Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tereska przerywa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Przejedz się dłużej na większym gazie na dłuższym dystansie, dojedz na wyższych obrotach do garażu, poczekaj aż silnik wystygnie i wykręc swiece. Trzeba oblukać jak z mieszanką.

    Na luzie prawie zawsze silniki chodzą OK, problem pojawia się przy obciążeniu.

    Możesz też na dzień dobry wymienić świece, dużo nie kosztują.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #17
      a ja bym obstawiał trochę coś innego (po moich ostatnich doświadczeniach).
      źle złożone membrany podciśnienia w gaźnikach. Trzeba rozłożyć - zobaczyć czy przypadkiem nie mają pęknięć, sprawdzić jak są założone te maluteńkie origni etc. Oczywiście wyczyścić i złożyć wszystko od nowa.

      Niemniej - zacząłbym od tego co napisali koledzy powyżej to łatwiejsze, choć w Teresie dostęp do świec nie jest najłatwiejszy na świecie.
      "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
      =>
      Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

      Komentarz


        #18
        Ale Klaudiusz, w końcu działa Ci motocykl? Winą były popękane membrany i źle założone oringi, czy może coś innego?
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #19
          Paliwo całe było zlane bo łatałem zbiornik, filtr jest potrzebny bo jakieś syfki jeszcze pływały w baku, których nie dałem rady już wypłukać (ale jak oglądam filtr to jest czysty), na tych świecach zrobiłem dopiero może ok. 1000 km...

          Gaźników sam niestety nie będę rozkładał, brak na to czasu i wiedzy.

          Mam jeszcze poklejoną fajkę od świecy, czy może być że gdzieś tam "gubi prąd" i stąd przerywanie? Ale wtedy na jałowym też chyba by nie tak gadała?

          Do tego w zimie przy ściągniętym baku zauważyłem, że "z pomiędzy" gaźników wychodzi gumowy wężyk, który z drugiej strony sobie poprostu dynda, nie jest do niczego podłączony. Może to czymś zawiniło też?

          Następnym razem zajrzę do tych świec, jak tam z ich kolorem.

          Dzięki!

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
            Ale Klaudiusz, w końcu działa Ci motocykl? Winą były popękane membrany i źle założone oringi, czy może coś innego?

            działa. problemem były membrany. są w dobrym stanie. pomogło rozłożenie, przedmuchanie i ponowne złożenie.
            "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
            =>
            Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

            Komentarz


              #21
              Kiedyś miałem podobny problem, przy przyspieszaniu obroty spadały na ułamek sekundy po czym wszystko wracało do normy. Raz najadlem się strachu przy wyprzedzaniu, bo obroty spadły na trochę dłużej, a za chwilę moto wystrzeliło do przodu jak szalone. W drodze powrotnej złapał mnie duży deszcz, no i moto zdechło całkowicie. Na luzie motocykl odpalil, po wyrzuceniu jedynki momentalnie gasł. Przyczyną okazał się czujnik przy klamce sprzęgła. Wibracje przy 4-4,5k obr powodowały ze brakowało styku, a potem woda dokończyła resztę. Mechanik czujnik odciął, przewody zmostkowal i problem zniknął.

              Komentarz


                #22
                Miałem ostatnio podobnie. Przewody WN szwankowały.

                Komentarz


                  #23
                  Zamieszczone przez jaro1979 Zobacz posta
                  Kiedyś miałem podobny problem, przy przyspieszaniu obroty spadały na ułamek sekundy po czym wszystko wracało do normy. Raz najadlem się strachu przy wyprzedzaniu, bo obroty spadły na trochę dłużej, a za chwilę moto wystrzeliło do przodu jak szalone. W drodze powrotnej złapał mnie duży deszcz, no i moto zdechło całkowicie. Na luzie motocykl odpalil, po wyrzuceniu jedynki momentalnie gasł. Przyczyną okazał się czujnik przy klamce sprzęgła. Wibracje przy 4-4,5k obr powodowały ze brakowało styku, a potem woda dokończyła resztę. Mechanik czujnik odciął, przewody zmostkowal i problem zniknął.

                  tylko teraz możesz odpalać jedynie na biegu jałowym...?
                  "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
                  =>
                  Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

                  Komentarz


                    #24
                    nie - teraz obwód jest zamknięty, czyli moduł widzi to jako zawsze "wciśniętą" klamkę
                    więc nie ma znaczenia czy na luzie bez wciśniętej, czy na biegu z wciśniętą
                    ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                    FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                    Komentarz


                      #25
                      Zamieszczone przez _ja Zobacz posta
                      tylko teraz możesz odpalać jedynie na biegu jałowym...?
                      może i na biegu bo czujnik ciągle wie że sprzęgło jest naciśnięte

                      tak samo z czujnikiem stopki bocznej, jak się złączy te dwa przewody które do niego idą moduł ma sygnał że stopka jest złożona i można jechać.
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #26
                        Jaro-Ino, możesz podpowiedzieć gdzie, za ile itp kupiłeś nowe?

                        Komentarz


                          #27
                          Zamieszczone przez _ja Zobacz posta
                          tylko teraz możesz odpalać jedynie na biegu jałowym...?
                          Odpala normalnie, czujnik jedynie nie pozwalał odpalić na wrzuconym biegu ale bez wcisnietego sprzęgła.

                          Komentarz


                            #28
                            Znalazłem od Fiata Uno gdzieś w czeluściach garażu Bo musiałem to na szybko zrobić wieczorem, żeby na drugi dzień pojechać na rajd Pałuk Tylko te kable jakieś dziwne były bo silikonowe, a zamiast drutów w środku było jakieś włosie o_O
                            Ale przerywanie zniknęło. Tylko jeszcze musze poregulować gaźniki. Jak czarna chmura leci przy wyższych obrotach tzn, że za duży poziom paliwa? Iglice ustawione na środku były, kolor świec kawa z mlekiem, spalanie 10l/100km ;/

                            Komentarz


                              #29
                              Zamieszczone przez jaro1979 Zobacz posta
                              Odpala normalnie, czujnik jedynie nie pozwalał odpalić na wrzuconym biegu ale bez wcisnietego sprzęgła.
                              Jaro nie zrozumiał, że pytanie dotyczy tego JAK JEST TERAZ, no ale z Junakiem odpowiedzieliśmy za niego
                              Jaro - zgadza się, bo twoja odpowiedź nie odpowiedziała na pytanie
                              ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                              FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                              Komentarz


                                #30
                                Ale czy nie chcąc rzeźbić ze starych przewodów i spinacza do papieru z tutorialem McGuyvera jest szansa kupić przewody do ST takie jak do auta "plug and play"? Bo z tego co widzę w internecie raczej jest średnio.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X