opinie rozne na temat led. Mowi,sie,tez ze alternator i regurator sa wyliczone na dane zuzycie pradu jaka biora wszystkie odbiorniki. I jak sie zmieni na ledy to jest mniejsze zuzycie pradu i regulator wykonuje ciezsza prace. Ale jak jest dokladnie to niepotwierdzam ;-)
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Regulator napiecia xtz 750 czy tdm 850
Zwiń
X
-
wiem , tylko że ja chciałem wymienić w kierunkach i w tylnej lampie . Przód zostawie tak jak jest. z tego co słyszałem alternator też musi mieć obciążenie. Może by założyć temat w inny dziale o tych ledach bo powoli odbiegamy od tematu, co sądzicie ? będzie ktoś chętny się wypowiedzieć na ten temat ?
Komentarz
-
Zamieszczone przez pehowiec Zobacz postawiem , tylko że ja chciałem wymienić w kierunkach i w tylnej lampie . Przód zostawie tak jak jest. z tego co słyszałem alternator też musi mieć obciążenie. Może by założyć temat w inny dziale o tych ledach bo powoli odbiegamy od tematu, co sądzicie ? będzie ktoś chętny się wypowiedzieć na ten temat ?Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
http://www.reg_mot.republika.pl/regulatory.htm
na 99% mam spalony regulator (dobrze że blisko domu padł). Jeszcze musze się upewnić.
Mogę kupić taki nieużywany za 150 zeta, najwyżej będe miał zapasowy.
Ma to sens, czy szukać używki, albo turomaxa?
Kasa drugo rzędna sprawa, ważne żeby mi się znowu nie wysrał w niedziele pod kościołem tak jak ostatnio
używa ktoś takiego regla?
Komentarz
-
Jakoby najlepszy regiel na rynku, ale kilka opinii negatywnych również słyszałem. Regulator sam z siebie nie pada, szukaj przyczyny.
Jak instalacja będzie sprawna na 100% to i taki będzie ok; http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/pr...-napiecia.html"Na dobry początek - jedź na koniec świata"
Komentarz
-
Zamieszczone przez Beniamin Zobacz postaJakoby najlepszy regiel na rynku, ale kilka opinii negatywnych również słyszałem. Regulator sam z siebie nie pada, szukaj przyczyny.
Jak instalacja będzie sprawna na 100% to i taki będzie ok; http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/pr...-napiecia.html
Komentarz
-
Minus regulatora masz na obudowie między innymi. Zrób sobie porządne połączenie między minusem akumulatora a ramą i porządnie połącz regulator z ramą. Przegwizdaj sobie przewody multimetrem (miernikiem) czy mają pewne przewodzenie i nic nie popalisz. Dodatkowo masz tu taką ciekawostkę w postaci zdjęcia. Regulatory z reguły palą się z przegrzania, mój też padł i drugi rok jeżdżę z takim zabezpieczeniem termicznymjak to brzmi XD
20160616_141428.jpg
Komentarz
-
Zamieszczone przez tlaguz Zobacz postaAle czekaj, przecież te wiatraczki nie są wodo/pyłoodporne
Komentarz
Komentarz