Witam. Szukam jakiejś podpowiedzi bo nie wiem czy ściągać głowice czy szukać silnika jechalem dzisiaj rano, oczywiście moto rozgrzane, po jakichś 2 km od domu dojeżdżając do świateł zredukowalem bieg puściłem sprzęgło i nagle coś hmm zgrzytnelo? Zablokowalo się? Nie wiem jak to nazwać, od razu sprzęgło, silnik zgasł ale po puszczeniu sprzęgła odpalił normalnie, równo, zjechałem na przystanek i po chwili zaczęło lekko stukać. Sprawdźilem poziom oleju, było go za dużo jakieś 350 ml, chociaż wlalem równe 4 litry. Teraz gdy powstała i ostygla słuchać że tłucze się zawór lub zawory i teraz moje pytanie, ściągać głowice i szukać innej czy szukać gdzie indziej?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Problem z silnikiem
Zwiń
X
-
Druciarstwo nie popłaca ale każdy o tym musi się przekonać sam. Mysle ze w niedługim czasie i tak kupisz drugi silnik albo głowice.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Głowice się kupuje tylko w komplecie z mostkami, pamiętaj!!!Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Loud pipes save lives...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Komentarz
-
Zamieszczone przez borys90 Zobacz postaZnalazlem glowice z silnika w ktorym zatarl sie dol. Oplaca sie jechac po to czy lepiej odpuscic?Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz