Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Wcześniej na PW źle ci powiedziałem - bez zastanowienia w ogóle. Mierzysz bez sprężyny, przy pełnym ugięciu.
Cały dział z lagami, naprawdę nic dodać nic ująć, tylko robić według instrukcji jak klocki lego:
czy moge gdzies kupic uszczelniacz tylnego kola osobno?
Który uszczelniacz? Spisz symbol uszczelniacza i zadzwoń do sklepu z uszczelniaczami, pewnie się da.
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
Ja bardzo polecam http://tanisklepmotocyklowy.pl/ naszego kolegi z forum. Złożyłem zamówienie a pan sam rozeznał się w sprawie doradził mi jaki olej do lag, łożyska główki ramy, klocki hamulcowe itd. Miło szybko i profesjonalnie. Poza tym ten pan specjalizuje się w Tenerkach. Jestem w tej sprawie mało obiektywny, ale po pierwsze jeśli mam kupić części wole zrobić to u pewnej co do realizacji osoby. Po drugie nadal się z nim kontaktuje gdy mam problem z motocyklem, zawsze mi coś doradzi. Po trzecie najtaniej wyjdzie i tak zamówić wszystko u jednego dostawcy. Po czwarte negocjuj ceny, przy większym zamówieniu należy się jakiś rabacik
Co do łożysk i uszczelniaczy kół wszystko jest w manualach rozmiary itd. Ja sprawdziłem i kupiłem wszystko w ciemno w sklepie z łożyskami rolniczymi. Rozmiary zimeringów i łożysk są typowe nie ma problemu z dostępnością.
Co do łożysk i uszczelniaczy kół wszystko jest w manualach rozmiary itd.
Tak bardzo się nie rozpędzaj, w manualach do japońskich motków nie ma oznaczeń łożysk ani simeringów, od razu widać że nie sprawdzałeś tylko polegałeś na zdaniu Lukassa, w manualu do st czy 660 też nie ma takich informacji.
Masz racje, Lukass jeździ st i sporo rzeczy naprawia sam więc ma pojęcie co mówi i co robi choć nie zawsze się z nim zgadzam
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
łożyska akurat sam dokupywałem bez konsultacji z Lucass'em. Zapodziały mi się gdzieś manuale, ale dam sobie rękę uciąć, że są tam rozrysowane oba koła wraz z osprzętem i są podane wszystkie wymiary. Jak dokopię się do manuala to postaram się to uwierzytelnić.
łożyska akurat sam dokupywałem bez konsultacji z Lucass'em. Zapodziały mi się gdzieś manuale, ale dam sobie rękę uciąć, że są tam rozrysowane oba koła wraz z osprzętem i są podane wszystkie wymiary. Jak dokopię się do manuala to postaram się to uwierzytelnić.
"Ja też kiedyś zaufałem pewnej kobiecie.Wtedy dał bym sobie za nią rękę uciąć..
– I wiesz co? I bym teraz, kuwa, nie miał ręki!"
hahah sory nie mogłem się powstrzymać, ale masz racje są wymiary łożysk i nawet uszczelniaczy co prawda nie wszystkich ale są.
łożyska akurat sam dokupywałem bez konsultacji z Lucass'em. Zapodziały mi się gdzieś manuale, ale dam sobie rękę uciąć, że są tam rozrysowane oba koła wraz z osprzętem i są podane wszystkie wymiary. Jak dokopię się do manuala to postaram się to uwierzytelnić.
Moja nieuwaga, przepraszam, widzę że Ty masz małą teresę a tu service manual podaje oznaczenia łozysk i uszczelniaczy
W st jest inaczej, brak tej informacji
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Mam kilka pytan ale nie che zakladac nowego watku wiec bede kontynuowal tutaj
1. przy skladaniu lag musimy nimi pompowac tak? Czy trzeba je jakos odpowietrzac?
2. przy wkladaniu biezni lozyska ramy nalezy gniazdo nasmarowac? Czym jesli tak?
3. oski kola nalezy smarowac? Smar miedziany sie nada? A co z gwintami? Mam klej do gwintow liqui moly czy moze smar wystaczy?
4. teraz pytanie do znawcow 660, gwint w ktorym dokrecamy slimak obrotomierza spelnia rowniez jakas inna funkcje? tzn czy na koncu jest zaslepiony czy opilki z zerwanego gwintu moga sie dostac dalej? czy wkrecenie wiekszej/dluzszej sruby moze zaszkodzic?
Kurcze mialem o cos jescze zapytac ale wylecialo mi z glowy. Na biezaco bede tutaj zadawal pytania zeby nie zasmiecac forum.
pzdr
Take care of your Tenere she will take care of you
Komentarz