Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

drgania xtz 660

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] drgania xtz 660

    Witam wszystkich.
    Kupiłem swój pierwszy motor w życie xtz 660. Nie miałem do czynienia z innymi motorami i wiem czy to normalne w xtz że cały się trzęsie przy odkręceniu manetki rama drga a w czasie jazdy to samo 2 bieg 2000 odwrotów i motor jak by skakał. Proszę napiszcie czy to normalne w tych motorach.
    Nie wymieniłem jeszcze oleju filtrów ani świecy i nie wyregulowałem zaworów
    Ostatnio edytowany przez bezos; 325.

    #2
    nie,to nie jest normalne. Generalnie występują drgania ale nie takie które powodują wypadanie plomb z zębów, silnik singiel to drga.

    Komentarz


      #3
      Podzielam zdanie Ziuta, jest to singiel, więc swoje drgać musi. Jeśli to lubisz to trafiłeś, jeśli nie, to gorzej, ale nie są to znowu takie mocne drgania, po prostu wibracje
      A czy przypadkiem nie jeździsz na zbyt niskich obrotach dla danego biegu? Bo wtedy będzie szarpał, singiel nie lubi takich rzeczy.
      Czy drgania/szarpnięcia występują w każdym zakresie obrotów, czy tylko przy niskich?
      A w ogóle to najlepiej zacząć od przywitania się w powitalni
      "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

      Komentarz


        #4
        Witam. Nadrobiłem już zaległości na powitalni ha ha ha. Możliwe że jeżdżę na niskich obrotach ale im większe obroty tym większe drgania. Poza tym na biegu jałowym po odkręceniu manetki motor cały drży.

        Komentarz


          #5
          silnik przykręcony porządnie do ramy?
          "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

          Komentarz


            #6
            Tego nie wiem bo sie nie znam ale tak pracuje motor http://www.youtube.com/watch?v=7grWsFi8gCk

            Komentarz


              #7
              Dziwnie jakoś ale może to nagranie kiepskie
              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

              Komentarz


                #8
                Faktycznie nieciekawie.
                Ale zacznijmy od podstawowych rzeczy, czyli przeglądu według serwisówki, czyli: wymień świece (przy okazji sprawdzając jak wyglądają), filtr powietrza, wyczyść gaźnik i wyreguluj zawory.
                "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

                Komentarz


                  #9
                  Ciężko coś z filmu wywnioskować - dźwięk jest skaszaniony. Najlepiej podjedź do kogoś z taką samą XTZ lub mechanika, który będzie w stanie określić co i jak.
                  Drgania to rzecz mocno subiektywna.
                  sigpic

                  Komentarz


                    #10
                    Gdybyś miał choć dwa garki to pomimo złej jakości dzwięku to słychać jakby nie w pełni chodził na oba cylindry. skoro masz tylko 1 to zacznij od wymiany swiecy ! i elementów które najlepiej po kupnie wymienić. Jeśli chcesz udać się do warsztatu to polecam w Bielsku na ul. Grazyńskiego 40 Krystian i Zbyszek.

                    Komentarz


                      #11
                      Nie ma co się sugerować dźwiękiem z nagrania ale generalnie silnik w singlach drga.
                      Poza tym jazda na obrotach rzędu 2 tys jest już nie możliwa. Optymalnie to 3-4tys.
                      Powyżej 4,5 tys znowu nieznacznie zaczyna się odczuwanie drgań.
                      sigpic

                      Komentarz


                        #12
                        Dziękuje za wszystkie porady. Tak jak sugerujecie najpierw powymieniam wszystko a potem zobaczymy.
                        A tak przy okazji to jaką oponę do przodu proponujecie mam michelina t66 ale już zgrabiałego poruszać się będę głownie na asfalcie i trochę teren ale delikatny.

                        Komentarz


                          #13
                          Temat opon mamy w osobnym wątku: http://xtzclub.pl/threads/58-Jakie-o...estawienia....
                          "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

                          Komentarz


                            #14
                            ja miałem potężne drgania w ST jak założyłem tłumik microna ale to nie on był przyczyną. filtry powietrza były strasznie zawalone i jak je wymieniłem to od razu wózek miał mniej drgań

                            Komentarz


                              #15
                              Witam wymieniałem filtr powietrza, oleju i olej jak również świece. Drgania trochę się zmniejszyły ale motor po odkręceniu manetki ma jakby dziurę 3tys chwile nic strzał z rury wydechowej czarnym dymem i 5tys obrotów. Po paru razach odkręcania tak manetki motor wchodzi na obroty płynnie ale strzela i kopci.
                              Czym to jest spowodowane?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X