Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Halogeny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez Brzoza Zobacz posta
    W tym że nie mam kostki do regla tylko ładnie zalutowane ( podniosło ładowanie o 0,5V) i większość nowych przewodów w instalacji. Jakby ktoś chciał wykorzystać te 300W to polecam nową instalacje
    W tym momencie warto wspomnieć, ze kostka do regla nie jest jedyna. Dalej, po lewej stronie aku kable z alternatora wychodzące z silnika łączone są z wiązka również z kostka.
    Wiec jeśli zadbać o kostki to o te obie. I przy regerze i po lewej stronie aku.

    Tak samo mało kto wie, ze w jest wbudowany filtr paliwa - oprócz siatki w na kraniku w baku jest druga miniaturowa wsadzona w trójnik gaźnika w miejscu gdzie nasadzony jest wężyk zasilający z pompki. Czasem warto to wyczyścić.

    Komentarz


      #17
      Zamieszczone przez Brzoza Zobacz posta
      ja założyłem na tył żarówki diodowe, w zegary, postojówki też. mam 2x H4 55W czyli 110 i mam ładowanie 14-14,5V. Jak dołączę do tego halogeny 2x H3 55W - razem 110 to ładowanie spada do 13,2V przy 3 tyś. obrotów. W tym że nie mam kostki do regla tylko ładnie zalutowane ( podniosło ładowanie o 0,5V) i większość nowych przewodów w instalacji. Jakby ktoś chciał wykorzystać te 300W to polecam nową instalacje
      ;(
      Ja dzis sprawdziłem ładowanie. Normalnie jest 14.0. Po włączeniu mijania jest 13,5. Po włączeniu długich spada do 12,5. Mam 2xH4. Podczas dodawania gazu (z obr. jałowych) lampy lekko sie rozjaśniają.

      A przed grzebnięciem w instalacji to był w ogóle dramat z ładowaniem. Więcej niż 13,5 nie wydało, jednak zawsze starczało prądu, a aku był naładowany do 12,5.

      Brzoza, myslisz, że jest ok. z ta moja instalacją? Regler mam wypasiony
      Jaki typ żarówki idzie do lampy tylnej, ile wat? Do postojówki powiedz mi też proszę. Też zakupie diodowe.

      Zamieszczone przez Krzsiek Zobacz posta
      W tym momencie warto wspomnieć, ze kostka do regla nie jest jedyna. Dalej, po lewej stronie aku kable z alternatora wychodzące z silnika łączone są z wiązka również z kostka.
      Wiec jeśli zadbać o kostki to o te obie. I przy regerze i po lewej stronie aku.

      Tak samo mało kto wie, ze w jest wbudowany filtr paliwa - oprócz siatki w na kraniku w baku jest druga miniaturowa wsadzona w trójnik gaźnika w miejscu gdzie nasadzony jest wężyk zasilający z pompki. Czasem warto to wyczyścić.
      Myślisz żeby wywalić tę kostkę i na sztywno polutować? Niby konektory oczyściłem...
      Ostatnio edytowany przez lukasz_vip; 36.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #18
        Ja żeby poprawić ładowanie podpiąłem pod czarny przewód wchodzący do regulatora dodatkowa masę bezpośrednio z akumulatora. Wcześniej też miałem 13.2 na wolnych obrotach a teraz mam 14. Regulator mam od tdm kupiony w larssonie.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
          ;
          Myślisz żeby wywalić tę kostkę i na sztywno polutować? Niby konektory oczyściłem...
          Teoretycznie powinno wystarczyć żeby była czysta i popryskaj styki jakimś preparatem do poprawiania kontaktu. Tam 3 przewodami płynie prąd z alternatora, czyli przy wysokim napięciu masz niski prąd, w stosunku do tego co jest za regulatorem. Tam już jest niskie napięcie i duży prąd w czerwonym i czarnym kablu i robią się problemy.

          Ja poprowadziłem tak jak pisze marcinjunak dodatkowy przewód minusowy bezpośrednio pod aku.

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            ;(
            Brzoza, myslisz, że jest ok. z ta moja instalacją? Regler mam wypasiony
            Jaki typ żarówki idzie do lampy tylnej, ile wat? Do postojówki powiedz mi też proszę. Też zakupie diodowe.
            Tył 2x taka http://moto.allegro.pl/item104436242...ala_czerw.html
            Kontrolki luzu, lewy kierunek, prawy kierunek, długie - http://moto.allegro.pl/item102952802..._st_tanio.html
            2x przednia postojówka http://moto.allegro.pl/item101131233...reme_leds.html ( w tym że kupiłem FLUXY ale 4x w jednej oprawce świecą bardzo ładnie )
            A i nie polecam stosować LED-ów do podświetlania obrotomierza i prędkościomierza bo praktycznie nic nie widać. ( świecą punktowo )
            Dodam że nie kupiłem żarówek diodowych dla "tjuningu" tylko żeby zaoszczędzić parę Watów
            Wszystko kupiłem u siebie na miejscu w elektroniku po sprawdzaniu jak świeci i czy mi to odpowiada bo na allegro to raczej bym nie brał.
            Zaoszczędzić tak można około 30W normalnej pracy i 70W razem z włączonymi stopami. Przypomnę że na tyle są 2x 21/5W + postojówki 2x5W + zegary

            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            ;(
            Myślisz żeby wywalić tę kostkę i na sztywno polutować? Niby konektory oczyściłem...
            Ja bym tak zrobił, szczerze to zrobiłem to dlatego że kostka grzała mi się do około 40oC. Tylko polecam ściągnąć spory kawałek izolacji skręcić dwa przewody razem i dopiero zalutować, a to poto żeby miało dobrą że tak nazwę przepustowość, bo małe kawałki dwóch przewodów zacynowanych nie wydolą i będzie się grzało połączenie.
            Ostatnio edytowany przez Brzoza; 67.

            Komentarz


              #21
              Dziekuję, teraz już wiem co włożyć

              A tak w ogóle jak to jest z tymi LEDami? Faktycznie powiedzmy zamiast 21W, zużywają 2,1W?

              Mam Ledy w zegatrach, ale nie punktowe, tylko rozpraszajace - pięknie się prezentują w końcu zegary

              A co do przewodów z alternatora: wywaliłem wczoraj konektory rurkowe i połączyłem przewody bezpośrednio. Z reglera dałem mase bezpośrednio na aku.
              Dziś wyrzucam kostkę z dwoma cienkimi przewodami idacymi też od pradnicy - lutuje wszystko na stałe.
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #22
                Oświetlenie dodatkowe

                Witam
                zastanawiam sie nad zastosowaniem dodatkowego oswietlenia.Seryjne lampy powiedzmy średnio dają radę i bez ingerencji w żarówki nic tego nie poprawi.
                Pomyślałem o zastosowaniu soczewek zamontowanych na gmolach.Wiadomo że te z touratecha są fajne tylko cena zabija,znalazłem coś podobnego w katalogu hella http://www.hella.com/MicroSite/offroad/PL/index.html.
                Gabarytowo były by całkiem fajne myslę że z montażem nie było by problemu,jedynie co mnie zastanawia to czy układ zasilania wydoli takie obciążenie.
                Moja skrzynka N 50° 18.704' E 20° 07.502' opencaching.pl

                Komentarz


                  #23
                  ja miałem w swojej teresce halogeny hella i faktycznie w ciemnej ulicy albo polu pomagały bardzo ale ładowanie przy zapalonych wszystkich światłach spadało do 12.5V więc na długę metę nie polecam jazdy na halogenach, szczególnie jeszcze jak włączysz grzanie łap albo inne ustrojstwo, wszystko musisz zrobić na przekaźnikach bo inaczej szkoda instalacji, poczytaj było już to wałkowane na forum.
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X