i czy to leśne zadupie, czy droga krajowa jest naprawdę git, a na długich to już w ogóle bajka. Ładowanie podczas nocnej leśnej jazdy spokojnie 14.8, może dlatego nie potrzebuje żadnych dodatkowych lamp?

            Komentarz


              #21
              ja coś takiego myślę zamontować do gmoli po prawej stronie: http://allegro.pl/lampa-6-led-haloge...743321791.html
              Co o tym sądzicie?

              Komentarz


                #22
                Ja tylko z ciekawości zapytywuję czy masz słabe światła i czy jeździsz w terenie. Bo ja to widzę tak na swoim przykładzie, miałem słabiutkie światełka to wymieniłem główne reflektory metodą ŁTP na Wesemy 2xH4 i nastała światłość, dodatkowe reflektorki to już zbędny dodatek który można łatwo stracić przy byle glebie, nawet przez myśl mi nie przeszło aby coś więcej dokładać bo w tej chwili światła mam pod dostatkiem.

                Komentarz


                  #23
                  Tak jak Robert mówi. Dokładanie może przynieść nawet gorszy efekt, bo co z tego że światło jest po bokach, jak główne świeci słabiej.

                  Komentarz


                    #24


                    Mam takie coś. Czy bedzie to dobre do mojej Tenerki????

                    Komentarz


                      #25
                      To jest dobre do każdego motocykla jeśli chcesz zrobić z niego Gold Winga

                      Komentarz


                        #26
                        A może GejeSa?

                        Mała tenerka chyba ma dobre świecidła?

                        Komentarz


                          #27
                          Oj tam oj tam. Brat ma takie same w Suzuki i źle nie wygląda.. Takie już mam a chce je zamontować na gmolach H&B które mają fajne mocowania do świateł

                          Komentarz


                            #28
                            Zamieszczone przez RadziX Zobacz posta
                            Oj tam oj tam. Brat ma takie same w Suzuki i źle nie wygląda.. Takie już mam a chce je zamontować na gmolach H&B które mają fajne mocowania do świateł
                            He he pogadaj z kolegą siedlara Filipem, powie Ci jak to jest zbierać halogenki szukając ich w trawie
                            a potem: halo, tu serwis bmw, komputer sygnalizuje urwany halogen, co chcesz z tym zrobić?
                            a. wywalić
                            b. wywalić dalej
                            c. było nie montować badziewia

                            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                            sigpic

                            Komentarz


                              #29
                              1. i jak się sprawdzają te z Juli?


                              2. testował ktoś coś takiego? http://4xledshop.home.pl/pl/p/SUPERMINI-1200-1500lm/124

                              dość drogie, ale sprawiają wrażenie porządnych
                              "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                              =>
                              Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                              Komentarz


                                #30
                                Temat trochę umarł, a jestem ciekaw co w chwili obecnej polecilibyście z dostępnych halogenów na rynku do małej xtzetki? Alternator, z tego co wyczytałem w serwisówce ma 343 W przy 5 tys. obrotów (jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie), wiec wydaje się sporo, można poszaleć szczególnie w przypadku gdy nie ma się dołożonych dodatkowych akcesoriów typu grzane manetki itd. Światło w 660 naprawdę nie powala. Zmiana żarówki? Co polecacie? Montaż dodatkowych halogenów? 2x35 W w ledach byłoby ok? Macie jakieś sprawdzone?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X