Witam. Panowie czy może ktoś kiedyś zrobił fotorelację z montażu motocykla od gołej ramy? co po kolei złożyć żeby czegoś nie przegapić i nie rozbierać od nowa.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
składanie od podstaw
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez dejv667 Zobacz postaFilozofii nie ma, przynajmniej nie w takim motocyklu.
Rama, zawieszenie przednie, tylny wahacz, elektryka, silnik, półka akumulatora i i airboxa, tył motocykla, bak, owiewki.
Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
Ale nie jest przyjemne jak sie robi samemu. Dwie osoby, dużo penetranta. Uważaj na kolektory dolotu i kup uszczelki wydechu.
Komentarz
-
Rób zawsze zdjęcia poszczegolnych etapów i samych elementów. Elektryka, przebieg wezykow, kabli i linek. Takie sprawy z reguły budzą później wątpliwości" do czego przyczepić czy podłączyć ten wężyk, kabelek itp. Uszczelki wydechu masz te w samej głowicy jak i na łączeniach kolektorów z tłumiki em. Dobra rada jest taka. Jak już i tak będziesz brał się za wiązki elektryczne to wywalaj podejrzane kable a wtyczki najlepiej usuń i daj nowe lub lutuj. Ogarnij elementy tylnego zawieszenia w sensie wymiany zużytych elementów i smarowania całości.
Ostatnio edytowany przez piotr13; 156.Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Ja składałem w takiej kolejności. Może ci coś pomożeIMG_20180105_155521.jpg
IMG_20180105_172330.jpg
IMG_20180105_174558.jpg
IMG_20180105_194942.jpg
IMG_20180105_232959.jpg
IMG_20180105_233020.jpg
IMG_20180106_150654.jpg
Komentarz
-
Ja kładłem silnik na jakiejś podstawie i na to zakładałem rame. Czy masz gaźniki czy nie to nie ma znaczenia bo można je potem bez problemu włożyć i wyjąć. Tylko pamiętaj żeby wszystkie otwory w silniku zabezpieczyć żeby się nigdzie żaden syf nie dostał. Potem przód, lagi i półki. Układ chłodzenia i smarowania. Czyli chłodnica i wszystkie przewody i tak samo zbiornik oleju z przewodami. Jak będziesz składał przód to załóż sobie kierownicę i stelaże lamp. Wtedy możesz spokojnie brać się za elektrykę i jej podłączenie. Cała reszta to już kosmetyka można powiedzieć jak będziesz miał to zrobione. Tak jak koledzy wyżej pisali, jak masz tylne zawieszenie na stole to koniecznie posrpawdzaj wszystkie łożyska i tulejki a szczególnie łożysko amortyzatora. Lubi się przecierać w ST.
Komentarz
-
Zamieszczone przez e365 Zobacz postaI o to właśnie chodziłotylko jeszcze powiedz czy jak zakładałeś silnik to już gaźnik miałeś założony? widzę że na pasach podwieszałeś
Komentarz
Komentarz