Poszukam w wolnym czasie, na razie masa roboty, spotkań, ale będę miał to na uwadze. Widziałeś w PL nowy motocykl, noworejestrowany na dwóch światłach mijania? Ja nie, a moze nie zwróciłem uwagi, albo nie znam się 
W każdym kraju są troszke inne przepisy homologacyjne. Po drugie 3/4 motocykli rejestrowanych u nas to motocykle sprowadzone, a diagności nie znaja też wszystkich przepisów, wiec podczas pierwszego przeglądu puszczaja moto... Policja tez za to się nie czepia. Zresztą lepiej mieć wieksze oświetlenie i być bardziej widocznym dla innych uczestników ruchu niż mieć wszystkiego za mało

W każdym kraju są troszke inne przepisy homologacyjne. Po drugie 3/4 motocykli rejestrowanych u nas to motocykle sprowadzone, a diagności nie znaja też wszystkich przepisów, wiec podczas pierwszego przeglądu puszczaja moto... Policja tez za to się nie czepia. Zresztą lepiej mieć wieksze oświetlenie i być bardziej widocznym dla innych uczestników ruchu niż mieć wszystkiego za mało
( kto czytał nocne sobotnio-niedzielne rozmowy z Łojkiem ten wie jaki był efekt
). rano obudziłem się jeszcze na starym czasie
ale umysł pracował pełną parą i pierwsza myśl, suszy, więc Leżajsk jak znalazł, druga myśl dlaczego ten silnik tak dziwnie zapalił szybka decyzja bro w jednej ręce miernik w drugiej i zapinam do garage. Uruchomiłem silnik i podpinam miernik, ładowanko jest jak ta lala 14V zapalam światła i spada do 12-11,9V co jest k...mać
dłączyłem jeden reflektor ładowanie skoczyło 13,5 V (pomiar wykonany na akumulatorze), sprawdziłem jakie napięcie wychodzi z reglera przy podłączonych dwóch reflektorach jest 13,7 V. Pytanie dlaczego jest taka różnica na zapalonych światłach przy aku i przy reglerze czy przyczyna leży w starych kablach. Cała instalacja od aku do przekaźników zrobiona na nowo wszystkie wsuwki zaciśnięte i dodatkowo polutowane przekaźniki cykają.
Komentarz