Nie ma szans żebyś obrócił wałek ręką.... Zakładaj łańcuch i wtedy zobacz
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Problem z wałkiem ssacym!!??
Zwiń
X
-
Wyjmij szklanki, płytki,załóż wałek bez łańcucha i zobacz co się stanie jak zakrecisz śruby mostków odpowiednim momentem.
Przed założeniem wałka wytrzyj go czysta szmatką i puścić w panewki kilka kropel czystego oleju silnikowego.Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Loud pipes save lives...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Komentarz
-
Ludzie no Sory no ale czy wy wg czytacie temat od początku. Wszystko co piszecie to juz dawno zrobiłem. I dalej jest problem.... Rysiu noe rozumiesz problemu chyba.. nie mówię by obracac walkiem rekami o 360 stopni ale walki powinny sie krecic jakis tam kąt az krzywki dotkną zaworow. Z walkiem wydechowym jest ok kreci sie z małym oporem trochę w lewo troche w prawo dopóki nie dotknie zaworów a ssacy po skreceniu pokrywek nie ruszy nai milimetra dopiero kkucz musze zalozyc i uzyc sily. Nie jestem głupi by skladac na sucho zawsze daje olej czysty nowy silnikowy.. sory no ale ile tazy mohe to samo pisac heh
...
Komentarz
-
No i co tam wyszło koledze?
Problem rozwiązany? Gdzie leżała przyczyna?
Ciekawy temat, szkoda to tak zostawiać bez słowa wg mnieOdważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Loud pipes save lives...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Komentarz
-
Witajcie!!
Temat już dawno rozwiązany lecz wiem zachowałem się jak świnia nie podając przyczyny co było nie tak. Wiec podczas zimowego przeglądu motocykla kontroli i regulacji zaworów napotkał mnie problem z wałkiem ssącym gdy go przykręcałem blokowało go do aż tak ze trzeba było używać bardzo dużo siły problem nie był po stronie tulejek , krzywego wałka, czy składanie na sucho czy jakieś śmieci wpadły i zatarło nie pomyliłem pokrywek ani zamieniłem miejscami bo to nie możliwe. Wina leżała po stronie pokrywek a dokładnie to podczas ich przykręcania nie siadły na swoje miejsce i nie dokręcałem ich w odpowiedniej kolejności i doszło do skrzywienia pokrywek lub jednej z pokrywki i dlatego podczas skręcania blokowało wałek. Usterkę usunąłem kupując używana głowice niby z małym przebiegiem wiem że trochę ryzyko ale głowica za małe pieniądze się trafiła wiec szkoda mi nie było. Przełożyłem pokrywki z drugiej głowicy i jest ok
Jeżdżę i jeżdżę i nic się nie dzieje w zimie robię kontrole zaworów i zobacze czy wszystko gra
W razie pytań pisać to odpiszehehe
pozdrawiam i do zobaczenia na trasie
Komentarz
-
Zamieszczone przez Romek93 Zobacz postaDo mojej głowicy założyłem inne pokrywki tzn z drugiej takiej samej głowicy
oba te elementy są obrabiane wspólnie z zachowaniem odpowiedniego pasowania do wałka, teoretycznie nie ma dwóch takich samych,
w praktyce - niech chodzi jak najdłużej.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz