Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Problem z silnikiem

    Witam. Szukam jakiejś podpowiedzi bo nie wiem czy ściągać głowice czy szukać silnika jechalem dzisiaj rano, oczywiście moto rozgrzane, po jakichś 2 km od domu dojeżdżając do świateł zredukowalem bieg puściłem sprzęgło i nagle coś hmm zgrzytnelo? Zablokowalo się? Nie wiem jak to nazwać, od razu sprzęgło, silnik zgasł ale po puszczeniu sprzęgła odpalił normalnie, równo, zjechałem na przystanek i po chwili zaczęło lekko stukać. Sprawdźilem poziom oleju, było go za dużo jakieś 350 ml, chociaż wlalem równe 4 litry. Teraz gdy powstała i ostygla słuchać że tłucze się zawór lub zawory i teraz moje pytanie, ściągać głowice i szukać innej czy szukać gdzie indziej?

    #2
    Jak jechałeś to tracił moc? trzeba było mocniej odkręcać żeby jechał równo?
    Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
    Adwenczur Klab FB
    Adwenczur Klab w sieci

    Komentarz


      #3
      Właśnie nie. Żadnych problemów z jazdą. W pewnym momencie tak jakby jej brakło troszkę mocy i obroty zlecialy ale zaraz się wyrównali wszystko

      Komentarz


        #4
        Rozebralem, po oglądałem i stwierdzam że zatarł się wałek ssący, na 3 "panewkach" są rysy spore i wałek nawet wejść nie chce za bardzo na swoje miejsce, więc głowica w kosz i poszukiwania innej

        Komentarz


          #5
          Pytanie co było powodem?

          Komentarz


            #6
            Nie mam pojęcia. Może cos wpadło jak składałem w zimie bo w sumie zrobiłem że 100 km od tamtego czasu

            Komentarz


              #7
              Oddalem głowice na warsztat, gosc bedzie probowal dorobic panewki. Robil juz ktos taki patent?

              Komentarz


                #8
                Słyszałem o wielu próbach, ale efekt takiego drutowania jest zawsze ten sam.
                "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

                Komentarz


                  #9
                  Ten sam czyli? Podobno kilka motocykli od niego jeździ na takim czymś. Zobaczymy co z tego wyjdzie

                  Komentarz


                    #10
                    Druciarstwo nie popłaca ale każdy o tym musi się przekonać sam. Mysle ze w niedługim czasie i tak kupisz drugi silnik albo głowice.
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Głowice się kupuje tylko w komplecie z mostkami, pamiętaj!!!
                      Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
                      Loud pipes save lives...
                      https://picasaweb.google.com/108651862641483365846

                      Komentarz


                        #12
                        Z tymi regeneracjami to ponoć większość nie daje rady. Ale zanim cokolwiek bym robił przy głowicy to i tak wypadałoby znaleźć przyczynę czemu tak sie stało. Wygląda na niedrożny/niesprawny układ smarowania masłem, albo źle przykręcone mostki walka ( o ile to możliwe).

                        Komentarz


                          #13
                          Za głowica się rozglądać cały czas. A przyczyn może być w sumie wiele. Z odpowietrznik na glowicy olej dość ostro sikal przy niskich obrotach więc raczej pompa ok, ciśnienia nie Sprawdzalem. Może za słabo posmarowalem walki jak ustawiłem luzy lub coś wpadlo

                          Komentarz


                            #14
                            Znalazlem glowice z silnika w ktorym zatarl sie dol. Oplaca sie jechac po to czy lepiej odpuscic?

                            Komentarz


                              #15
                              Zamieszczone przez borys90 Zobacz posta
                              Znalazlem glowice z silnika w ktorym zatarl sie dol. Oplaca sie jechac po to czy lepiej odpuscic?
                              Lepszej w takiej cenie nie znajdziesz
                              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                              sigpic

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X