Zamieszczone przez Rudolf000
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Dodatkowe światła.
Zwiń
X
-
-
Panowie, a testował ktoś soczewkowe dalekosieżne? Np taki zestaw: http://moto.allegro.pl/halogeny-dale...514586346.html Aktualnie nie mam świateł drogowych, wiec na szybko muszę coś wymyślić. W KLE reflektor na zwykłej H4 świeci jak słabawa latarka, więc nocą była totalna masakra. Kupiłem zestaw bixenonowy, ale z racji konstrukcji żarnika, czy też systemu jego przesuwania mijania/drogowe, musiałem go stjuningować , bo w żadnej pozycji nie oświetlało to drogi, a jedynie oślepiało jadących z naprzeciwka (tutaj opisane). Teraz mam tylko pięknie świecące, nikogo nie oślepiające światła mijania, ale długich już niet, bo badziewiasty system zakleiłem na stałe w jednej konkretnej pozycji, więc trzeba się doposażyć w jakieś niedrogie dalekosiężne. W omedze i hyundaiu coupe fabryczne reflektory są soczewkowe i w obu przypadkach świeciły tak źle, że też wsadzałem xenony (w tym przypadku widmo światła jest jak należy, bo nic się tam nie rusza).
Komentarz
-
Wyszło na to że mam dodatkowe reflektory od wsem http://sklep.wesem.pl/5/6714/halogen...e_br_typu_lpr9 na 2x55w niestety ładowanie nie wydala więc tak jak zapowiedziałem natychmiast zakupiłem 2x h3 led. no jest problem.
1) reflektory są tak zbudowane że obsługują h3 standardowe gdzie światło pada z 1 miejsca. zakładając ledy. Led-jest paręnaście każda świeci w inna stronę i zamiast porządnego skupienia jest d.... niby świeci ale jakieś to światło rozmyte i wydaje się nie świeci w konkretnym kierunku więc jak rownież planujecie zrobić taki myk to nie polecam. No chyba ze tylko po to żeby było Was widać a nie po to żebyście to Wy coś widzieli.
2) jedna z tych niby super żaróweczek nie wytrzymała offu i po prostu pękła. sadze że właśnie dlatego że są dłuższe i przy obciążeniach środek ciężkości jest dalej i robi większe przeciążenia.
Wniosek. zapodam do tych reflektorów jakieś xenony. Może 2x35w mi moto uciągnie ;-)Ostatnio edytowany przez Rudolf000; 23.Im GORZEJ tym LEPIEJ.
Nikt nie mówił że będzie letko.
Komentarz
-
Ja juz dawno temu zapodałem od kogos z forum jakies moto/halogeny z przekaźnikami, kablami itp za chyba 5 dych (świecą szeroko i nisko, blacha przysłania i odcina strumień światła)
i planuje w nie wstawić palniki xenonowe, jako dopałka na bezdroża.
Palniki maja spory strzał prądu przy rozruchu, ale potem tylko 35W/szt więc pewnie bedzie git
Chce to ustawić niżej niż krótkie, żeby nawet załadowane moto nie oślepiało.
Jak coś wydumam pokażę napewno
Problemem być może jedynie uszczelnienie takiej lampki, bo ORI oprawka jest szczelna,
ale jakoś trzeba z niej wyprowadzić kabelek wysokiego napięcia z palnika do przetwornicy,
i nie chcę żeby mnie cos jebło w jajko jak zmoknieOdważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Loud pipes save lives...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Komentarz
-
Też kombinowałem ze światłami bo fabryczna pojedyncza lampa w 660 świeci jako tako, ale odkąd mam dwa wesemy z przodu nic więcej nie potrzeba. W nocy śmigam często i czy to leśne zadupie, czy droga krajowa jest naprawdę git, a na długich to już w ogóle bajka. Ładowanie podczas nocnej leśnej jazdy spokojnie 14.8, może dlatego nie potrzebuje żadnych dodatkowych lamp?
Komentarz
-
ja coś takiego myślę zamontować do gmoli po prawej stronie: http://allegro.pl/lampa-6-led-haloge...743321791.html
Co o tym sądzicie?
Komentarz
-
Ja tylko z ciekawości zapytywuję czy masz słabe światła i czy jeździsz w terenie. Bo ja to widzę tak na swoim przykładzie, miałem słabiutkie światełka to wymieniłem główne reflektory metodą ŁTP na Wesemy 2xH4 i nastała światłość, dodatkowe reflektorki to już zbędny dodatek który można łatwo stracić przy byle glebie, nawet przez myśl mi nie przeszło aby coś więcej dokładać bo w tej chwili światła mam pod dostatkiem.
Komentarz
-
Zamieszczone przez RadziX Zobacz postaOj tam oj tam. Brat ma takie same w Suzuki i źle nie wygląda.. Takie już mam a chce je zamontować na gmolach H&B które mają fajne mocowania do świateł
a potem: halo, tu serwis bmw, komputer sygnalizuje urwany halogen, co chcesz z tym zrobić?
a. wywalić
b. wywalić dalej
c. było nie montować badziewia
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
1. i jak się sprawdzają te z Juli?
2. testował ktoś coś takiego? http://4xledshop.home.pl/pl/p/SUPERMINI-1200-1500lm/124
dość drogie, ale sprawiają wrażenie porządnych
Komentarz
-
Temat trochę umarł, a jestem ciekaw co w chwili obecnej polecilibyście z dostępnych halogenów na rynku do małej xtzetki? Alternator, z tego co wyczytałem w serwisówce ma 343 W przy 5 tys. obrotów (jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie), wiec wydaje się sporo, można poszaleć szczególnie w przypadku gdy nie ma się dołożonych dodatkowych akcesoriów typu grzane manetki itd. Światło w 660 naprawdę nie powala. Zmiana żarówki? Co polecacie? Montaż dodatkowych halogenów? 2x35 W w ledach byłoby ok? Macie jakieś sprawdzone?
Komentarz
Komentarz