Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z rozruchem xt 600 3tb

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Zamieszczone przez Wojciech Zobacz posta
    zaprowadzilem motockl do mechanika bo juz za duzo czasu na to spedzilem.. jak zalozylem inny impulsator to wcale nie bylo iskry.. wlutowalem spowrotem stary impulsator motocykl zacząl ponownie lapac na pare sekund..

    - - - Zaktualizowano - - -

    i iskra jest caly czas
    he he jak zwykle,
    najpierw wszystko się rozdłubie a potem do mechanika i w konsekwencji zdziwienie, że tak długo się z tym pierdzieli, polska rzeczywistość
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #32
      Zamieszczone przez Piżama Zobacz posta
      Jeśli ustawiłeś poziom paliwa według serwisówki na zasadzie mierzenia pływaka na odwróconych gaźnikach za po mocą suwmiarki to musisz wiedzieć że dane podane w serwisówce są błędne, trzeba odjąć parę mm i nie pamiętam ile. Zmierz poziom za pomocą wężyka, te dane akurat są prawidłowo podane.
      Potwierdzam. Ustawienie wg serwisówki sposobem na odwróconych gaźnikach daje w rezultacie poziom za niski o kilkanaście mm

      Komentarz


        #33
        słuchaj marcinjunak to nie jest tak ze k*a jestem jakimś je*nym amatorem który pierwszy raz widzi silnik, i ze narozbiera a później nie wiadomo co do czego... tak się głupio składa ze jestem mechanikiem samochodowym.. a ten motocykl po prostu mnie przerasta... wszystko jest teoretycznie dobrze a nie odpala... wiec nie wiem po co te twoje żałosne komentarze...
        Ostatnio edytowany przez rootolf; 7. Powód: Orty i wulgaryzmy

        Komentarz

        Pracuję...
        X