Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Coraz ciężej odpala, a teraz prawie w ogóle :(

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Coraz ciężej odpala, a teraz prawie w ogóle :(

    Witam szanowne mądre głowy (bez obrazy)
    Moja Super Tereska coraz gorzej pali a wiec. Od jakiegoś czasu zaczęła ciężko odpalać musiałem chwilkę kręcić by złapała na ssaniu musiałem odkręcić trochę manetkę gazu jak już złapała to standard na jeden cylinder po 10 sec łapał 2 cylinder i było git obroty na ssaniu ponad 3 tys obr. Jak już była ciepła to później paliła od reki i było dobrze. Zauważyłem ze tak ma jak dłużej stoi nie odpalana i tak własnie było i tym razem jakieś 2 tygodnie temu przed wyjazdem na dwudniowy wyjazd, stała tydzień nie palona i tez miała taki problem. Po 400 km nic się nie działo następnego dnia odpaliła jak trzeba i było git. Po powrocie odstawiłem moto do garażu i tak sobie stał ponad tydzień. Gdy zapowiadali na weekend ładna pogodę postanowiłem przepalić moto i tu kicha to ciężkie odpalanie się nasiliło do tego stopnia ze ciężko wg pali a jak zapali to długooooo na jeden cylinder i muszę trzymać manetkę gazu cały czas bo zgaśnie. Zauważyłem ze podczas tego odpalania nie pali na cylinder lewy tzn coś tam przepala co jakiś czas bo wydech się robi ciepły. Rozebrałem moto by dostać się do świec zamieniłem je na inne tzn te co miałem z przed wymiany i nic, nawet miejscami zamieniłem te świece co jeździłem do tych czas i to samo nie chce palić na lewy cylinder. A jak przytrzymam na obrotach na tym jednym cylindrze to po długim czasie w końcu załapie ten 2 cylinder jak się już zagrzeje to już odpala ładnie równo bez problemu. A następnego dnia jak ochłonie znowu to samo

    Co to może być? co się zepsuło? Co sprawdzić? jak naprawić?
    Dziękuje za uwagę czekam na pomoc...

    #2
    Najpierw wyczyść i zsynchronizuj gaźniki- mi pomogło.

    Komentarz


      #3
      Miewam podobnie i u mnie również oznacza to czas wyczyszczenia i synchronizacji gaźników.

      Komentarz


        #4
        Zacznijcie od zaworów,podciśnienia,filtrów,zasilania cewki wn,kabli.... dopiero wtedy gaźniki.

        Komentarz


          #5
          Dzięki za info, następnym razem wszystko sprawdzę

          Komentarz


            #6
            Miałem taki sam objaw dwa lata temu. Regulacja zaworów rozwiązała problem.

            Komentarz


              #7
              Zawory regulowałem ponad 10 tys km wczesniej. Wiec to nie moze byc chyba przez to ze tak sie dzieje.

              Komentarz


                #8
                Sprawdzenie luzu zaworowego nie zajmuje wiele czasu- sprawdzić nie zaszkodzi.

                Komentarz


                  #9
                  Gdy robiłem sobie luzy zaworowe to zrobiłem sobie notatkę co i jak było może się przyda 804601_1083710798308106_193820949_n.jpg12167837_1083710784974774_193982124_n.jpg

                  Komentarz


                    #10
                    słuchajcie a powie mi ktoś jak sprawdzić te membrany w gaźnikach?? co trzeba odkręcić ? trzeba wyjmować gaźniki by do nich się dostać?? czy są tam jakieś uszczelki o ringi jak to najlepiej sprawdzić????

                    Komentarz


                      #11
                      Do membran dostaniesz się tak:


                      w drugim filmie 50-60sek wyciąga membranę z przepustnicą i iglicą. Jak sprawdzić membrany- nie wiem, ja sprawdzałem wszystkie części gaźnika łopatologicznie- patrzę i widzę co jest zużyte, a co nie. Tutaj lepiej niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni. Ja wolałbym wyjąć całe gaźniki bo już są na wierzchu i zrobić to na stoliku. Mi nie udało się wyjąć przepustnic bez wyjęcia gaźnika, bo śrubki mam na śrubokręt+ i rama śrubokręt mi się nie zmieścił. Nie pamiętam, bo to robiłem dawno, ale chyba między gaźnikiem, a tą "puszką" zamykającą membranę jest malutki oring. Ogólnie to sporo o gaźnikach jest na forum, tak że szukaj, czytaj i działaj.

                      Komentarz


                        #12
                        Ooo i własnie oto mi chodziło. Bardzo wystarczająca dla mnie odpowiedz. Bardzo ci dziękuje za to ze poświeciłeś chwile czasu dla mnie. DZIĘKI!!

                        Komentarz


                          #13
                          Spoko. Po to jest forum żeby sobie pomagać.

                          Komentarz


                            #14
                            Ziomki dałem moto do serwisu na regulacje czyszczenie synchronizacje gaźników dam znać co było nie tak jak zrobią

                            Komentarz


                              #15
                              Witajcie.
                              Moto Zrobione już chwile temu gaźniki zrobione synchronizacja mycie itd itd wymienione graty w gaźnikach membrany uszczelki i wszystko co było zepsute wymienione filtry powietrza, dołożony filtr paliwa wymienione świece. No i pali o wiele lepiej niż wcześniej <jupi> brawo brawo ale nie jestem zadowolony za bardzo. Mianowicie tak jak moto postoi w nieogrzewanym garażu w temperaturze takiej jak na zewnątrz to moto odpali ale na ssaniu nie może złapać obrotów tylko ledwo co ma 1000 obr/min i do tego muszę podtrzymywać manetkę lekko bo inaczej zgaśnie jak już tak przytrzymam mu chwile i przy gazuje parę razy to później wchodzi na obroty ssania ale jak chwile popracuje to spada znów do 1000 obr/min i ledwo co nie zgaśnie i znowu muszę podtrzymać na gazie, jak już złapie trochę temperaturę to później jest już wszystko ok. I tu pytanie czy przy takich temperaturach tak może być?? czy tak ma być??? ma ktoś jakaś sugestie??? CZY DO CHOLERY JA JESTEM PRZEWRAŻLIWIONY WRRRR!..

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X