Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

żarówki led zamiast h4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    żarówki led zamiast h4

    Witam,

    zamówiłem sobie taki komplecik , czy ktoś już używa takie cuda w swojej teresce?

    czy jest jakiś sposób na regenerację odbłyśników, czy raczej warsztat regeneracyjny zostaje?

    pozdrawiam


    #2
    Jaki komplecik?

    lub
    http://www.xtzclub.pl/threads/8443-c...ighlight=wesem
    Ostatnio edytowany przez Bania221; 3482.

    Komentarz


      #3
      http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,11..._odwazyl_.html A poczytaj sobie. Osobiście uważam że to nie zda egzaminu i co ważniejsze nie pomaga, a wręcz źle wpływa na układ elektryczny w jamanie.
      "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

      Komentarz


        #4
        Obniżanie poboru prądu nie służy tej instalacji. Alternator produkuje określoną ilość energii i albo coś ją odbierze albo regulator musi ją zamienić w ciepło. Ponieważ kable i regler mają już swoje lata to będzie się wszystko grzało, w skrajnym wypadku będzie się wypalało a regler trafi szlag.
        Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
        Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

        Komentarz


          #5
          Dodam 3 grosze, jako że miałem w ofercie zwykłe żarówki LED, te najtańsze nigdy nie trzymają parametrów, lumenów dają 100, zamiast napisanych 600.
          Podobnie jest z tymi H4 LED, są słabiutkie i nic nie warte za 10 zł i bardzo dobre, dopracowane i dające około 10 000 Lm, takie jak Philips z Lumileds za około 500-600 PLN i takie bym chciał mieć w swoim wozie, ale oczywiście pozostaje kwestia homologacji lamp do tych diod. A i pobór prądu nie jest dużo mniejszy, 45 wat na jedną. Oglądałem test takowych założonych przez hiszpanów do renówki i dają radę.

          Komentarz


            #6
            tu może jest coś lepszego.
            Szybka i darmowa dostawa, niskie ceny, najlepsze promocje, Å‚atwe reklamacje i zwroty, szeroka oferta
            Moja skrzynka N 50° 18.704' E 20° 07.502' opencaching.pl

            Komentarz


              #7
              Mario, znam ten sklep, kupuję od nich DRL. Wszystko mają z Chin ale przykładają się do jakości i dają gwarancję.
              Ceny wychodzą jak zestaw philipsa, jak założysz - pochwal się !!!!
              Jednak jazda z takimi żarówkami to powód do zabrania dowodu i stwarzanie niebezpieczeństwa, to tak jak kierowcy z ksenonami albo żarówkami H4 100W wsadzonymi w zwykłe lampy, oślepiają i stwarzają zagrożenie.

              Na koniec, kolega kupił właśnie nową 508 z LED-ami, obejrzę sobie jakie to ma lampy i co wybite na kloszu. Pewnie podobnie jak ksenony musi mieć autopoziomowanie i spryskiwacze.

              Komentarz


                #8
                Pomysł ninsana na żarówki LED zamiast H4 jest po trzykroć głupi:
                -po pierwsze o czym już tu koledzy wspominali obniżanie poboru prądu ma w tenerze szkodliwy wpływ na regulator i resztę instalacji elektrycznej
                -po drugie takie żarówki tak jak kiedyś chińskie ksenony nie mają homologacji
                -a po trzecie widziałem kiedyś chyba w auto świecie porównawcze badania laboratoryjne żarówek rożnych producentów i z ciekawości zbadali taką ledową żarówkę,toż to świeciło gorzej niż dawne lampy karbidowe z początku XX wieku,jedyna zaleta to to że na pewno nie będą takie żarówki oślepiać innych kierowców czego obawiał się Pablo1972

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez Pablo1972 Zobacz posta
                  Mario, znam ten sklep, kupuję od nich DRL. Wszystko mają z Chin ale przykładają się do jakości i dają gwarancję.
                  Ceny wychodzą jak zestaw philipsa, jak założysz - pochwal się !!!!
                  Jednak jazda z takimi żarówkami to powód do zabrania dowodu i stwarzanie niebezpieczeństwa, to tak jak kierowcy z ksenonami albo żarówkami H4 100W wsadzonymi w zwykłe lampy, oślepiają i stwarzają zagrożenie.

                  Na koniec, kolega kupił właśnie nową 508 z LED-ami, obejrzę sobie jakie to ma lampy i co wybite na kloszu. Pewnie podobnie jak ksenony musi mieć autopoziomowanie i spryskiwacze.
                  Mam wasemy na przekaźnikach i H4 więc na razie nie ruszam bo świecą ok,do doświetlenia podczas jazdy po szutrach ma ledowe lampki robocze.To potraktowałem jako ciekawostkę i sam byłem ciekaw jak to działa.
                  Moja skrzynka N 50° 18.704' E 20° 07.502' opencaching.pl

                  Komentarz


                    #10
                    Mario, wiem, wiem, pamietam ze zlotu niebieskie cudo, to taka ironia dotycząca tychże wynalazków

                    Komentarz


                      #11
                      Panowie , ma ktoś ledy w kierunkach i w tylnej lampie ? jak to zdaje egzamin ? Przód chcę zostawić bez zmian, żeby czegoś nie spalić bo pobór musi być, ale zawsze te parę wat odciąży aku, podczas ładowania navi. Jeśli się mylę proszę o poprawkę.

                      Komentarz


                        #12
                        Ja ostatnio kupiłem ledy w tylną lampę za 7 zł za sztukę i... zmieniłem z powrotem na zwykłe bo najzwyczajniej w świecie o wiele lepiej świecą zwykle żarówki. Nie wiem jak się mają ledy wyłożone diodami wokoło i jakiejś lepszej firmy bo nie wiem nawet jakiej firmy są moje.

                        Komentarz


                          #13
                          Założyłem do tyłu dwustopniowe LEDy, takie właśnie wyłożone diodami wokoło. Po naciśnięciu hamulca świeciły tak jak zwykłe żarówki w normalnym trybie pozycji. Na czym jak na czym ale na byciu widocznym w mglisty czy deszczowy wieczór nie ma co oszczędzać.

                          Komentarz


                            #14
                            pechowiec - a ile prądu Ci brakuje? Ja sobie na szybko zrobiłem bilans prądów i nie wygląda to najgorzej:

                            prądy.jpg

                            O czymś prądożernym zapomniałem? Migacze są raczej pomijalne bo nie dość że pracują z wypełnieniem 50% to jeszcze rzadko. Warto zauważyć że wentylator też pracuje dorywczo a ja go tu wpisałem na stałe.
                            Przy 5000obr zostaje 11A czyli coÅ› ponad 130W wolnej mocy!

                            Na samym regulatorze na dzień dobry jest prawie 20W straty mocy, jak chcesz wyciskać z układu każdy wat to zacząłbym właśnie od tego, przewodów i konektorów.

                            Komentarz


                              #15
                              Pisałem o navi. zwłaszcza gdy stoisz na skrzyżowaniu, z włączonymi światłami i włączonym kierunkiem i podłączoną nawigacją. woltomierz wskazuje mi 12,2v na 1200obr . A zdarzyło mi się już że za zakrętem był sklep lub stacja cpn ,i był problem z odpaleniem. aku ma 3 sezon za sobą ,i myślę że to navi go doi, bo na 2000 obr ładowanie jest 13.6v . wiem że mi doradzisz żebym kupił nowe aku . Kupiłem , ale nie chciałbym żeby zbyt szybko padło. Zgadzam się że przy większych obr, jest ok. Nie o to chodzi że koniecznie chcę je montować , lecz o to czy można i jak to się sprawdza . Chyba do tego to forum służy.

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X