Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Tłok do tenere - gdzie najlepiej kupić.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Tłok do tenere - gdzie najlepiej kupić.

    Witam, jako że tenere już leży i kwiczy - bo rozłożona na części pierwsze, ze względu na to że robię remont silnika - a dokładnie wszystko co dotyczy komory spalania. Pytanie moje brzmi:

    Jaki polecacie kupić tłok? No i oczywiście gdzie najlepiej.


    ps.
    Ja już zimuję i z zazdrością patrzę na jeszcze łapiących się na słoneczna pogodę

    #2
    Kupisz najtańszy TKRJ i spokojnie możesz śmigać, jak kupisz droższy Wossner albo Viseco będzie tak samo, cylinder jest żeliwny więc spokojnie możesz kupić kuty tłok doprężający
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Na allegro do XTZ 660 najtańszy tłok 615 PLN .

      Komentarz


        #4
        Są jeszcze po 400 z hakiem Namura o ile pamiętam
        Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
        Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

        Komentarz


          #5
          Jest opcja dla oszczędnych, pod warunkiem, że tłok nie jest zbyt zużyty, a cylinder wyjechany.
          Wystarczy kupić nowe pierścienie, a cylinder dać do honowania (nie szlifu). Pierścienie się wtedy ładnie dotrą i uszczelnią komorę przestrzeń nad tłokiem.
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Oszczędzasz moze ze 400 zł a nie starczy to na zbyt długo,przerabiałem w XT to na jeden sezon latania starczyło.W/g mnie jeżeli silnik jest juz rozebrany to lepiej zrobić to porządnie,przy okazji zweryfikować rozrząd,wtedy jest szansa na następne 40 kkm bezstresowej jazdy
            Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
            Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

            Komentarz


              #7
              właśnie sprawdziłem kompresje w swojej tenerze i wygląda na to że też potrzebuje wymienić tłok, mówicie że nie trzeba od razu kupować wossnera, ok, to kupie tańszy, bedzie na robocizne. A mam pytanie o jego średnice, fabryka podaje 100mm, a do wyboru są albo pare mm węższe lub szersze. jaki wybrać. dzięki

              Komentarz


                #8
                Słaba kompresja może wynikać z innych przyczyn, n.p. nieszczelnych zaworów, nie koniecznie od razu trzeba tłok zmieniać.
                Średnica zależy od tego co zastaniesz w cylindrze, z góry nikt Ci nie powie.
                sigpic

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez trebla Zobacz posta
                  właśnie sprawdziłem kompresje w swojej tenerze i wygląda na to że też potrzebuje wymienić tłok, mówicie że nie trzeba od razu kupować wossnera, ok, to kupie tańszy, bedzie na robocizne. A mam pytanie o jego średnice, fabryka podaje 100mm, a do wyboru są albo pare mm węższe lub szersze. jaki wybrać. dzięki
                  Adam ma racje, zdejmij górę czyli głowice i zobacz w jakim stanie są zawory, jak puszczają trzeba docierać albo zmianiać gniazda, jeśli tłok już wyjechany z pierścieniami to tak jak kolega kaytek pisał wczesniej, nowy komplet tłok z pierścieniami i po kłopocie.
                  Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                  No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                  sigpic

                  Komentarz


                    #10
                    Olek motocykle - tłoki wossnera, zrobiłem szlif i od 10.000 spokój, jeszcze oleju nie dolewałem. Oszczędności przy remoncie silnika oznaczają jedynie że po sezonie znowu trzeba bezie rozbierać silnik.

                    Komentarz


                      #11
                      kolego w koszalinie w salonie yamahy org tlok kosztuje 497zl
                      a uwarzam ze org to org nic go nie zastapi

                      Komentarz


                        #12
                        mój orginalny po 70 tys. był pękniety z dwóch stron, tłok wossnera jest tłokiem kutym, orginał yamahy nie, a pieniądze bardzo podobne.

                        Komentarz


                          #13
                          kolego w krorych miejscach miales pekniety ten tlok
                          bo org tlok ma takie dziwne jak by pekniecia kolo sworznia a to jest slad odlewu umnie tak bylo i u kolegi co tez robil remont tez tak jest wiec jesli masz tak samo to jest normalne w orginalnym tloku

                          Komentarz


                            #14
                            tłok był pęknięty oraz ukruszony na dole płaszcza, poza tym potrafie odróżnić pęknięcie od śladów jakie pozostawia odlew...kolego...

                            Komentarz


                              #15
                              Ocenimy obiektywnie wossnera po kolejnych 60 000 km.

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X