Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przerobienie lampy "długiej" na H4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Daj na przekaźniku masę bezpośrednio z aku,zobaczysz czy będzie poprawa i jaka różnica, będziesz wiedział gdzie szukać
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #32
      +i- pociągnięte bezpośrednio z aku do przekaźników, wszystko jest zrobione wg. manuala który dostałem od Rootolfa a którego autorem jest Cezary, było to na forum przed awarią.

      Komentarz


        #33
        Ja wczoraj dałem masę bezpośrednio z akumulatora ma ramę - drugim przewodem (jeden - masowy, idzie na silnik). Tak na wszelki wypadek, bo masa z aku poprzez silnik i dopiero na ramę to moim zdaniem po tylu latach to straszny parch. Masę dałem pod śrubę pompy paliwa.
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #34
          W jakimś temacie już pisałem, że u siebie wymieniłem główny przewód "-", wlutowałem nowe gniazdo bezpiecznika przy aku (na sztywno, oryginalne złączki były zielone), z regulatora przewód plusowy i minusowy poprowadziłem dodatkowo do aku. Kostki od altka i regulatora wywalone oczywiście. Teraz mam 14,4 V, wszelkie kombinacje typu światła + kierunki+stop+klakson+flash powodują sekundowe zawahanie i nadal 14,4 V.
          "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

          Komentarz


            #35
            jakbyco to mam kopie tego manuala do zrobienia przekaźników na światła
            też wykonałem (miałem strate 1,5V !)
            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

            Komentarz


              #36
              Plan jest taki że zrobię obejścia przewodów czerwonego i czarnego od reglera bezpośrednio do akumulatora oraz pociągnę nową masę od ramy do akumulatora bo coś czuję że wina jest po stronie starej instalacji tak jak radził Beniamin i Lukass

              Komentarz


                #37
                Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
                Plan jest taki że zrobię obejścia przewodów czerwonego i czarnego od reglera bezpośrednio do akumulatora oraz pociągnę nową masę od ramy do akumulatora bo coś czuję że wina jest po stronie starej instalacji tak jak radził Beniamin i Lukass
                Zobacz przy okazji czarną kostkę, która znajduje się za regulatorem, obok przekaźnika rozrusznika. Ja miałem w środku niezły syf. Poleciłem by rozmontował ją też znajomy - okazało się, że ma również nie wesoło.
                A tak w ogóle tam gdzie możesz to ucinaj stare końcówki, zdejmuj izolację, lutuj, zakłądaj porządny miedziany konektor, koszulki trmokurczliwe i zaciśnięty przewód lutuj do konektora.

                Rozbież też przełacznik lewy oraz wszelkie kostki pod bakiem (jest ich tam z chyba sześć). Poczysć jak możesz, popryskaj preparatem kontaktującym, kilkukrotnie powtykaj i powyjmuj kostki aby tlenki usunąć. W końcu w tym roku to zrobiłem i od razu lepiej instalacja hula Nie ma co się oszukiwać, ST mają już powyżej 15 lat i po tylu latach porządny przegląd instalacji się im należy.



                Zamieszczone przez kamilltee Zobacz posta
                jakbyco to mam kopie tego manuala do zrobienia przekaźników na światła
                też wykonałem (miałem strate 1,5V !)
                Trochę się dziwię, gdyż masz Kamil całkiem ładne moto, zadbane a tu aż taka strata prądu...
                Ostatnio edytowany przez LukaSS; 4.
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz


                  #38
                  też się dziwię, bo motek naprawdę w Szwajcarii był dopieszczony, garażowany, smarowany (cała tylna kiwaczka ze świeżym smarem), doinwestowany...kostki nieutlenione
                  gdzieś znikało te 1,5V (pewnie na przełączniku?), w Wojtka strata była ok 1 V - też ma już przekaźniki,
                  Qbalon też ma ... tylko Safi pomagał wszystkim i sam jeszcze nie zdążył (szewc bez butów chodzi )

                  co ciekawe: na regulatorze akcesoryjnym i wywaleniu kostek (zostawiłem konektorki), oraz podłączenia masy do akku (-)
                  nadal mam jakieś 13.2 V ładowania (4000rpm, światła 2 x H4 = czyli szału nie ma), Wojtek na orginalnym ma nieco więcej.
                  Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
                  ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                  FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                  Komentarz


                    #39
                    Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta

                    Rozbież też przełacznik lewy oraz wszelkie kostki pod bakiem (jest ich tam z chyba sześć). Poczysć jak możesz, popryskaj preparatem kontaktującym, kilkukrotnie powtykaj i powyjmuj kostki aby tlenki usunąć. W końcu w tym roku to zrobiłem i od razu lepiej instalacja hula
                    Po użyciu preparatu typu kontakt, należy bezwzględnie zabezpieczyć czyszczone styki innym preparatem do(ja używam "isol").Inaczej zrobimy więcej złego,niż dobrego-niestety przekonałem się osobiście.

                    Komentarz


                      #40
                      Zamieszczone przez arek Zobacz posta
                      Po użyciu preparatu typu kontakt, należy bezwzględnie zabezpieczyć czyszczone styki innym preparatem do(ja używam "isol").Inaczej zrobimy więcej złego,niż dobrego-niestety przekonałem się osobiście.
                      Też o tym czytałem Jednak wiele osób nic nie mówi negatywnego po nie zastosowaniu preparatu konserwującego. Arek, zobaczymy po tym sezonie jak to będzie
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #41
                        Sugerowałbym "nieco" wcześniejszy przegląd.Po sezonie możesz zastać tam piękną zieleń i zapewniam, że na jej widok ucieszysz się jak Erwin na widok zielonego busa.Oczywiście rób jak uważasz ale,żeby nie wyszło tak, że na złość mamie złamię sobie palec.

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X