Witam.
Mam xtz660 i chciałbym ja odchudzić, bo przez jakiś czas będę nią jeździł tylko w terenie i nie na długich dystansach. Zastanawiam się głuwnie nad zamontowaniem baku od xt600 tylko na jakie przeszkody mogę się natknąć. Nie chcę jednak nic przerabiać w sposób uniemożliwiający montaż oryginalnych części, bo jak będę planował wypad np. na jakis zlot to będę chciał ja spowrotem ubrać.
Myślałem też o zdjęciu czachy i bagażnika.
Jak macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie.
A może to wcale nie ma sęsu, bo przecież radzę sobie dobrze w terenie na swojej Tereni.
Napiszcie co o tym myślicie.
Mam xtz660 i chciałbym ja odchudzić, bo przez jakiś czas będę nią jeździł tylko w terenie i nie na długich dystansach. Zastanawiam się głuwnie nad zamontowaniem baku od xt600 tylko na jakie przeszkody mogę się natknąć. Nie chcę jednak nic przerabiać w sposób uniemożliwiający montaż oryginalnych części, bo jak będę planował wypad np. na jakis zlot to będę chciał ja spowrotem ubrać.
Myślałem też o zdjęciu czachy i bagażnika.
Jak macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie.
A może to wcale nie ma sęsu, bo przecież radzę sobie dobrze w terenie na swojej Tereni.
Napiszcie co o tym myślicie.
ale cudów nie ma i WR'ka z tego nie będzie...
Miałeś przyjechać na woodstock co bym mugł znią powspółzyć chociaz chwile a Ty tu próbujesz ją rozneglizować
.Opcje są dwie regeneracja w specjalistycznym warsztacie bo samemu się tego niestety nie zrobi-koszt w przedziale 350-500 zł względnie zakup nowego ale tu ceny zaczynają się od 1800 zł za odpowiednik seryjnego pod względem parametrów do 3 tys i więcej za takie z większymi możliwościami....Wkładanie amora za 3 tysiaki w motocykl za mniej więcej tyle samo
Komentarz