Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[750] Grzeje się...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Wentylator jest w 100% sprawny, jego włącznik też.
    Jak doleję płyn do układu, to może stać godzinę pracując i wentylator włącza się, schładza płyn, wyłącza i tak w kółko.

    Lukass, jaką uszczelkę założyłem 3 tygodnie temu?

    Tyle, że to w dalszym ciągu nie tłumaczy, skąd płyn się wziął pod pokrywą głowicy, jeśli olej jest czysty...
    Żeby było śmieszniej, jest on na pokrywie od strony odmy i rura odmy jest pełna śmietany, a od strony łańcucha jest czysto.
    Ostatnio edytowany przez dex; 407.

    Komentarz


      #32
      Nową uszczelkę, zapewne Atheny z tego co wiem/pamiętam Oryginał? Nie wiem czy jest po prostu sens - znacznie droższa a raczej pozytywnego efektu nie przyniesie.

      Chłodnica zapewne sprawna bo wczesniej było OK. Pompa wody - sprawna bo widać krążącą ciecz. To co jeszcze może być nie tak? Uszczelka pod cylindrami odpada bo blokuje wydostawanie się oleju a nie płynu.

      - pęknięta tuleja
      - krzywa głowica
      - pęknięta głowica


      Olej Sławek powiem Ci, że może być czysty, w wysokiej temp. woda z niego odparowuje i nie widać jakoś mocno zmętnienia - w tym przypadku niewiele płynu do oleju się przedostaje.

      Odma z głowicy jak idzie dalej? Nie pamietam
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #33
        Przez plastikowy labirynt przy filtrach do airbox-a...

        Macie jakiś pomysł, jak sprawdzić głowicę/cylinder na ewentualność pęknięć?

        Komentarz


          #34
          Czasem tez za późno się załącza wentylator płyn wchodzi w fazę gotowania i wyrzuca go do zbiorniczka i od razu nie musi to być uszczelka,ale co racja to racja tu to własnie na nią wygląda,z pęknięciem w tulejach ciężko bo może być mikroskopijne i preturze się powiększa, głowica tez może być wygięta ja zawsze wszystkie daje do planowania i wtedy wychodzi ale czasem sam sprawdzam już na wstępie16032010673.jpg16032010674.jpg.

          Komentarz


            #35
            Możesz ;na próbę; wyjąć termostat ,ale chyba głowice czas zacząć.

            Komentarz


              #36
              Nieszczelny korek chłodnicy? Może za szybko upuszcza ciśnienie?

              Komentarz


                #37
                Pisałem wcześniej, że termostat wyjęty.
                Wczoraj znajomy mechanik samochodowy powiedział mi, że brak termostatu tez może takie cuda wywoływać.
                Kupię nowy i założę. Finansowo mnie to nie zabije, więc warto spróbować.
                Mam 3 korki chłodnicy, w tym jeden kupiony pół roku temu i na wszystkich objawy są takie same.

                Mam już drugą głowicę w mieszkaniu i zbieram fundusze na remont.

                P.S.
                Wczoraj wróciłem z mazur, a dokładnie z miejscowości ZGON zrobiłem od piątku 500km w towarzystwie MZ-ek, z pasażerką i bagażami.
                Wnioski mam dwa:
                -kiedy traktuję manetkę delikatnie, płynu nie wyrzuca
                -Tenera na prawdę może spalać poniżej 6l/100km (zatankowałem 21l (jeżdżę od rezerwy do rezerwy) w piątek, a na liczniku mam w tej chwili 370km i ciągle na otwartym)

                Komentarz

                Pracuję...
                X