Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zbyt szybkie odciecie zaplonu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Zbyt szybkie odciecie zaplonu.

    Witam!

    Mam watpliwosc czy moja tereska nie odcina zaplonu za wczesnie. Przy ok 6k obrotow jest odciecie, jak sadzicie czy to stosunkowo dopuszczalna granica, czy moze powinna wykrecic wiecej? mam wrazenie ze wczesniej odcinala sie pozniej fajnie to brzmi

    moze jakas modyfikacja w module, i czy ktos sie na tym zna?, moze jakies sugestie?

    pozdrawiam
    maslok

    ps. gaznik naprawilem teraz tylko smigac

    #2
    Odcięcie? Z tego co pamiętam z czasów jazdy na 660, to ona nie ma odcięcia
    sigpic
    "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

    "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez Bartas Zobacz posta
      Odcięcie? Z tego co pamiętam z czasów jazdy na 660, to ona nie ma odcięcia
      to jak nazwiesz ta sytuacje ze gdy wchodzi na obroty powyzej 6k to silnik przestaje pracowac na milisekunde i tak w kolko... to zabezpieczenie przed przekreceniem silnika, chce wiedziec jaki jest przedzial pracy silnika 660 tki.

      pozdro

      Komentarz


        #4
        To mogą być n.p. problemy z gaźnikami lub zapłonem, XTZ 660 na pewno ma wyżej odcięcie (jeśli w ogóle ma)/
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Silnik tenerki powyżej 6 tyś już i tak ma mniej mocy i momentu niż przy niższych obrotach wiec po co ci wiecej obrotów?? ? Żeby go zakatować?>

          Komentarz


            #6
            No właśnie 660 możesz kręcić do oporu, bo nie ma odcięcia. Widocznie jak pisał Fx, zapewne coś z zapłonem.
            sigpic
            "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

            "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

            Komentarz


              #7
              Bez problemu powinna się wkręcać na ponad 7 tys. obrotów,jeżeli gażnik i elektryka są ok.Nie wiem jak z tymi kastrowanymi wersjami wygląda ale skoro to się pojawiło w trakcie eksploatacji to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.Z manuala nie wynika żeby jakieś odcięcie tu było więc z kręceniem do oporu lepiej nie przesadzać.Te silniki mają swoje przebiegi,sprężyny zaworowe też i może się zdarzyć,że któraś nie zdąży podnieść zaworu i zanitujemy sobie silnik...
              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

              Komentarz


                #8
                Jeżeli to nie gaźniki, to może ktoś założył sobie filtr dolnoprzepustowy ustawiony dokładnie na 100Hz (6000rpm). W 660 cewką zapłonową steruje pomarańczowy przewód, sprawdź czy nic nie jest do niego podłączone. Na rynku jest masa różnych ograniczników zapłonu. Głównie stosowane w skuterach, żeby bezproblemowo przejść przegląd. W motocyklach nie wiem, może ktoś założył sobie ze względów ekonomicznych.

                Przykładowo coś takiego. http://skuterdoktor.pl/product_info....oducts_id=3614

                Komentarz


                  #9
                  ja swojej nigdy wiecej niż na 6,5 nie wkręcam wiec nie wiem gdzie ma odcencie a z tego co czytam tu to nie ma, ale Twoja ma za nisko napewno bo z tego co pamietam jak swoją latałem ponad 160 to obroty tez juz miala za 6 wiec skoro na piątym biegu pokonuje ten zakres to na niższym albo na postoju powinna leciec jak szalona do 7 ale nigdy tego nie sprawdzalem.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X