Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Teresa padła :(

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Teresa padła :(

    Mam problem (któż ich nie ma)
    podczas jazdy motocykl zaczął gubić obroty, obrotomierz zacząć wariować (nierówna praca jakby jeden cylinder nie dopalał), po wyłączeniu świateł jeszcze chwile pożyła i zamilkła. Czas akcji 20s. Teraz nie zapala się nawet zielone luzu.
    Czy ktoś z was ma podejrzenie co się zadziało, co mogło polec. Zgadywał bym że regulator napięcia (to jeszcze nigdy nie padło a to co padało miało inne objawy).
    Wiec otwieram giełdę spekulacji (a jeszcze jedno rzecz dzieje się w Wwie)

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez Krupnik; 263.
    Desperados don't die, we just go to hell for regroup.

    #2
    Regulator bym sprawdził na pierwszym miejscu
    podrozemotocyklowe.com

    Komentarz


      #3
      Sprawdził czyli zrobił co? Na alle"drogo jest parę regulatorów, ceny różne co warto ewentualni?
      Desperados don't die, we just go to hell for regroup.

      Komentarz


        #4
        proponuję się zgadać z kimś z Wawy, opcji raczej sporo i przełożyć regle i sprawdzić czy na innym jest wsio ok

        a dobre regulatory są u Szynszyla np, dużo osób poleca

        Polskie forum Africa Twin, porady, naprawy,mechanika, akcesoria

        Komentarz


          #5
          Przed wymianą regulatora, naładuj aku i sprawdź ładowanie oraz ogólnie całą instalację. Ewentualnie wprowadź usprawnienia poprawiające gospodarkę elektryki -wszystkie szczegóły znajdziesz w wątku o regulatorach. Sama wymiana regla nawet na najlepszy-najdroższy może wystarczyć na krótko jak w kablach zostawisz bałagan.
          "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

          Komentarz


            #6
            Dokładnie tak jak pisze Beniamin, sprawdź najpierw całą instalację. Miałem prawie identyczne objawy, jak sfajczyła mi się kostka łącząca przewody idące z alternatora do regulatora i przy okazji kilka innych nadtopiła. Wymieniłem kable, wywaliłem kostki i złączki i wszystko śmiga.

            PZDR!

            Komentarz


              #7
              Miałem podobny problem. Najpierw zaczął szaleć obrotomierz, później gubiła się iskra, a na koniec nic nie swieciło. Powodem okazał się przetarty przewód idący do plusowej klemy akumulatora - ten cieniutki, wlutowany w ten gruby.


              Tak w ogóle, to trgulator napięcia można dać tańszy, o tych samych parametrach i nawet wiekszych wymiarach. Od suzuki. Teraz na allegro go nie ma, więc nie podam przykładu :/
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #8
                A może najzwyczajniej w świecie spadła klema z aku jak nie rozbierzesz to nie zobaczysz a gdybać sobie można zawsze.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  To może i ja dorzucę swoje 3 grosze...

                  Identyczne objawy, zaśniedziałe gniazdo bezpiecznika przy akumulatorze.
                  Druga taka sytuacja - spalony w/w bezpiecznik.

                  Nie kombinuj z reglerami, odkręć boczną owiewkę i sprawdź bezpiecznik. Jeśli będzie ok, sprawdź miernikiem lub w ostateczności żarówką 12v czy i jaki prąd masz w aku.

                  Pozdrawiam Stediuk

                  Komentarz


                    #10
                    W moim przypadku (w bmw eFce) podczas jazdy nagle motocykl przestał działać nie pamiętam już czy się dławił prychał ale zdechł i po ponownej próbie odpalenia na wet nie zipną zaglądnąłem do aku a tu sucho wypluł elektrolit do zera. Dzięki panu mieszkającemu na trasie Dynów Brzozów, który mnie poratował elektrolitem po zalaniu akumulatora dałem radę dojechać do domu. Okazało się że padł regulator. Akumulator do wyrzucenia.
                    Pozdrawiam

                    Komentarz


                      #11
                      sprawdź ile masz podłączonych do aku kabli masowych.
                      Sobczaq, przedtem Sbq!

                      Prawym pasem, za Matizem.

                      Komentarz


                        #12
                        LAST CALL & the winner is ...
                        zaśniedziałe gniazdo bezpiecznika przy aku . Przyznam, że już miałem zwozić "hulajnogę" na pace ale dla hecy chciałem zobaczyć czy możliwe jest by klema spadła i przy okazji przetarłem bezpiecznik .
                        Nauka z tego tak, że trzeba gniazda czyścić czasami (to było czyszczone 3 miesiące temu ale znaczy, że i to za mało.
                        Dzięki wielkie za pomoc i rady. Grunt to czasem w głuszy nie być samemu .

                        PS. poszukuje kranika benzyny lewego oraz takiego czegoś na bezpiecznik przy aku z dwoma oringami

                        Pozdrawiam
                        Desperados don't die, we just go to hell for regroup.

                        Komentarz


                          #13
                          Zmień gniazdo bezpiecznika na samochodowe i po problemie
                          sigpic
                          "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                          "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                          Komentarz


                            #14
                            wymień "to coś na bezpiecznik szklany" na wodoodporne gniazdo (występuje w handlu jako takie etui gumowe wraz z kablem) na bezpiecznik wsuwkowy samochodowy - całość za jakieś 5 zł.
                            Będziesz miał normalne bezpieczniki a nie te szklane sprzed 20 lat, bo ich nigdzie nie dokupisz
                            Ostatnio edytowany przez kamilltee; 308.
                            ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                            FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                            Komentarz


                              #15
                              Dokładnie, to koszt 5 zł + bezpiecznik...
                              sigpic
                              "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                              "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X