1. lejesz olej do złożonej lagi bez sprężyny i zachowujesz długość komory powietrza wg serwisówki, nic więcej, nic nie odpowietrzasz, z resztą nie ma gdzie.
2. wciskajac bieżnię w ramę możesz ją lekko nasmarować smarem, obojętnie jakim albo olejkiem, ma być tłusta a nie uświniona.
3. ośki też możesz pociągnąć lekko smarem albo olejem, chodzi o to żeby nie spiekła się oś z tulejką dystansową, na gwint smar wystarczy, żeby gwint ładnie się nasmarował nie za dużo bo i tak więcej niż powinno nie wejdzie
, po drugie na pewno się nie odkręcą nakrętki bo powinny byc koronkowe, blokowane zawleczką.
4. nie wiem dokładnie ale przecież możesz zmierzyć głebokość otworu i sprawdzić, zapytaj piotra13 na pewno będzie wiedział.
2. wciskajac bieżnię w ramę możesz ją lekko nasmarować smarem, obojętnie jakim albo olejkiem, ma być tłusta a nie uświniona.
3. ośki też możesz pociągnąć lekko smarem albo olejem, chodzi o to żeby nie spiekła się oś z tulejką dystansową, na gwint smar wystarczy, żeby gwint ładnie się nasmarował nie za dużo bo i tak więcej niż powinno nie wejdzie

4. nie wiem dokładnie ale przecież możesz zmierzyć głebokość otworu i sprawdzić, zapytaj piotra13 na pewno będzie wiedział.
Komentarz