Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Po wymianie kabla WN problem z pracą silnika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Po wymianie kabla WN problem z pracą silnika.

    Witam, mam problem po wymianie na nowy kabel WN podczas jazdy przy obrotach około od 3 do 4tyś mocne szarpanie silnika. Na starym kablu WN przy podanych obrotach trochę gorzej ciągnie, ale niema problemu z szarpaniem. Wymieniłe na kabel WN stosowany do motocyki i samochodowy, spodkaliście się z takim problemem?

    #2
    Jaki kabel, z jakim rdzeniem? To może być nie tylko wina kabla.

    Komentarz


      #3
      1 do motocykli z rdzeniem z drucikami
      2 samochodowy rdzeń jakieś włukna czy coś takiego.
      Po wymianie na stary kabel WN jeżdzi normalnie, bez szarpania.

      Komentarz


        #4
        Do moto ma być kabel z rdzeniem miedzianym (z drucikami jak to napisałeś), może niedokładnie to zamontowałeś, trzeba trochę wcisnąć a później wkręcać do lekkiego oporu. Po co wymieniałeś skoro na starym chodziło dobrze?

        Komentarz


          #5
          Stary ma owinięty taśmą izolacyjną, wszystko dobrze zmontowałem. Na dwuch nowych takie same objawy, i iskra jest słaba kolor fioletowy. Na starej iskra trochę lepsza kolor niebiesko-fioletowy. Pozatym wydaje mi się że silnik trochę nie równo pracuje i przy obrotach około 3 do 4 tyś słabo reaguje na gaz i jest trochę zamulony.

          Komentarz


            #6
            To wychodzi na to, że kabel jest nieodpowiedni. Kup w Larssonie metr kabla Beru. Założyłem takich kilka i jest w porządku (sobie też już niedługo).
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #7
              Ja mam założony kabel WN od solarisa gazowego. Kumpel pracował kiedyś w MPK i załatwił, rewelacja.

              Komentarz


                #8
                Chyba to nie wina kabla dzisiaj problem pojawił się równiesz na starym kablu, jedyne co to skruciłem końcówki o 5mm. Zastanawia mnie co może powodować to szarpanie, macie jakiś pomysły?

                Komentarz


                  #9
                  Było od początku czy pojawiło się później? Kiedy moto miało jakiś serwis: gaźnik, zawory?

                  Komentarz


                    #10
                    Np przerwany rdzeń. Zmierz oporność przewodu.

                    Komentarz


                      #11
                      Yamahe kupiłem na początku tego roku, poprzedni właściciel mówił że było po regulacji zaworów i synchronizacji gazników. Zrobiłem około 500km wszystko było w porzątku, trochę przy 3-4 tyś obrotów silnik nierówno pracuje. W wyszych obrotach ładnie ciągnie do 7tyś.

                      Komentarz


                        #12
                        Ciężko coś powiedzieć, może masz źle wyregulowany gaźnik (synchronizacji się tu nie robi). Jeżeli nie dasz sobie z tym rady to zapraszam, spróbujemy coś poradzić (tylko u mnie narazie śnieg i lód).

                        Komentarz


                          #13
                          Kornik
                          Warunki podobne mam, trzeba poczekać bliżej wiosny jak warunki się nieco ppoprawią. A masz może serwisówke do xtz660 rocznik 93, sprawdze luzy zaworowe i popacze na gażniki.

                          Komentarz


                            #14
                            Popatrz tutaj: http://www.xtzclub.pl/threads/45-Manuale-do-Yamaha

                            Komentarz


                              #15

                              bezposredni link
                              Take care of your Tenere she will take care of you

                              http://tablica.pl/oferta/yamaha-xtz-...5-ID1LXXh.html

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X