Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mam kilka pytań dotyczących xtz 660?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Mam kilka pytań dotyczących xtz 660?

    Witam all użytkowników

    1.Pierwszych z moich zagadnień jest olej do tereski? rok temu kupiłem motocykl od niemca i nie mam pojęcia jaki olej lał.. zaczął się kolejny sezon i czas wielki na wymianę oleju ! Co sądzicie na temat motula albo castrola? castrola mam w dobrej cenie i zastanawiam się czy w ogóle się nadaje? tereska ma 21 000 przebiegu.. co mówicie?

    2.Drugim moim pytankiem są drgania motorku, gdyż niedawno miałem mały wypadek, a mianowicie wyłożyłem się na zakręcie (na szczęście w miarę wolno jechałem) droga była lekko pokryta żwirkiem i zarzuciło mi tyłem, w sumie się położyłem na asfalcie wielkich strat nie ma jako tako ale odczuwam dziwne drgania motorku, na 3 biegu przy zwalnianiu przednie koło jakby lekko podskakiwało, drażni mnie to, bo wcześniej tego nie było;/ jak sądzicie co mogło się stać ?

    3.Kolejnym mankamentem są zadrapania na motorku w sumie to mam do pomalowania 2 elementy. Może ktoś mnie pokierować od czego się zabrać w pierwszej kolejności? hmm.. myślę, że z malowaniem większego problemu nie będzie, ale co z 4 zniszczonymi naklejkami? Please, help me people..
    Załączone pliki

    #2
    Ad1.
    jeśli chodzi o lej to odsyłam do tematu który już całkiem długo się ciągnie i nie widać końca


    Ad2. Posprawdzaj wszystko czy się nic nie poluzowało albo nie pękło od gleby. Może poluzowanie i ustawienie lag w półkach by pomogło.

    Ad.3. Ja na twoim miejscu bym nie ruszał bo zrobienie tego na oryginał na pewno nie bedzie tanie, naklejki w serwisie kosztować będą tyle co malowanie a dorabiane naklejki różnią się od oryginalnych. Ja u siebie też chciałem tak robić i stwierdziłem że nie ma sensu, jak będziesz sprzedawał moto to zawsze widać że to była lekka gleba a nie jakiś dzwon i dlatego pomalowane plastiki.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Od siebie dodam jeszcze że przed kolejną glebą warto założyć gmole.

      pozdrawiam

      Komentarz


        #4
        Dzięki za podpowiedź myślę, że jeżeli chodzi o olej to zainwestuje w Motula 5100 10W40 - półsyntetyk !
        posprawdzam jeszcze raz dokładnie ustawienie lag w półkach i może będzie good, a co do malowania to chyba sobie odpuszcze ;p
        mam teraz full innych wydatków, a gmole obowiązkowo będzie trzeba kupić!

        pozdroo ludzie

        Komentarz


          #5
          1. polecam Yamalube 20W50 (30zl litr).
          2.to co ci napisal marcin + ew. sprawdz czy niektore szprychy nie sa luzne, stan tarczy i klockow, sprawdz wywazenie kola
          3.zostaw jak jest, to enduro
          Enduro nie klęka
          R 1100 GS '99 - limonka
          Pajero 3.2 DiD '03

          Komentarz


            #6
            Hmm.. sprawdzałem wszystkie śruby są okey, posprawdzam jeszcze te szprychy i klocki, chodź tak mam dziwne przeczucie, że to coś z wyważeniem koła;( ale spoko damy rade;p nad olejem jeszcze myślę, 20-stego wypłatka, więc rozważę twoją propozycje z yamalube, bo stosunkowo jest tańszy o ok. 10 zł na litrze od motula, nooo a tym malowaniem to już przestałem się przejmować;p wielkie dzięki za pomoc przyjacielu
            Ostatnio edytowany przez sCorpio20; 333.

            Komentarz

            Pracuję...
            X