jest wilgotna ale nie zalana
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
problem z rozruchem xt 600 3tb
Zwiń
X
-
tz. jest zalana a jaki ma kolor czarny czy szaro-brązowa ,
jak czarny to znaczy że go zalewa i tworzy się nagar i w końcu brak iskry .Szczotka druciana później na palnik szczotka i gra gitara , prościej wymienić świece ale rozwiązuje to problem na chwilę bo to jest problem z dawkowaniem paliwa .
Jeżeli jest szaro-brązowa to dawkowanie jest dobre , to mogło by znaczyć że brak paliwa , pompa paliwa nie domaga jak mówili moi przedmówcy lub zatkany dolot paliwa i ups . Powodzenia
Komentarz
-
pam nie ma zadnej pompy paliwa jest rozwiazane jak w komarku zwykly odkrecany kranik... paliwo dochodzi wg mnie jest to jakas drobnostka z elektronika..
- - - Zaktualizowano - - -
pam nie ma zadnej pompy paliwa jest rozwiazane jak w komarku zwykly odkrecany kranik... paliwo dochodzi wg mnie jest to jakas drobnostka z elektronika..
Komentarz
-
Zamieszczone przez parsley Zobacz postaSzczotka druciana później na palnik szczotka i gra gitara ,
Szczotką druciana to se wacka przeleć. Nie czysci sie swiec sczczotka druciana bo sie elektrody metalizuja... tylko wypalać nad gazem. a to co ma na sobie wypali sie podczas pracy. bedzie sucha i czysta brązowa o ile jest dobrze ustawiony gazior.
Komentarz
-
Jeśli ustawiłeś poziom paliwa według serwisówki na zasadzie mierzenia pływaka na odwróconych gaźnikach za po mocą suwmiarki to musisz wiedzieć że dane podane w serwisówce są błędne, trzeba odjąć parę mm i nie pamiętam ile. Zmierz poziom za pomocą wężyka, te dane akurat są prawidłowo podane.
Komentarz
-
Jeśli wszystko mechanicznie jest ok przełóż moduł z innego xtka, może być i od teresy, wtedy będziesz walczył z elektryką.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Ok, moduł i cewka to jedno ale impulsator to co innego, pomierz jaką wartość daje na cewkę podczas kręcenia, może jest gdzieś walnięty i nie ma odpowiednio mocnej iskry.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz