Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemów kilka: z obrotomierzem i filtrami powietrza.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    na alegro znajdz tego goscia:" sruby_do_owiewek " i zakup gumiterki, czyli te śrubki z gumką do owiewek, mial je po 3,5 pln. Te z Larssona o d... potrzaskać - drogie i nie trzymają.
    Żeby dostać s do liczników - sodkręć dwie górne, śrubki, dwie dolne pod czachą i te od bocznych plastików./ Następnie pokombinuj ze zdjęciem czachy - bodajże ściąga się ją z lampami razem. Jak czachę wysuniesz, to liczniki masz mocowane dwiema śrubkami 10 od przodu (nad lampami). Odepnij od licznika linkę prędkościomierza. Liczniki masz zamocowane jeszcze na dwóch gumach - wyciągasz je do góry. Nie jest to trudne, tak naprawdę za drugim razem zajmie Ci max 10 minut.
    ...prawdziwy afrykaner sam wymyśla swoje historie, a potem zaczyna w nie wierzyć...

    Komentarz


      #17
      Gaźniki są od ktma 520 bo ja mam taki sam u siebie jak będziesz jeździł to szybko odkrecaj gaz żeby pompka podała (wstrzyknęła) paliwo a jazda niesamowita będzie i od dołu a o dziurze zapomnisz, one nie nadają się do wolnego dodawania gazu i pewnie dlatego masz taką dziure w obrotach, lc4 na tych gażnikach jezcze lepiej zapierdziela wiec na pewno znajdziesz na nie klienta i to bardzo szybko szczególnie jak bebechy czyli przepustnice masz w dobrym stanie albo ktoś kto szuka gaźnika do 520tki albo wrki na pewno będzie zadowolony.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #18
        Z tym, że to nie są typowe FCRy, tylko dostosowane do "pionowego" dolotu - przyglądałem się im na zdjęciach i różnią się (conajmniej) komorą pływakową (odlew). Tak więc do enduraków najwyżej na części. Dziura może się też brać przez pompkę właśnie - może zwyczajnie zalewać tenerę po dodaniu gazu.
        sigpic

        Komentarz


          #19
          Panowie - jak rzekłem tak i uczynię Znalazłem na allegro ofertę i gość twierdzi że ma w dobrym stanie gaźnik do 3LD za 300 zł http://allegro.pl/item1162810114_yam...na_czesci.html
          Jutro zamawiam, w Piątek składam, a później co? pewnie mam jechać na regulację?

          Komentarz


            #20
            Podstawowe regulacje zrób przed zamontowaniem; czyszczenie, poziom paliwa,ustawienie położenia iglic,skład mieszanki. Przy odrobinie szczęścia wystarczy później tylko synchronizacja ewentualnie jakieś korekty.
            "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

            Komentarz


              #21
              trochę dużo 3 stowy, a "stan dobry" to pojęcie bardzo względne - co ma koleś napisać, że szmelc sprzedaje? Nie mówię że akurat TO jest złom, ale już wiele części "igiełka" "super stan" widziałem.
              Uzgodnij z nim ew, możliwość zwrotu.
              Taka sugestia, ale rób jak uważasz
              Ostatnio edytowany przez cochise; 18.
              ...prawdziwy afrykaner sam wymyśla swoje historie, a potem zaczyna w nie wierzyć...

              Komentarz


                #22
                300 za sprawny gaźnik (o ile taki będzie), a nawet dwa defacto to nie jest jakaś wygórowana cena - normalna powiedziałbym. Zwłaszcza biorąc pod uwagę koszty alternatywnej regeneracji. Niemniej prawda, że gaźniki to wielka niespodzianka przy zakupie - można by rzec, że gaźniki są jak pudełko czekoladek
                sigpic

                Komentarz


                  #23
                  POstaraj się złapac kontakt z kolegą karolnd bo ten gość z ogłoszenia to typowy handlarz, powiedział mi za tylna tarcze do st 200zł używaną czego po prostu nie mogłem strawić a kolega karol popchnął mi za 100zł więc zorientuj się lepiej w temacie bo przepłacić to nie sztuka.
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #24
                    Wielkie dzięki Panowie, gaźnik przyjdzie prawdopodobnie w Sobotę z opcją sprawdzenia przy odbiorze, to ktoś mi go poogląda czy warto dać te 300 pln. Karol niestety nie ma już gaźnika więc zostali obcy handlarze.
                    Wczoraj udało się zdemontować przednią osłonę i wyjąć lampy i licznik (chwała Ci cochise) teraz idę za radą kolegi Łukasza i dam do sprawdzenia ten opornik itd. Ogólnie to walka trwa a pogoda się robi i żal moto w garażu trzymać HEJ!

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X