Fakt, koszt większy, ale jak podliczył wyżej Paweł stosunkowo niedużo i potem nie trzeba się zastanawiać jak długo to jeszcze pożyje.
Ja bym pomierzył dokładnie tłok (czy nie jest wytarty), sprawdził czy nie ma owalu w cylindrze i jeśli do tych 2 rzeczy nie byłoby zastrzeżeń to przy tych 0,04 dałbym cylinder do honowania, nowe pierścienie i nie zawracał głowy - ale dopiero po upewnieniu się, że nie marnuję pieniędzy.
Dobry tłok do 660 jak się ma trochę obycia w branży można kupić za mniej niż 500zł.
pawlos133 - mam znajomego, który w dominatorze przy 50kkm zmienił same pierścienie (ale pomierzył wszystko i reszta było nieruszona) i przelatał tym jeszcze prawie drugie tyle i sprzedał (a ja wtedy chciałem nawet toto kupić). Więc da się, ale trzeba z głową do tematu podejść (to a propo "oszczędzania" na pomiarach).
Ja bym pomierzył dokładnie tłok (czy nie jest wytarty), sprawdził czy nie ma owalu w cylindrze i jeśli do tych 2 rzeczy nie byłoby zastrzeżeń to przy tych 0,04 dałbym cylinder do honowania, nowe pierścienie i nie zawracał głowy - ale dopiero po upewnieniu się, że nie marnuję pieniędzy.
Dobry tłok do 660 jak się ma trochę obycia w branży można kupić za mniej niż 500zł.
pawlos133 - mam znajomego, który w dominatorze przy 50kkm zmienił same pierścienie (ale pomierzył wszystko i reszta było nieruszona) i przelatał tym jeszcze prawie drugie tyle i sprzedał (a ja wtedy chciałem nawet toto kupić). Więc da się, ale trzeba z głową do tematu podejść (to a propo "oszczędzania" na pomiarach).
Komentarz