Zamieszczone przez dex
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Żarówki H4 35W zamiast 55W?
Zwiń
X
-
Pytanie, na jakich obrotach ?Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz postaAle po co chcecie podwyższać napięcie na aku? Wtedy więcej musi zbijać regler więc będzie gorętszy i zaraz go ..uj weźmie.
Jak na aku jest między 13.5 a 14 na światłach to jest bardzo dobrze.
Komentarz
-
Pewnie od 1500 wzwyż. Na postoju przy załączonych 2x h4 chyba nigdy nie będzie 13,5-14V.Zamieszczone przez Lucjan Zobacz postaPytanie, na jakich obrotach ?
Komentarz
-
Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz postaAle po co chcecie podwyższać napięcie na aku? Wtedy więcej musi zbijać regler więc będzie gorętszy i zaraz go ..uj weźmie.
Jak na aku jest między 13.5 a 14 na światłach to jest bardzo dobrze.
To bardzo ciekawe twierdzenie, szczególnie w kontekście zapisów z dowolnej karty gwarancyjnej akumulatorów ołowiowych z elektrolitem płynnym.
13,9-14,6V tyle podają producenci.
Jeśli napięcie w instalacji pojazdu wychodzi poza wskazany zakres, gwarancja przestaje obowiązywać.2021-03-30 11_25_20-karta gwarancyjna na akumulatory - 4max — Mozilla Firefox.jpg
Komentarz
-
W manualu jest 14.3 do 15.3 przy 5tys obrotach bez obciążenia, więc jeśli na starej instalacji bez obciążenia ma 14-14.5 a na światłach 13.5-13.8 to moim zdaniem jest OK.Zamieszczone przez dex Zobacz postaTo bardzo ciekawe twierdzenie, szczególnie w kontekście zapisów z dowolnej karty gwarancyjnej akumulatorów ołowiowych z elektrolitem płynnym.
13,9-14,6V tyle podają producenci.
Oczywiście można szukać dziury w du.. ale po co.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz