Jest, jest ale zależy z czego jest wykonana. Widziałem wersje z rozpórką wykonaną z rury w tedy nic nie poradzisz ale jeśli wykonana jest z płaskownika tak jak u mnie to mażna go tak ustawić że nie obciera, ja dowiedziałem się o tym niedługo po kupnie motocykla zauważyłem że pękł mi błotnik z lewej strony przy śrubach mocujących do lewej lagi za chwile zobaczyłem że w jednym miejscu na części nie lakierowanej błotnik jest otarty i drogą dedukcji domyśliłem się co jest tego powodem zauważyłem też że przy maksymalnie skręconym przednim kole ten płaskownik dosłownie wbijał się w gumy osłaniające lagi, obróciłem płaskownik rozpórki o tyle że teraz już nie ociera i prawie nie dotyka gum.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Gmole - dywagacje teoretyczne w poszukiwaniu ideału
Zwiń
X
-
no to wszystkie inne gmole jakie mam na zdj
1
2008_10_28_bikepics-1464710-full.jpg
2
20080914629small.jpg
3
complete_sideish_01.jpg
4
fs.jpg
5
IMG_1775.jpgST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
nr 2 ma górę odkręcaną
6
29868_396189712481_602357481_4017056_1764008_n.jpg
7 żywy gmol
n1189572837_302625_4842.jpgST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Powiedzcie czy Waszym zdaniem logiczne jest przerabianie gmoli (tzw. średnich od Pawła555) poprzez dodanie do nich wsporników ?
1. - od dolnej części gmola -wspornik idący do górnego mocowania silnika w ramie
2. - od górnej części gmola do górnego mocowania kołyski
czy byłoby to zasadne ? czy też bezsensowne?
Komentarz
-
Pierwsze wersje gmoli ktore robilem faktycznie mialy rozporke z rurki i tam dobijal blotnik, od ponad dwoch lat jest zmienione mocowanie rozporki i jest wykonana z plaskownika. Od tamtego czasu nikt juz nie pisal ze dobija wiec nie wiem. W gmolach srednich jest kilka cm regulacji gora, dol i wydaje mi sie ze nie powinno byc dobrze.Dorabiam Gmole, Stopki Centralne, Stelaże, Kufry Aluminiowe tel 661271442
Komentarz
-
Zamieszczone przez czeczen Zobacz postaPowiedzcie czy Waszym zdaniem logiczne jest przerabianie gmoli (tzw. średnich od Pawła555) poprzez dodanie do nich wsporników ?
1. - od dolnej części gmola -wspornik idący do górnego mocowania silnika w ramie
2. - od górnej części gmola do górnego mocowania kołyski
czy byłoby to zasadne ? czy też bezsensowne?
ależ punkt nr 2 jest chyba tak jak mówisz (może nie od górnej części gmola ale od tej górnej poprzeczki widocznej od czoła - właśnie tego Kate nie założyła z jednej strony)
ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Chodzi mi o mocowanie - "od górnej-tylnej części gmola do górnego mocowania kołyski z ramą - idące pomiędzy bocznym plastikiem a zbiornikiem paliwa"
Widoczne np. tu
33038463.jpg
Komentarz
-
Zamieszczone przez czeczen Zobacz postaPowiedzcie czy Waszym zdaniem logiczne jest przerabianie gmoli (tzw. średnich od Pawła555) poprzez dodanie do nich wsporników ?
1. - od dolnej części gmola -wspornik idący do górnego mocowania silnika w ramie
2. - od górnej części gmola do górnego mocowania kołyski
czy byłoby to zasadne ? czy też bezsensowne?
AD.2
Oba punkty podparcia uważam za słuszne
mam nadzieję Czeczenku, że dobrze Cię zrozumiałemOstatnio edytowany przez Łojek; 396.Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Loud pipes save lives...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Komentarz
-
AD2 różnica jest taka, że w Pawła wspornik (kuty płaskownik) wychodzi do góry i do przodu, a w rumuńskich do tyłu jako rurka. Nie potrafię opisać co lepsze, ale te rumuńskie są bardzo przemyślane... może Paweł się podejmietylko nie wiem jak z prawami autorskimi
ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
FB: http://www.facebook.com/kamilltee
Komentarz
-
Zamieszczone przez Łojek Zobacz posta
Oba punkty podparcia uważam za słuszne
mam nadzieję Czeczenku, że dobrze Cię zrozumiałem
W wolnej chwili pomyślę o małe przeróbce ...
Komentarz
-
Zamieszczone przez kamilltee Zobacz posta(kuty płaskownik)Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz