Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rzęzi przy więcej niż 4K obrotów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] Rzęzi przy więcej niż 4K obrotów

    Czołem!

    Strasznie ale to strasznie denerwująca rzecz. Stojąc, przy lekkiej podgazówce (powyżej 4 000 obrotów) tak strasznie rzęźi w okolicach kierownicy/pólki z lagami/baku że aż uszy więdną, dźwięk taki jakby dwa metalowe pręty wpadły wibracje i jeden uderzał o drugi.

    Wiem że przyczyn może być wiele, ale może to dość specyficzny przypadek i wskażecie mi miejsce gdzie w pierwszej kolejności sprawdzić. Gumy na których jest osadzony bak są w dobrym stanie więc to raczej nie one.

    #2
    Mam to samo :/ więc czekam, aż ktoś podpowie coś :-)

    - - - Zaktualizowano - - -

    A w czasie jazdy powyżej 4 tys obrotów moto dostaje bardzo dużych wibracji, na początku może się ta wibra podobać :-D ale nie na dłuższą metę no i ten dźwięk/hałas...

    Komentarz


      #3
      Jakie moto? 😊

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez Seb Zobacz posta
        Jakie moto? 😊
        Z profilu: XTZ 750
        Podczas jazdy te wibracje mi nie przeszkadzają, wiadomo każdy silnik ma jakąs krytyczna częstotliwość drgań, ale na postoju to jest takie wku..jące jakby miał się rozlecieć.
        Jeśli nikt ie miał podobnego problemu to nie zostaje nic innego jak rozkręcić kilka elementów i posprawdzać wyszstkie elementy gumowe...

        Komentarz


          #5
          W małej potrafi tak terkotać lampa na zawieszkach i zegary nie wiem jak sa rozwiązane zegary w dużej.

          Komentarz


            #6
            Zazwyczaj klakson.
            "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

            Komentarz


              #7
              U mnie aż cały bak drży no i pokolei wszystko, zegary, nawet na siedzeniu to strasznie czuć. Wiem, że to jest coś nie tak bo niekiedy jest dobrze, ale najczęściej drży wszystko.

              P. S. A siedzenie drży jak dildo :-D

              - - - Zaktualizowano - - -

              Zaczynam się zastanawiać czy to nie jakieś gumy trzymające silnik?

              Komentarz


                #8
                To juz całkiem nie łapię. Rzędówka co sie trzęsie. Mniejsze wibracje to ostatni argument jaki jestem z stanie zrozumieć za kupowaniem takiego bezsensownie ciężkiego kloca. A tu lipa. Też sie trzęsie ;D

                Komentarz


                  #9
                  Sprawdź korek wlewu paliwa. Stawiam browara, że to to
                  Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
                  Adwenczur Klab FB
                  Adwenczur Klab w sieci

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez szafura Zobacz posta
                    Sprawdź korek wlewu paliwa. Stawiam browara, że to to
                    Jeśli to jest to, to nawet połóweczkę Ci wyślę słowo honoru! Ale to chyba byłoby zbyt oczywiste, dzisiaj będę w garażu to sprawdzę.

                    Komentarz


                      #11
                      U mnie korek napewno nie bo tak ciasno się trzyma, że żeby go odkręcić to obie rękoma trzeba... W zimę będę go rozbierał to zobaczę czy są, czy powinny być a jeśli tak to w jakim stanie są gumy trzymające silnik

                      Komentarz


                        #12
                        Zamieszczone przez szafura Zobacz posta
                        Sprawdź korek wlewu paliwa. Stawiam browara, że to to
                        No niestety browara ani flaszki nie będzie Tak jak u kolegi vcx - korek trzyma się jak przyspawany. Coś musi być pod zegarami.

                        Komentarz


                          #13
                          Moim zdaniem dwie opcje - plastiki (gumki już nie dają radę), albo te zajebiste kratki w tych okrągłych wlotach powietrza. Luzują się i właśnie w tej okolicy obrotów napierdalają jak szalone. Ja je kleiłem (nie dało rady), a potem dociskałem na tych mocowaniach zaciskowych (trzeba plastiki zdjąć do tego).

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez Pavlus Zobacz posta
                            No niestety browara ani flaszki nie będzie Tak jak u kolegi vcx - korek trzyma się jak przyspawany. Coś musi być pod zegarami.
                            Ale nie sam korek, tylko sam zamek w korku. U mnie ta blaszka w środku, która fizycznie blokuje korek o zbiornik latała. Wpadała w wibracje od 3-5tys. Zanim to znalazłem to rozebrałem pół motocykla, aż raz oparłem się ręką o bak
                            Kraina Pyrą i Gzikiem płynąca
                            Adwenczur Klab FB
                            Adwenczur Klab w sieci

                            Komentarz


                              #15
                              Sprawdz silniczek wentylatora, u mnie tak było. Przytrzymaj palcem wiatrak ( oczywiście na zimnym silniku ,albo odepnij wentylator, żeby Ci palca nie szlifło ).Też szukałem aż zalazłem.
                              Ostatnio edytowany przez pehowiec; 4462.

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X