Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

żarówki led zamiast h4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Posprawdzaj sobie przewody i konektory. U mnie był sajgon, kupiłem nowe aku, a po puszczeniu nowych wiązek alternator - regulator, regulator - aku, nagle okazało się że stare aku daje radę
    Na samych wiązkach spadek napięcia będzie coś koło 0,1V a dodaj do tego 20 letnie konektory i efekt może byc taki jak widzisz.

    Odnośnie woltomierza to pojawia się jeszcze pytanie w którym punkcie układu mierzysz napięcie i czy woltomierz jest dobrze skalibrowany.

    Spadki napięcia na wiązkach w zależności od przekroju dla 13A:
    spadki.jpg

    Jak widzisz spadki idą w setki mV więc punkt wpięcia woltomierza ma duże znaczenie.
    Ja u siebie oczywiście przegiąłem, wszędzie puściłem przewody 2,5mmkw, chociaż np z alternatora prąd będzie mniejszy bo tam idzie trójfaza.

    Ile Navi może wziąć ładowania? 1A?

    Komentarz


      #17
      To jest 13A , a jak to się ma do 8A ? Mniejsza o to,konektory czyściłem i pare wymieniłem, woltomierz mam podpięty pod aku i pokazuje to samo co ładowarka . ja myślę że aku już było padnięte bo kiedyś w trasie mi tak padło jak pisałem wyżej i podpiął mnie gościu pod jakiś starej daty prostownik. Przypuszczam że było o wiele za wiele A, bo po godz. aku by się zagotowało jak bym nie sprawdził. Dostał za dużego kopa w zbyt długim czasie . a co do navi to nie sprawdzałem jaki ma pobór, muszę jutro sprawdzić. I proszę nie obrażać mojej dziewczynyTereni bo to jest 18-ka
      Ostatnio edytowany przez pehowiec; 4462.

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez tlaguz Zobacz posta
        pechowiec -

        O czymś prądożernym zapomniałem?
        Nie widze zalponu. Czyli cewka i spolka.

        Komentarz


          #19
          Słuszna uwaga Krzsiek ja też miałem wrażenie że coś tu brakuje . ale siedziałem na innym dziale i w biegu nie doczytałem, mam jeszcze obrysuwki led na stelażach i podświetlenie niebieskie led silnika (z którego rzadko korzystam,tylko po zmierzchu ), ale to jest w ( mA ) No to jak to jest panowie , zakładać czy nie ? jest oszczędność czy nie ?

          Komentarz


            #20
            Pomierzę zapłon wieczorem.

            Komentarz


              #21
              Na allegro widziałem amperomierze z wyświetl. led ( takich samych wymiarów jaki mam woltomierz ) morze nie byłoby to głupie gdyby go zainstalować pod woltomierzem ? Choinki jeszcze nie będzie . przynajmniej byłoby się na bieżąco z amperami b ez zbędnych pomiarów za każdym razem.

              Komentarz


                #22
                Pomierzyłem dopiero dzisiaj bo dopiero dzisiaj przestało lać. Moduł zapłonowy bierze niecałe pół ampera czyli szału ni ma.

                Wg mnie amperomierz nie jest potrzebny. Lepiej zrobić tak żeby wszystko dobrze działało niż jechać z dużym prawdopodobieństwem usterki i wyposażać się w narzędzia diagnostyczne, które pozwolą ją wykryć zawczas.

                Komentarz

                Pracuję...
                X