Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z rozruchem xt 600 3tb

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    jest wilgotna ale nie zalana

    Komentarz


      #17
      tz. jest zalana a jaki ma kolor czarny czy szaro-brązowa ,
      jak czarny to znaczy że go zalewa i tworzy się nagar i w końcu brak iskry .Szczotka druciana później na palnik szczotka i gra gitara , prościej wymienić świece ale rozwiązuje to problem na chwilę bo to jest problem z dawkowaniem paliwa .
      Jeżeli jest szaro-brązowa to dawkowanie jest dobre , to mogło by znaczyć że brak paliwa , pompa paliwa nie domaga jak mówili moi przedmówcy lub zatkany dolot paliwa i ups . Powodzenia

      Komentarz


        #18
        pam nie ma zadnej pompy paliwa jest rozwiazane jak w komarku zwykly odkrecany kranik... paliwo dochodzi wg mnie jest to jakas drobnostka z elektronika..

        - - - Zaktualizowano - - -

        pam nie ma zadnej pompy paliwa jest rozwiazane jak w komarku zwykly odkrecany kranik... paliwo dochodzi wg mnie jest to jakas drobnostka z elektronika..

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez parsley Zobacz posta
          Szczotka druciana później na palnik szczotka i gra gitara ,

          Szczotką druciana to se wacka przeleć. Nie czysci sie swiec sczczotka druciana bo sie elektrody metalizuja... tylko wypalać nad gazem. a to co ma na sobie wypali sie podczas pracy. bedzie sucha i czysta brązowa o ile jest dobrze ustawiony gazior.

          Komentarz


            #20
            Jeśli ustawiłeś poziom paliwa według serwisówki na zasadzie mierzenia pływaka na odwróconych gaźnikach za po mocą suwmiarki to musisz wiedzieć że dane podane w serwisówce są błędne, trzeba odjąć parę mm i nie pamiętam ile. Zmierz poziom za pomocą wężyka, te dane akurat są prawidłowo podane.

            Komentarz


              #21
              no tak ale to pare mm 2-3 .. ale motocykl powinien juz odpalac... to nie jest pierwszy motocykl ktory robie, ale takiego przypadku nigdy nie mialem

              Komentarz


                #22
                Co nie zmienia faktu że i tak będziesz musiał to zmienić. Zdaje mi się że to było trochę więcej niż 2-3mm.

                Komentarz


                  #23
                  w tym momenie motocykl wcale nie odpala tylko od czasu do czasu strzeli z gaznika

                  Komentarz


                    #24
                    To jeżeli gaźnik jest wg. Ciebie ok sprawdź zawory -rozrząd...

                    Komentarz


                      #25
                      zozrzad idealnie ustawiony zawory nie podparte...

                      - - - Zaktualizowano - - -

                      i teraz nic nie daje wstrzykniecie paliwa bezpostednio do krucca

                      Komentarz


                        #26
                        Jeśli wszystko mechanicznie jest ok przełóż moduł z innego xtka, może być i od teresy, wtedy będziesz walczył z elektryką.
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz


                          #27
                          przezucalem do innego xt swoj modul i cewke i okazalo sie ze wszystko sprawne... juz pomysly mi sie pokonczyly do czego sie zabrac

                          Komentarz


                            #28
                            Ok, moduł i cewka to jedno ale impulsator to co innego, pomierz jaką wartość daje na cewkę podczas kręcenia, może jest gdzieś walnięty i nie ma odpowiednio mocnej iskry.
                            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                            sigpic

                            Komentarz


                              #29
                              Stopkę może trzeba podnieść
                              W ogóle jest ta iskra czy jej nie ma?

                              Komentarz


                                #30
                                zaprowadzilem motockl do mechanika bo juz za duzo czasu na to spedzilem.. jak zalozylem inny impulsator to wcale nie bylo iskry.. wlutowalem spowrotem stary impulsator motocykl zacząl ponownie lapac na pare sekund..

                                - - - Zaktualizowano - - -

                                i iskra jest caly czas

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X