Daj na przekaźniku masę bezpośrednio z aku,zobaczysz czy będzie poprawa i jaka różnica, będziesz wiedział gdzie szukać
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Przerobienie lampy "długiej" na H4
Zwiń
X
-
Ja wczoraj dałem masę bezpośrednio z akumulatora ma ramę - drugim przewodem (jeden - masowy, idzie na silnik). Tak na wszelki wypadek, bo masa z aku poprzez silnik i dopiero na ramę to moim zdaniem po tylu latach to straszny parch. Masę dałem pod śrubę pompy paliwa.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
W jakimś temacie już pisałem, że u siebie wymieniłem główny przewód "-", wlutowałem nowe gniazdo bezpiecznika przy aku (na sztywno, oryginalne złączki były zielone), z regulatora przewód plusowy i minusowy poprowadziłem dodatkowo do aku. Kostki od altka i regulatora wywalone oczywiście. Teraz mam 14,4 V, wszelkie kombinacje typu światła + kierunki+stop+klakson+flash powodują sekundowe zawahanie i nadal 14,4 V."Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
-
jakbyco to mam kopie tego manuala do zrobienia przekaźników na światła
też wykonałem (miałem strate 1,5V !)ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Zamieszczone przez robkri Zobacz postaPlan jest taki że zrobię obejścia przewodów czerwonego i czarnego od reglera bezpośrednio do akumulatora oraz pociągnę nową masę od ramy do akumulatora bo coś czuję że wina jest po stronie starej instalacji tak jak radził Beniamin i Lukass
A tak w ogóle tam gdzie możesz to ucinaj stare końcówki, zdejmuj izolację, lutuj, zakłądaj porządny miedziany konektor, koszulki trmokurczliwe i zaciśnięty przewód lutuj do konektora.
Rozbież też przełacznik lewy oraz wszelkie kostki pod bakiem (jest ich tam z chyba sześć). Poczysć jak możesz, popryskaj preparatem kontaktującym, kilkukrotnie powtykaj i powyjmuj kostki aby tlenki usunąć. W końcu w tym roku to zrobiłem i od razu lepiej instalacja hulaNie ma co się oszukiwać, ST mają już powyżej 15 lat i po tylu latach porządny przegląd instalacji się im należy.
Zamieszczone przez kamilltee Zobacz postajakbyco to mam kopie tego manuala do zrobienia przekaźników na światła
też wykonałem (miałem strate 1,5V !)Ostatnio edytowany przez LukaSS; 4.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
też się dziwię, bo motek naprawdę w Szwajcarii był dopieszczony, garażowany, smarowany (cała tylna kiwaczka ze świeżym smarem), doinwestowany...kostki nieutlenione
gdzieś znikało te 1,5V (pewnie na przełączniku?), w Wojtka strata była ok 1 V - też ma już przekaźniki,
Qbalon też ma ... tylko Safi pomagał wszystkim i sam jeszcze nie zdążył (szewc bez butów chodzi)
co ciekawe: na regulatorze akcesoryjnym i wywaleniu kostek (zostawiłem konektorki), oraz podłączenia masy do akku (-)
nadal mam jakieś 13.2 V ładowania (4000rpm, światła 2 x H4 = czyli szału nie ma), Wojtek na orginalnym ma nieco więcej.Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
Rozbież też przełacznik lewy oraz wszelkie kostki pod bakiem (jest ich tam z chyba sześć). Poczysć jak możesz, popryskaj preparatem kontaktującym, kilkukrotnie powtykaj i powyjmuj kostki aby tlenki usunąć. W końcu w tym roku to zrobiłem i od razu lepiej instalacja hula
Komentarz
-
Zamieszczone przez arek Zobacz postaPo użyciu preparatu typu kontakt, należy bezwzględnie zabezpieczyć czyszczone styki innym preparatem do(ja używam "isol").Inaczej zrobimy więcej złego,niż dobrego-niestety przekonałem się osobiście.Jednak wiele osób nic nie mówi negatywnego po nie zastosowaniu preparatu konserwującego. Arek, zobaczymy po tym sezonie jak to będzie
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
Komentarz