No właśnie nie wiem. Tutaj masz dodatkowy osprzęt który nie wiem czy może się zamoczyć.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Dodatkowe światła LED
Zwiń
X
-
Pamiętajcie o jednej kwestii, w przypadku nie daj boże kolizji / wypadku nawet nie z Waszej winy, ubezpieczyciel może zrobić regres i obarczyć Was kosztami naprawy.
W swojej babci miałem wesemy plus dobre żarówki H4 (bodajże OSram night breaker) i było super.
Żarówki LED z allegro za 60 zł i mniej świecą gdzie chcą i to jest ich największa wada.
Komentarz
-
Podstawową zaletą taniego HID'a H4 jest to, że bardzo prosto i szybko wracasz do zwykłych H4.
Jest dodatkowe urządzenie - przetwornica, która z pewnością nie powinna być zalewana. Ale montuje się je jak najwyżej, można też dodatkowo zabezpieczyć przed zalaniem.
Jednak jak moto utopisz to nic nie pomoże.
Kwestia ubezpieczyciela to osobny problem. Żeby być zupełnie w porządku musimy jeździć w pełni oryginalnymi maszynami.
Jakikolwiek mod hamulców, świateł, zawieszenia, itp. /poprawiający mankamenty staruszki/ może być wodą na młyn ubezpieczyciela...Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!
Komentarz
-
Podobno 35W słabo świecą. 50W są znacznie lepsze. Wiedza zaczytana...
Jak masz problem z poborem to zmień żarówki na 55W. Albo wróć do oryginału, gdzie podczas jazdy świeci jedno światło.
Pewnym rozwiązaniem jest montaż modułu DRL, który długie światła ograniczy do 30 % i będą robiły za dzienne...Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić!
Komentarz
-
Zamieszczone przez Pawloo78 Zobacz postanie potrzeba żadnych adapterów/setów i innych wymyślnych mocowań pod te ledy . ja mam zamontowane u siebie i wykorzystałem do tego stelaż od fabrycznych lamp i to dość tanim kosztem i łatwym do wykonania. opisałem to u siebie...
http://www.xtzclub.pl/threads/13684-...%85zane/page16
Komentarz
-
Zamieszczone przez Lis Zobacz postaZaszeleść Pawłowi to może Ci zrobi... Chyba, że chcesz zostawić oryginalne lampy w razie W.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Lucjan Zobacz postaNie chcę zostawiać oryginalnych. Chcę mieć wreszcie oświetloną drogę w nocy. Wessem które teraz mam są słabe i po ostatnim powrocie nocnym z Słowacji zamówiłem ledy. O dziwo chińczyk miał dosłać po 20.08 a już mam od tygodnia u siebie. I miotam się jak pijane dziecko w mgle by pozyskać adaptery do tych lamp. Mogę ściągnąć z Portugali od lokalnego dilera ale tak jak Paweł pisał bez możliwości regulacji tych świateł. Zdolności manualnych do zrobienia tego samemu nie posiadam, fachowcy których pytałem nie mają czasu. A ci co mają nie bardzo wiedzą jak się do tego zabrać.
Porównywałeś ilość i rozkład światła do H4?
Jaką mają temperaturę barwową?
Oczywiście zupełnie pomijam brak homologacji i ewentualne problemy przy kontroli poza zaprzyjaźnioną stacją.
Pytam, ponieważ sam mam Wessemy i absolutnie nie narzekam, a lubię mieć dużo światła.
Miałeś zrobioną nową instalację na przekaźnikach?
Komentarz
-
no niestety ja nie mam teraz możliwości żeby zrobić mocowania. co do samych lamp , to jak dla mnie dzień do nocy z wessem. na zlocie porównywaliśmy i różnica jednak była spora.( szkoda że nie nagraliśmy , jak stały obok siebie dla porównania ) ale mam nagrane jak to wygląda u mnie . fakt jest taki że te lampy robią tylko robotę przy światłach mijania . drogowe są bardzo liche . i też trzeba zapomnieć o jeździe w dzień tylko na ringach ledowych ....jeszcze w zacienionych miejscach i w pochmurny dzień jakoś je tam widać , ale i m jaśniej i słonecznie to nic .ja sam śmigam cały czas na mijania i dodatkowych do jazdy dziennej na gmolach
Komentarz
Komentarz