Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gaśnie po właczeniu biegu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    A wiec po lewej stonie znalazłem to co znajduje sie na twoim schemacie pod nr 12 (myślałem że to jest reg napiecia) i 14. Pod siedzeniem jest taki kwartatowy radiator (pewno to jest reg. napiecia). Wartości prądu mierzyć w jakim miejscu? Na klemach aku czy gdzie?.
    Odnosząc sie do wypowiedzi scorpiona. Wczoraj jak wyjąłem aku to znalazłem jakiś luźny kabelek ale zlekceważyłewm go bo myślałem że to pozostałość po jakimś dodatkowym przyłaczu ale może jest on istotny może to ta owa masa
    Bardzo Wam dziekuje za pomoc. Jak mi "baba" pozwoli dzisiaj wyjść do garażu to ogarne miernik i powęsze znowu Pozdr.

    Komentarz


      #17
      Podłącz ten czarny kabelek do masy akumulatora i pewnie będzie po problemie.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
        Podłącz ten czarny kabelek do masy akumulatora i pewnie będzie po problemie.
        O fak on jest właśnie czarny hehhehe.

        Komentarz


          #19
          Sprawdz na schemacie od czego on jest i gdzie ma być podłączony.
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #20
            Koleżanki i koledzy zamykam temat. Marcinjunak masz u mnie dużego browara. Skąd wiedziałeś że to ten czarny kabelek motocykl sprawny. Diabeł naprawdę tkwi w szczegółach.
            HURAAAAA!!!!!!
            Ostatnio edytowany przez marduk1; 523.

            Komentarz


              #21
              Zamieszczone przez marduk1 Zobacz posta
              Koleżanki i koledzy zamykam temat. Marcinjunak masz u mnie dużego browara. Stąd wiedziałeś że to ten czarny kabelek motocykl sprawny. Diabeł naprawdę tkwi w szczegółach.
              HURAAAAA!!!!!!
              Wolę Wyborową albo Soplicę
              U mnie tez był taki kabel, nie wiem od czego on był ale stwierdziłem że od masy bo po jego urwaniu nie mogłem odpalić teresy a był za krótki żeby doszedł do plusa
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #22
                Tak dla potomności nie da się ST odpalić z zapiętym biegiem i wciśniętą klamka sprzęgła, myślę tu o ST nie zmotanej.

                Komentarz


                  #23
                  Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
                  Tak dla potomności nie da się ST odpalić z zapiętym biegiem i wciśniętą klamka sprzęgła, myślę tu o ST nie zmotanej.
                  O ile stopka boczna jest złożona to powinno się dać. Jeśli bazujesz na doświadczeniach ze swoją XTZ to prawdopodobnie masz strzelony czujnik sprzęgła - zresztą to jest jego jedyna rola (umożliwienie odpalania na zapiętym biegu).
                  sigpic

                  Komentarz


                    #24
                    Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
                    Tak dla potomności nie da się ST odpalić z zapiętym biegiem i wciśniętą klamka sprzęgła, myślę tu o ST nie zmotanej.
                    W mojej się da, a wątpię by coś kiedyś było z tą częścią instalacji kombinowane. Znaczy się, że twoja xtz kiedy zgaśnie na na skrzyżowaniu i szybko musisz odpalić oraz ruszyć to zrzucasz na luz i dopiero starter? Stopka oczywiście złożona.
                    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                    Komentarz


                      #25
                      Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                      W mojej się da, a wątpię by coś kiedyś było z tą częścią instalacji kombinowane. Znaczy się, że twoja xtz kiedy zgaśnie na na skrzyżowaniu i szybko musisz odpalić oraz ruszyć to zrzucasz na luz i dopiero starter? Stopka oczywiście złożona.
                      ST nie gasnie!! ;-)

                      Moja tez sie da!
                      Pzdr!
                      prawko juz na 650, XTZ750 byla moim pierwszym moto, a teraz mam frajde

                      Komentarz


                        #26
                        Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                        W mojej się da, a wątpię by coś kiedyś było z tą częścią instalacji kombinowane. Znaczy się, że twoja xtz kiedy zgaśnie na na skrzyżowaniu i szybko musisz odpalić oraz ruszyć to zrzucasz na luz i dopiero starter? Stopka oczywiście złożona.
                        to dokładnie to co określa się się jako "szybki start"
                        jednocześnie (na biegu): lewa noga składa kosę, lewa ręka wciska sprzęgło a prawa starter

                        czyli "nie gaśnie"
                        ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                        FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                        Komentarz


                          #27
                          Mu się dać odpalić na biegu z wciśniętą klamką, wrzuconym biegiem i nawet z rozłożoną stopką, dopiero przy puszczaniu sprzęgła powinna zgasnąć jeśli kosa jest rozłożona. Tak wynika ze schematu.
                          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                          sigpic

                          Komentarz


                            #28
                            Marcin też tak kiedyś myślałem, ale na rozłożonej kosie i zapiętym biegu nie będzie banglać (przy sprawnej ori instalacji)
                            "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                            Komentarz


                              #29
                              Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
                              Mu się dać odpalić na biegu z wciśniętą klamką, wrzuconym biegiem i nawet z rozłożoną stopką, dopiero przy puszczaniu sprzęgła powinna zgasnąć jeśli kosa jest rozłożona. Tak wynika ze schematu.
                              Mi pamięć podpowiada, że na rozłożonej kosie wrzucenie biegu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie.
                              sigpic

                              Komentarz


                                #30
                                fx ma racje, jak wbijasz bieg moto z automatu gaśnie, jak jest stopka rozłożona to nawet nie powinna kręcić się mi zdaje

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X